Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA Fabia
»
FABIA 1999-2007
»
1.4mpi pregreva
Dole
Autor
Tema: 1.4mpi pregreva (Pročitano 2195 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
sasacalko
Laurin&Klement
Poruke: 445
Like ukupno: 6
L&K ugled:
14
Lokacija: leskovac
1.4mpi pregreva
«
poslato:
24. Nov, 2015. 20:06 »
Do sada mi je temperatura konstantno bila na pola. Sada je temp presla pola i kad je vec dosla blizu tri cetvrtine ukljucio sam grejanje na MAX (duva vrelo u kolima) i tu je odrzao i dosao kuci. Ventilator se nije ukljucio, ali ni voda se ne krece u povratnoj posudi (ranije se kretala - sad miruje). Posle dva sata sam ga upalio i sacekao da temperatura dodje na cetvrtinu, pa sam ga ugasio, i odmah upalio i onda je temperatura otisla preko pola.
Menjao sam antifriz pre nekih desetak dana, sutradan posle promene sam dolio i sve je bilo OK. Za vikend sam bio u V. Gradiste 270km u jednom i toliko u drugom pravcxu i nije bilo problema.
Sta bi moglo da bude - termodavac? Da li moze da bude pumpa, da se kais vrti,a da radno kolo ne radi, a da grejanje radi?
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1201
Like ukupno: 39
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #1 poslato:
24. Nov, 2015. 20:35 »
Proveri termoprekidač ako sumnjaš da ti ne uključuje ventilator, i proveri da slučajno nemaš vazduh u sistemu (zagreješ motor pa duneš u posudu sa izvađenim termodavačem, ako ima vazduha da izađe).
Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X
sasacalko
Laurin&Klement
Poruke: 445
Like ukupno: 6
L&K ugled:
14
Lokacija: leskovac
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #2 poslato:
24. Nov, 2015. 22:10 »
Kad skinem dzek, kako da izvadim termodavac iz posude? Kako se manifestuje kada strada vodena pumpa, radi li tada grejanje?
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1201
Like ukupno: 39
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #3 poslato:
24. Nov, 2015. 22:23 »
Termodavač ti je na kućištu termostata, sa strane imaš kao plastičan zeger osigurač, njega izvučeš i samo izvadiš davač.
Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X
Nibus
Ambition
Poruke: 26
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Niš
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #4 poslato:
25. Nov, 2015. 23:35 »
Spremaj se da skidaš glavu
Vozi: Golf 2 1.6l diesel
ИгоР
Laurin&Klement
Poruke: 391
Like ukupno: 1
L&K ugled:
6
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #5 poslato:
25. Nov, 2015. 23:49 »
Pumpa pod 1, pa tek sve ostalo provjeri..
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1201
Like ukupno: 39
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #6 poslato:
26. Nov, 2015. 00:14 »
Pumpa je konstrukcijski takva da je SKORO nemoguće da ne vrti vodu (osim ako se nije raspala unutra), za razliku od nekih motora gde su lopatice nalik turbini pa se potroše vremenom (mada je i za to mnogo mala šansa). Meni je na Favoritu (lopatice pumpe identične kao na 1.4 mpi) posle 350.000 km bila fabrička pumpa i sve je radilo normalno. Drugo, da pumpa ne vrti pregrejao bi se u roku od odmah, ne bi ga spasilo ništa, čim je on nakon uključivanja kabinskog ventilatora održao temperaturu u granici normale znači da pumpa okreće vodu. Dihtung glave može da bude (česta boljka na 1.3 u Fav/Fel i 1.4 u Fabiji), mada ne mora da znači. Proveri creva, NORMALNO je da imaju pritisak, normalno je da se na kratko čuje izlaženje vazduha tj pritiska iz posude kad otvoriš čep jer je sam sistem za hlađenje pod pritiskom. Dakle, proveri creva, pogledaj da li su tvrda i koliko, pogledaj auspuh, da li miriše na sagoreo antifriz ili ne. A može i da cela zajebancija bude zbog termostata, pa pošto se lako skida probaj da ga izvadiš i probaj bez njega (neka se zagreje u mestu koliko može, posle toga uz neko brdo gas u patos i pogledaj temperaturu).
Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X
ИгоР
Laurin&Klement
Poruke: 391
Like ukupno: 1
L&K ugled:
6
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #7 poslato:
26. Nov, 2015. 00:31 »
Колега, човјек лијепо рекао да нема циркулације...
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1201
Like ukupno: 39
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #8 poslato:
26. Nov, 2015. 00:51 »
Čim je on održao temperaturu kad je upalio kabinski ventilator, mora da cirkuliše voda kroz sistem
. Ako je termostat zaglavio, može i zbog njega da nema cirkulacije vode kroz sistem tj da slabo kruži. Nije nemoguće da je crkla pumpa, ali je meni sumnjivo to što je odjednom počeo da podiže temperaturu. Pre će da bude da je negde ostao vazdušni čep ili nešto slično. Slažem se da treba proveriti pumpu, ali nije jedina mogućnost to, nego treba da se sve pregleda detaljno...
Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X
ИгоР
Laurin&Klement
Poruke: 391
Like ukupno: 1
L&K ugled:
6
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #9 poslato:
26. Nov, 2015. 09:14 »
Колега, рекао сам исту ствар, само на други начин...
t.salai
Laurin&Klement
Poruke: 752
Like ukupno: 119
L&K ugled:
47
Lokacija: Mostar
Skoda SUPERMAN
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #10 poslato:
26. Nov, 2015. 09:31 »
Zagrij auto i provjeri ulazno i povratno crijevo sa hladnjaka. Ako nisu oba topla onda imas problem. Moze biti da je termostat zaglavio, pogotovo ako je zamjenski jer su od govno-plastike, pukne pin sa strane i zaglavi oprugu i samim time termostat
Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+
ИгоР
Laurin&Klement
Poruke: 391
Like ukupno: 1
L&K ugled:
6
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #11 poslato:
26. Nov, 2015. 12:49 »
И ако можеш, дај нам још инфо јеси ли замјешао антифриз са чесмовачом или дестилованом...
sasacalko
Laurin&Klement
Poruke: 445
Like ukupno: 6
L&K ugled:
14
Lokacija: leskovac
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #12 poslato:
26. Nov, 2015. 13:57 »
Dok dođem s posla padne mrak, pa ne mogu ništa da radim. U subotu ću da tražim problem i javljam šta je bilo na kraju. Najviše sumnjam na termostat, jer ima grejanja, a ventilator se ne pali pa smatram da termostat ne pušta vruću vodu do hladnjaka. Mešao sam sa destilovanom vodom, nisam s česmovačom.
ИгоР
Laurin&Klement
Poruke: 391
Like ukupno: 1
L&K ugled:
6
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #13 poslato:
26. Nov, 2015. 14:15 »
Ако не пали "цинцилатор", онда је, или отишао он, или отишао термо-прекидач. За термостат ћеш лако да провјериш, колега је већ описао начин. Гријање мораш имати (осим у случају зачепљења), јер је мали хладњак на истом воду изнад термостата као и глава и он се, заједно са главом, први грије.
Са срећом..
sasacalko
Laurin&Klement
Poruke: 445
Like ukupno: 6
L&K ugled:
14
Lokacija: leskovac
Odg: 1.4mpi pregreva
«
Odgovor #14 poslato:
02. Dec, 2015. 09:54 »
Posle dva dana stajanja u garazi, kad sam ga upalio, radio je normalno, ne greje, otvara termostat, radi ventilator, proverio sam, voda je ima u povratnoj posudi i kreće se. Odvezao sam ga kod majstora i predložio mi je da zamenimo termostat, jer je najverovatnije on blokirao. Zamenjen je komplet sa kućištem(plastično) - nije moglo samo termostat.
Za vikend ponovo idem 550km za jedan dan (LE - V. gradiste), pa se nadam da neće biti problema.
Gore