Autor Tema: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 53078 puta)

0 članova i 25 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Bacteria

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #30 poslato: 25. Okt, 2015. 19:08 »
Ovaj nije moj ali isto izgleda


Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #31 poslato: 25. Okt, 2015. 19:18 »
Evo i ja da pitam nesto oko plina !
Imam Felicia 1.3 43 kw 1996. kupio sam je mesec maj ove godine i odma ugradio plin .Sad su pocele da padaju temperature i jos sad imam problem oko hladnog starta, odnosno ako joj ukljucim sauh (pritisnem gas do kraja )tesko pali (moram da dodam malo gas ),a bez sauha jos teze.Mislim da sistem plina nije dobro smislen zato sto plocica koja nosi plina u karburator je instalirana iznad sauha i kad zatvori sauh nemoze plin da udje u karburator.Ako neko zna kako da olaksam hladni start neka pise , evo jednu sliku za primer .

Prvo i osnovno, benzinec treba da se zapali prvin na benzin, pa potoa da se prefrli na plin. Nie ne pravime taka, tuku sakame uste na prvo palenje da raboti na plin.
Istata rabota se desava i kaj mene, odnosno ako prvin pritisnes gas za da go aktiviras automatskiot sauh, pa potoa probas da ja zapalis, nejke da zapali ako ne e malku pritisnata gasta.
Zatoa koga ja palis na plin, ne pritiskaj gas do kraj za da go aktiviras sauhot, tuku koga ke pocnes da verglas, samo malku pritisni gas i ke zapali (barem kaj mene taka polesno pali, nego ako aktiviram automatski sauh) zatoa sto i voglavnom, za plin nema potreba od sauh, ja pored felicijava, imam i opel kadet iz 77-ma so plin, ako mu povucem sauh vise od pola dodeka e motorot laden, on se ugasi i nejke da raboti.
« Poslednja izmena: 25. Okt, 2015. 19:21 Filo »
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže Bacteria

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #32 poslato: 25. Okt, 2015. 19:23 »
Ke probam na toj nacin kako ke zapali pa ke vi pisam !

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #33 poslato: 26. Okt, 2015. 17:47 »
Kako ti je nas clan Filo napiso, govori da je kod njegovog karburatora neispravan vakumski aparat sauha . Izgleda da je isti slucaj i kod tebe Bacterija, pravilno resenje Vasih problema je da se remontuje vakumski aparat sauha ( kod tog tipa karburatora je dvostepeni aparat ). Kad bi ste mogli da ih  posaljete, da ih popravim i vratim ih nazad.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Bacteria

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #34 poslato: 26. Okt, 2015. 23:35 »
Dobro bi mu dosao jedan remont pred da krene zima.

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #35 poslato: 27. Okt, 2015. 00:35 »
Kako ti je nas clan Filo napiso, govori da je kod njegovog karburatora neispravan vakumski aparat sauha .

Raboti sauhot, nautro otkako temperaturive padnaa, uklucuva sauh, ama ne vo poln kapacitet.
Inace kaj mene strafot koj go drzi termickiot del od sauhot e tacno na polovina, a ne na max kako na slikava:

  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #36 poslato: 29. Okt, 2015. 21:25 »
Popusti tri zavrtnja koja drze termicki deo sauha ( na tom delu nalaze se dva gumena creva ) i okreni ga u desnu stranu ( u smeru skazaljke na satu ), za 5 mm. Zavi te zavtnje, pa rucno dodaj pola gasa i pusti gas. Sa ogledalcetom ( koji ces postaviti ispod termickog dela ) ces videti u kom su polozaju mehanicki regulator obrtaja sa regulacionim zavrtnjem ( na sebi ima plasticnu plombu ).

Na trenutnoj spoljnoj temperaturi, ako motor predhodno nije paljen, kad se doda gas i pusti. Regulator obrtaja ( nazubljena polukruzna metalna ploca ) je u polozaju za maksimalne obrtaje motora u hladnom startu, a to je 1700 - 2000 O/min.

Ako kojim slucajem regulator nije na pomenutom polozaju, trebalo bi proveriti da li se sauh negde zaglavljuje i da li se leptir sauha lako pomera kad se rucno pomera poluga koja je u sprezi sa bimetalnom oprugom...
« Poslednja izmena: 29. Okt, 2015. 21:30 Dobrivoje »
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Bacteria

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #37 poslato: 29. Okt, 2015. 22:54 »
Termicki deo podesen sutra ujutro rezultati,zasto je sada topol motor. Nisam uspeo da izmerim dali radi grejac za bimetalnu lentu, on se meri kadA radi motor ili moze I kad das kontakt na bravi?

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #38 poslato: 29. Okt, 2015. 23:15 »
Popusti tri zavrtnja koja drze termicki deo sauha ( na tom delu nalaze se dva gumena creva ) i okreni ga u desnu stranu ( u smeru skazaljke na satu ), za 5 mm. Zavi te zavtnje, pa rucno dodaj pola gasa i pusti gas. Sa ogledalcetom ( koji ces postaviti ispod termickog dela ) ces videti u kom su polozaju mehanicki regulator obrtaja sa regulacionim zavrtnjem ( na sebi ima plasticnu plombu ).

Na trenutnoj spoljnoj temperaturi, ako motor predhodno nije paljen, kad se doda gas i pusti. Regulator obrtaja ( nazubljena polukruzna metalna ploca ) je u polozaju za maksimalne obrtaje motora u hladnom startu, a to je 1700 - 2000 O/min.

Ako kojim slucajem regulator nije na pomenutom polozaju, trebalo bi proveriti da li se sauh negde zaglavljuje i da li se leptir sauha lako pomera kad se rucno pomera poluga koja je u sprezi sa bimetalnom oprugom...

Nisi me razumeo, kaj moja felicija termickiot del e na pola, a ne skros levo kako na slikata.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže Bacteria

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #39 poslato: 30. Okt, 2015. 16:59 »
Podesen sauh negde na pola izmedju min. I max. odlicno funkcionise, MA da mislim da moze jos Malo da se namali zasto vozim iskljucivo na plin, a nisam uspeo da izmerim grejac sauha dali radi.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #40 poslato: 30. Okt, 2015. 18:45 »
Elektricni grejac ces jednostavno proveriti sa auto glimericom. Daces kontakt, otkacices kabal od el. grejaca i auto glimericu ces povezati sa tim kablovima ( jedan kraj auto glimerice sa kablom koji je povezan sa el. grejacem, a drugi kraj auto  glimerice sa kablom koji daje napon 12V ). Ako je elektro grejac bimetalne opruge ispravan, auto glimerica ce zasvetleti.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže joleone

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #41 poslato: 09. Nov, 2015. 19:52 »
Pozdrav interesuje me da li je i kod vas ovakav mesac ili ti mixer plina na karburatoru? Trazeci po netu sam nasao da za skodu feliciju ide ovakav model kao na slici 3
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #42 poslato: 09. Nov, 2015. 20:42 »
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #43 poslato: 09. Nov, 2015. 21:01 »
Ima jos jedan model koji je slican kao kod prve odnosno druge slike. Razlika je u tome sto na njemu postoji jedan falc ili ti kanal, na kome naleze kuciste filtera sa svojom zaptivnom gumom. Kroz taj mesac se postavljaju duzi zavrtnji M5, tako da sa kocionim navrtkama i limenim osiguracem pricvrscujete kuciste filtera i mesac sa poklopcem karburatora. Sa donje strane filtera dolaze dve lulice, pa se na ovaj nacin ne ostecuje kuciste filtera.

Trenutno ga nemam ali, ako ne zaboravim slikacu i postavicu na forum. Sto se tice uvodjenja plina kod tih karburatora, dobro se pokazalo kad se lulice ili ti uvodnice postave u poklopcu karburatora. Mogu slikati izgled tog nacina i postaviti je ako zalite.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže joleone

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #44 poslato: 09. Nov, 2015. 21:52 »
Mene insteresuje pa slikaj ako ti nije tesko. Ovaj mesac kod mene izgleda tako jadno odradjeno kao da su ga deca radila na praksi a vidim da je i kod File isiti kao ovaj moj.
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god