Autor Tema: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?  (Pročitano 7882 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži hakkler

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #15 poslato: 17. Apr, 2014. 23:45 »
Nikolaj, AUTO u pravom smislu, nesme da ima problema na 37000km jer je  to NOV auto.
Ukoliko je pojedinačni slučaj, dešava se. Mene brine serijsaka greška na tom motoru jer sam čuo da ih ima
ali nemam vremena da kopam po informacijama pa zato pitam.
Za te pare bre nesme sem sijalice ništa da se zameni bar do 100000km. 
Moramo da više cenimo svoj novac.

Kvalitet u auto industriji je neviđeno pao a pravdaju se padom cena.
Granica mora da postoji.

nema granice!
možeš ubost i novog ML.a koji košta ko 10 yetia..8 tiguana ili novog Land Rovera..i ako si sreće tj. nesreće imat ćeš problema.
NEMA pravila..pogotovo što se danas automobili rade..isto ko tv.i.
sa puno kračim rokom trajnosti dijelova i sa 10x više chipova ..kontrola i što jeftinijim proizvodnim procesom..uključujuči i jeftinu radnu snagu.
FL je skoro svake 3,4 godine. Ko da se traži dlaka u jajetu.Motori isto tako.
Čemu? Radi unaprijeđenja i večeg zadovoljstva udruge zelenih sa kojim gramom manje co2 ?
Ne.ne..
Čisto radi prodaje i okretanja love kod krajnjeg kupca pošto je kao ljudski težiti za inovacijom i nečim novijim..
ko da smo svi puni ko brod..a nije tako.
Tvoja skeptičnost je razumljiva pa češ najbolje vagnut sam odgovara li ti ovaj ili onaj motor.
al da ćeš dobiti hiper neku garanciju od potencijalnih vlasnika istih motora..nečeš.Eventualno iskustvo o zadovoljstvu korisnika...jer nisu imali večih problema.
Imaš za to ovlašteni ..4 godišnju garanciju i mobilno jamstvo.
Kod neke druge marke malo drugačije uvjete...al ugl. prošla su vremene dq možeš razmißljati o nekom današnjem motoru da će okrenut pola milje bez problema.
Previše je inovativnih komponenti u takvim motorima sa konfiguracijpm skraćenog radnog vijeka..jer..uskoro će FL...alo?? ;D

sent from my right thumb


Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #16 poslato: 18. Apr, 2014. 00:03 »
Preko granice se dizeli uzimaju za kilometraže preko 50k km godišnje minimalno.
Neka bude i 30 - 50000km, zamislite sa koliko pređenih km dolaze automobili kod nas na autoplaceve, gde se prodaju po pravilu sa 100 i 150000km, a narod kupuje li kupuje.
Za te pare bre nesme sem sijalice ništa da se zameni bar do 100000km.
Bojim se da je nažalost to vreme prošlo. Pogledajte samo koliko ima opoziva zbog raznoraznih nedostataka kod renomiranih proizvođača automobila.
-u slucaju pojave famoznog TRRRRRRRRRRRRR zvuka, obratiti se servisu sto pre.
Da, ali nakon obraćanja servisu, dobijate informaciju da ako taj trrr... zvuk traje 2-3 sekunde, a ne duže, onda je sve u redu i ne morate menjati lanac. Pošto je kod većine taj slučaj sa kratkim trr...zvukom, set lanca je uglavnom menjan na insistiranje vlasnika vozila dok traje garancija.
A s'obzirom da ovo nije obznanjeno kao masovna pojava, verovatno veliki broj ljudi vozi i ne obazirući se na taj zvuk.

Kolega hakkler, svaka ti je na mestu.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže e-bgdZapočeo temu

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #17 poslato: 18. Apr, 2014. 14:12 »
Iskreno, ukoliko je jedini problem na tom motoru lanac, onda to i nije problem.
To je rezervni deo po meni. Ono što nedobijam kao povratnu info. je kakav je na 200000km recimo, ali očigledno takvog iskustva nema. Svi su u pravu zavisno iz kog ugla se gleda. Mada ukoliko je došlo vreme upoređivati TV i autoindustriju onda smo n.. Jeste da im je elektronika zajednička imenica ali nesme biti ni približno sličnog kvaliteta. Ukoliko nekom crkne tv neće ni slično reagovati kao kada bi mu auto stao u nekoj nedođiji natovaren porodicom i stvarima.
Postoji ta elektronika od potrošačke (TV.) .. pa postoji u vojnoj industriji pa u nekim tamo satelitima. Da se vratim na početak ukoliko se u auto ugrađuje elektronika TV kvaliteta onda je sve jasno.
Gomila godina garancije se nedaje zato što je nešto kvalitetno već zato što je jeftino popraviti.
S'obzirom da taj neki stepen sigurnosti po meni mora biti viši, za te pare, iako je to za auto industriju malo, onda moram da se vratim na savet Filipa sa početka iako nisam u tom fazonu.
Verovatno ću juriti 1.6 CR TDI kao minimum. Nema mi druge.

Hvala svima, da nas sve služe ti automobili ali na prvom mestu zdravlje :)
Sretni praznici!



Van mreže Turbo

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #18 poslato: 18. Apr, 2014. 14:33 »
U suštini lanac i jeste potrošni deo, samo je problem što ga je proizvođač predvideo kao Maintenance-free, ali su se malo zeznuli. Zamena u ovlašćenom je oko 33.000 od čega oko 9-10.000 čini ulje i filter ulja(koje ne moraš da promeniš, meni se tako pogodilo sa malim servisom, pa je urađeno i jedno i drugo), tako da mislim da će u neovlašćenoj režiji to biti još jeftinije.

Van mreže e-bgdZapočeo temu

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #19 poslato: 18. Apr, 2014. 15:30 »
Kada sam rekao ono za garanciju ciljao sam na brenove koji daju  čak 7g garancije.
Ukoliko si zamenom lanca problem rešio tj. ako je problem bio u lancu onda je to ok.
Ukoliko nije u lancu, tj. ukoliko ćeš ga menjati u istom intervalu opet i opet. O tome pričam da nevalja. Škoda je član grupacije gde kvalitet nije problem. Promašaji se dešavalju a ja neželim da da budem beta tester IT žargonom rečeno.
Ukoliko se taj motor pokaže da može da pređe 300000 bez nekih problema, da nepropiša ulje na sve strane,
onda je pogodak i kupujem ga.

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #20 poslato: 18. Apr, 2014. 16:44 »
Cena lanca, odnosno "Seta za reparaciju" u ovl.servisu je nešto manja od 100 EUR-a, a ruke dobrog majstora za zamenu u neovl. servisu su 50 EUR-a.
Verovatno ću juriti 1.6 CR TDI kao minimum. Nema mi druge.
S'obzirom na nedoumice oko 1.2TSI motora i kilometražu koju prelaziš godišnje, dizel je verovatno isplativije rešenje.
Takođe i tebi srećan praznik.  :)
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže joca 58

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #21 poslato: 27. Feb, 2015. 19:14 »
Kod mene takodje  treba da se zameni lanac 55000km ali za pare koje sam dao i prohteve koje imam odlican auto.Nema vise ili ne kao nekad.Mislim da samo japanci nemaju te sitne probleme a imaju i djipove poput ovih Yetija pa ko nece nikakve probleme neka kinta vise i to je to.Ja sam za sada zadovoljan ocekivanjima i imam samo reci hvale.PS  svaki drugi pasat B7 MORAO JE DA ZAMENI PREKIDAC PARKIRNE KOCNICE ILI ZADNJI STOP ZA KIA SID NOVI MODEL JE OKO 1000E PA IZVOLITE.pozdrav,,,,,,,,,,,SKODA SE VOLI ILI NE
  • Vozi: yeti 2011 1,2 DSG expiriens