Ne znam na koju gomilu oglasa misliš, ali pretpostavljam da je u pitanju velika razlika u ceni opreme. Recimo ja sam mog Superba 3god i 50k km uzeo za 25.000€. Za tu cenu možeš da zbudžiš neki nov iz salona. Ali u ovoj opremi koju sam uzeo, on je koštao blizu 50.000. Znači duplo. I onda neko ko gleda oglase dodje i vidi aha, isto godište, km gore dole... pa kaže drži cenu. A za 3 godine izgubio pola vrednosti.
Nije to bas tako.
Jasno sam napisao da mislim na isti paket opreme i istu motorizaciju

Za 25k moze da se kupi ambitiom plus sa 2.0 tdi od 150ks,sto je sasvim solidan superb,ali naravno ni blizu l&k sa 190ks dsg i 4x4 pogonom. Inace moram cestitati na kupovini-sjajan automobil

. Jeste li otvorili garazu?
Ne znam da li ste trazili ponude u salonu,ali trenutne cene na sajtu su nekih 5-7 hiljada uvecane u odnosu na ono za sta se ti auti zaista prodaju. Zasto je tako ja ne znam,pretpostavljam da bi delovalo da dobijas vrhunsku ponudu.
Evo moj empirijski primer je sportline 190 4x4,te 2017te je cena na sajtu bila nekih 36-37k,pomude su odmah bile na oko 33k(pre dodatne opreme i metalik boje). Znaci oko 3 hiljade imaginarnog popusta,a sada je cena za taj sportline na sajtu skromnih 40k,a u cenovnicima koji su kaceni i na ovom forumu cena sa "popustom"(koji je stalno aktuelan) je oko 32.5 hiljade eura.
L&K je u startu najskuplji paket,on ide za nekih +-37k pre dodatne opreme,mada na sajtu stoji prilicno jakih 42.7 hiljada.
Naravno i ko l&k dodatna oprema je sirok pojam i moze dosta uticati na cenu.
Moj prethodni komentar se odnosio na oglase gde se za 2 godine stare primerke traze cifre za koje se moze kupiti nov ekvivalentan primerak,tipa bio je neki sportline tsi 2019 za koji je trazeno tipa 37k,sto je jednako novom tsi sportline-u sa par hiljada eura dodatne opreme,a ne polovnjaku starom 2 godine.