Autor Tema: problem sa paljenjem  (Pročitano 6970 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ivan zaZapočeo temu

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #15 poslato: 29. Avg, 2014. 20:52 »
Ali tu ne moze nista da se poremeti ako se malo briska oko razvodnika krpicm i cepicima?
  • Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996


Van mreže omlest

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #16 poslato: 29. Avg, 2014. 20:59 »
hocu da kazem da ako je on los i istrosen onda mozda samo i malo treba da bi se poremetio.

Van mreže dulefontana

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #17 poslato: 30. Avg, 2014. 01:17 »
Treba videti da li ima luft u razvodniku. Ako magnet negde kaci kuciste, eto razloga sto duze vergla i tesko pali.

Van mreže ivan zaZapočeo temu

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #18 poslato: 30. Avg, 2014. 11:17 »
a da li se taj luft moze nastelovati nekako ili mora nov razvodnik ?
  • Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996

Van mreže brlog04

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #19 poslato: 09. Sep, 2014. 09:42 »
Da li si resio problem?
  • Vozi: Škoda Fabia II 1.4 16V 2008 Ambiente

Van mreže vladach

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #20 poslato: 09. Sep, 2014. 10:51 »
Pozdrav,

Moja preporuka bi bila prvo da se automobil osposobi za rad na benzinu. Postoji nekoliko varijanti zbog koga automobil nece da radi na benzinu.

Prva - karburator. Dugo nije vozen na benzinu i delovi u karburatoru koje zaliva benzin su se osusili i deformisali. Takodje zacepljenje je problem.

Druga - benzinska pumpa. Konkretno membrana. Gorivo ne moze da dodje do karburatora u adekvatnoj kolicini. Na primer, kod paljenja na benzin vergla ali ne moze da upali. Dok u toku voznje min 50km/h prebacis na benzin i on posle malo trokiranja poleti, i posle ceo dan mozes da ga palis na benzin sve dok je prekidac plin/benzin u tom polozaju. Ako to uspes dobro bi bilo da ga malo "produvas" 100+ km/h na benzinu. Karburator da se napije goriva.
Sutradan, auto je stajao preko noci, opet ista stvar ne moze da upali na benzin.

Treca - prekidac plin/benzin ne funkcionise. To se proverava u voznji kao u prethodnom primeru.

Proveriti da li su ispravna i nisu ispucala creva od dovoda benzina.

Van mreže ivan zaZapočeo temu

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #21 poslato: 11. Sep, 2014. 21:33 »
Pa sa brisk svecicama za gas i tesla kablovima bolje pali i ide na plin ali posting ji i dalje taj problem prvo paljenje ujutru palim ga tako sto onaj prekidac za benzin-gas stavim u mudju polozaj i verlglam jedno 5-6 sec i kad upali odmah prebacim na gas.  A posle kad se zagreje pali na pola kljuca. E kako se hladi opet puno verglanja da upali.  To mi nije jasno zasto tako.  A na benzin jos ne ide,  creva su cela i pumpa je dobra.  Na karburatoru one dve membrane su propale pa kad to porucim da mi proud meni neki majstor i da pay gleda karb pa da vidim onda na cemu sam.
  • Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996

Van mreže dulefontana

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #22 poslato: 12. Sep, 2014. 08:28 »
Hm, ja kad ga palim na plin, prekidac stoji na plinu. Jos ako ima doziranje plica (sauh na dugme) dva puta mu pritisnem to i upali odmah, hladan ili vruc.

Van mreže ivan zaZapočeo temu

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #23 poslato: 12. Sep, 2014. 10:18 »
Pa to i mene cudi Dule?  A imam i taj crveni cok ali ne pomaze kad strcnem dvaput.  Zapazio sam da to vakum crevo koje ide od razvodnika do karburatora negde nije nigde utaknuto u karb!  Da nije meni to problem?
  • Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996

Van mreže brlog04

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #24 poslato: 12. Sep, 2014. 10:47 »
To crevo sto ide od razvodnika do karburatora ima ulogu samo na visim obrtajima motora, pomera ugao paljenja. Mislim da nije do njega.
  • Vozi: Škoda Fabia II 1.4 16V 2008 Ambiente

Van mreže ivan zaZapočeo temu

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #25 poslato: 12. Sep, 2014. 11:04 »
A reci mi molim te kako da trazim po radnjama one dve crvene zaptivke ili membrane na karburatoru?  Kada sam pokusao da upalim na bezin tu mi je pustalo gorivo. Kako to da trazim da promenim?
  • Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996

Van mreže brlog04

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #26 poslato: 12. Sep, 2014. 11:37 »
Ona elipsasta se zove membrana ekonomajzera. A za onu kvadratnog oblika mislim da nema neki poseban naziv.
  • Vozi: Škoda Fabia II 1.4 16V 2008 Ambiente

Van mreže ivan zaZapočeo temu

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #27 poslato: 12. Sep, 2014. 11:41 »
Znaci da relax m dve membrane za karburator?  Znam da vas davim malo sa nekim glupim piranhas ma ali stvarno se ne razumem u to i potrebna mi je pomoc!  Izvinite jos jednom svi...
  • Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996

Van mreže dulefontana

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #28 poslato: 12. Sep, 2014. 12:13 »
Meni na paljenju isto malo duze vergla. Nikad mi ne upali iz prve. Ali od prvog dana kako sam stavio plin tako mi radi i tako je vec godinama. Ono sto ja radim jeste da ga palim na benzin pa prebacujem na plin. Ali, ja nemam cok, kod mene je automatski, cim dam kontakt on malo pusti plina i to je to. Moras da sredis prvo benzin, pa onda se zezas sa plinom.

Van mreže ivan zaZapočeo temu

Odg: problem sa paljenjem
« Odgovor #29 poslato: 12. Sep, 2014. 15:14 »
I ja hocu da sredim da radim na benzin ali moram prvo da porucim negde te dve membrane za karburator posto sam video da tu pusta gorivo pa da vidi da li ce tada da radi.  Jedino ne mogu da nadjem gde da utaknem u karb to vakum crevo!  Kako izgleda to gde ga treba prikljuciti?
  • Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996