Autor Tema: Limarija kod ovlascenih servisa  (Pročitano 13972 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže nidza

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #45 poslato: 03. Jan, 2018. 22:25 »
Ako je auto u garanciji, zar ne mora pod obavezno da se ide u ovlašćeni?

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #46 poslato: 04. Jan, 2018. 22:24 »
Ovo je fabia 2007 nije ni pomenuto da je u garanciji .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži URKE 80

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #47 poslato: 07. Jan, 2018. 14:42 »
Teraj to u Sopot. Na ulazu posle kasarne sa desne strane ima limar koji zna znanje. Isto takav udarac,možda malo jači,imao moji ćale na bivšoj Xsari. Svi mogući air begovi i zavese poispadali. Sređeno sve na fabriku za 1000eur. Kod Buce Mladenovac uzmi delove kod ovoga u Sopotu odradi i to je to. Čak i ako još nešto treba od delova Buci je to blizu i može da mu donosi delove.

Послато са Lenovo A2020a40  

  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #48 poslato: 07. Jan, 2018. 19:28 »
Djura u Sopotu moj prijatelj , radio mi je x automobila do sad . Odlican majstor
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži URKE 80

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #49 poslato: 07. Jan, 2018. 20:49 »
Ja iz ćaletovog iskustva samo reči hvale.

Послато са Lenovo A2020a40  

  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže Karlheinz

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #50 poslato: 09. Jan, 2018. 09:39 »
interesuje me imate li neku ideju koliko bi me ovako nesto kostalo u ovlascenom servisu.
Recimo oko (ili bar) 500-600eur. Vrlo nezahvalno/nemoguće za proceniti ukupan iznos popravke, ali ispod toga mislim da nema šanse.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže rkoms

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #51 poslato: 09. Jan, 2018. 17:24 »
Recimo oko (ili bar) 500-600eur. Vrlo nezahvalno/nemoguće za proceniti ukupan iznos popravke, ali ispod toga mislim da nema šanse.
Tako je i to na dogovor da izbunaris tu cenu, a ako osiguranje pokriva onda pravac ovlasceni a cena ce biti drasticno veca.
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže rkoms

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #52 poslato: 09. Jan, 2018. 17:32 »
Meni je licno najveci problem izbor laka na koji ne mogu da uticem, a ne nijansa gadjane boje kod limarskih radova ma koliko platio i bez obzira da li je ovlasceni ili ne.


Sa ovim hemijama po perionicama ljusti se i fabricki lak a kamoli naknadno stavljan....
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #53 poslato: 09. Jan, 2018. 17:39 »
Ovaj udarac u ovlascenom ne moze da ispadne ispod 1000 e to garantujem . Nova vrata prednja zadnja , sajtna stub , rad i farbanje . Jedino ako ovlasceni ima polovne delove a to je vec druga prica onda mu dodje bolje da nadje nekog ko hoce da se potrudi oko toga privatno . Svi koji rade za platu uglavnom otaljaju , majstori koji sebi uzimaju sav novac od rada i farbanja uradice to 5 puta bolje .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Marjanke

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #54 poslato: 09. Jan, 2018. 18:49 »
I na kraju ovlasceni posalje auto kod nekog privatnog majstora.

Van mreže Maksimus

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #55 poslato: 09. Jan, 2018. 19:55 »
Ovaj udarac u ovlascenom ne moze da ispadne ispod 1000 e to garantujem . Nova vrata prednja zadnja , sajtna stub , rad i farbanje . Jedino ako ovlasceni ima polovne delove a to je vec druga prica onda mu dodje bolje da nadje nekog ko hoce da se potrudi oko toga privatno . Svi koji rade za platu uglavnom otaljaju , majstori koji sebi uzimaju sav novac od rada i farbanja uradice to 5 puta bolje .
Kojih crnih 1000e,mnogo vise,pa mene kad je kolega cuknuo otpozadi u oktaviji izaslo 95k dinara,a branik nije bio ni izlomljen (ispod nista ni pipnuto).
A god dana kasnije isto cukanje,ali me gurnuo na ovog ispred(ja stajao bez kocnice) ,menjan branik prednji i zadnji,gepek(bio blago iskrivljen),hauba(malo se iskrivila al nista nisam hteo da peglaju) i far,racun nekih 5,5-6k(u sopstvenoj maksimum 2 hiljade,nista bitno nije bilo iskrivljeno,samo zamenjeni osteceni delovi,ja odvezao auto sa lica mesta bez ikakvog problema).
E da,ovi iz Samardzica su ga vrhunski uradiki oba puta,nije imalo teorije da se vidi nikakva razlika u nijansi,zazoru itd.

Van mreže Karlheinz

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #56 poslato: 09. Jan, 2018. 21:06 »
Ovaj udarac u ovlascenom ne moze da ispadne ispod 1000 e to garantujem
Verovatno si u pravu, ja sam lupio cenu ne bi li neko čoveku odgovorio na ono što je konkretno i pitao a tako glasi i naslov teme.
Ako će da kupuje polovne delove sam i radi kod privatnika (što je 3x jeftinije) onda to nije za ovu temu, a to nije on ni pitao.

Inače, slučajno imam pri ruci profakture od ovlašćenog servisa gde farbanje 3 kom. vrata, 2 kom. obloge retvorizora, kompletan desni prag (na kome bi se limar najviše vremenski zadržao jer je oštećen na dva mesta) košta nepunih 60.000 rsd. za O2 (rad + materijal). Oštećenja su neznatna, ne menja se ništa, samo priprema i farbanje/lakiranje.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #57 poslato: 10. Jan, 2018. 19:27 »
Marjanke , normana stvar kod nas  ;D .

Ma ja sam lupio ispod 1000e ko zna koliko bi bilo . Samo uklapanje sajtne stuba pant i farbanje kod privatnika je bar 500e bez delova
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži observer

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #58 poslato: 10. Jan, 2018. 21:40 »
Mozda ja preterujem, ali bez 3000 eur ne bih ulazio u ovlasceni servis za ovakav udarac. Pa samo jedno farbanje i gitovanje malog udubljenja na zadnjim bocnim vratima me je pre 7 godina izaslo nekih 150-200 eur. A ovde ima svasta da se radi...
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže vojkan85

Odg: Limarija kod ovlascenih servisa
« Odgovor #59 poslato: 14. Feb, 2018. 07:47 »
Da se ne lažemo, ovlašćeni servisi deru. Fer bi bio da daju garanciju na to što rade. Ovako mogu da uzmu ogroman novac i posle godinu dana ako se rascveta, šta onda? Dokaži da su oni loše uradili ili da ti nisi nešto uradio u međuvremenu.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI