Prije mjesec dana bio sam na drugom redovnom servisu svoje Octavie A7 1.6 TDI, 105 KS. Veoma sam se iznenadio kada mi je vlasnik ovlascenog servisa u Tivtu, inace vrsni iskusni mehanicar, koji i sam posjeduje Octaviu1.6 TDI, rekao, da moje vozilo nema plivajuci vec klasicni zamajac. Inace, da se radi o klasicnom, a ne plivajucem zamajcu, moze se zakljuciti iz karakteristicnog zvuka-pijuka, kada se vozilo, dok je napolju hladno, tek upaljeno/nezagrijano, stavi u pogon, odnosno kada se sporo krecete na malom broju okretaja prvim i drugim stepenom prenosa. Zvuk je slican, odnosno asocira na dotrajao druk lezaj - kao neka truba koja se tiho cuje u pozadini. Vrsta zamajca je prevashodno vezana za trziste kojem su namjenjena vozila, a zna se kako nase trziste tretira vecina proizvodjaca, ne samo automobila. Tu je Skoda jos i pozitivan izuzetak, zahvaljujuci Autocacku. I sam razmisljam o chip tuningu, ali imam dosta nedoumica oko toga.