. Ovo pisem samo zato ako se neko razume, i jako je upucen u detalje ne treba da pise nepotrebne stvari i opterecuje nekoga necim koji nije toliko upucen u stvari. Tu smo da se pomazemo medjusobno koliko mozemo i polaksamo stvari jednim drugima.
Pa upravo si nas uveo u raspravu

Evo recimo kako si savetom da ide da se svadja i trazi zamenu pomogao coveku? Prvo sto svi veliki sistemi pa i telekom imaju procedure, a svaka traje (od sat do par dana). Drugo svadjom sa njima mozes postici samo kontraefekat - da ti procedura duze traje (inat-nas izum). Trece covek mora da se cima da nosi ruter, mozda je tebi telekom na 500 m od kuce a njemu 5 km, to nije isto. Cetvrto koliko god da je oprema djubre treba biti fer i proveriti pre reklamacije da li zaista nesto sa uredjajem nije u redu, jer moze da se desi da ti daju potpuno novi ruter i da se isto desi, koji argument ti onda ostaje u daljoj polemici sa telekomom, da im centrala ne valja?
Telekom sa vremena na vreme daljinski odradjuje update firmware-a tako da to nije nista strasno. Huawei nije nista losiji od ostalih brendova u istoj klasi, u Srbiji ne mozes ocekivati premium brend za male pare. Moja ideja je bila da covek odradi sve sto moze sam da sebe postedi administracije, cekanja itd. Ako to ne funkcionise onda covek mirne savesti moze da udje u pricu oko zamene. Nisam gotovo nikad naisao na nerazumevanje za zamenu ako sam detaljno opisao sta sam sve probao i sta ne funkcionise, cak stavise brze sam sve odradio.
U Srbiji svako svakoga vuce za nos, ima prevaranata na svakom cosku, ima brdo nestrucnih servisa, pricenih ljudi, to nije sporno ali postoji sada i mnogo sujete, a nekad covek treba da bude siguran u ono sto tvrdi. To je bila poenta mojih postova.