Autor Tema: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??  (Pročitano 23059 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže mikipZapočeo temu

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #15 poslato: 05. Dec, 2015. 16:52 »
Vidim da ti u Revo pojacaju na 130hp za nekih 350e. Ovi ovde kazu da je 120hp optimalno i to za 500e http://www.smchiptuning.com/3919/vw-golf-vii-1.2-tsi-86# ? Gledao sam po netu, ovaj motor uglavnom pojacavaju do 100-120hp, ne znam da li je ovo u Revu previse?  To pitam u pogledu trajnosti motora,  servisnog intervala, itd.


Van mreže Filip

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #16 poslato: 05. Dec, 2015. 17:11 »
nisam video da ga neko otključava na 100, to je isti motor kao onaj jači sa 105 ks samo softverski prigušen

i taj od 105 u praksi ima 110 do 115 realno, pa pojačanje od 10 - 15 konja stvarno ne predstavlja neko opterećenje, jedva desetak, petnaest %

servisni interval ostaje isti
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže mikipZapočeo temu

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #17 poslato: 05. Dec, 2015. 17:21 »
Da, ali sa 86ks na 129ks, to je 40% !

Na mreži hakkler

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #18 poslato: 05. Dec, 2015. 17:58 »
Razlika je i u mjenjaču..ovaj sa 110ks dolazi sa 6. brzina...sa 86..ima 5. brzina.

Na mreži Markkoni

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #19 poslato: 05. Dec, 2015. 18:06 »
Poslednji stepen im je jako slican. Oba se na 100 kmh vrte na oko 2000 o/min. Ja bih ga cipovao svakako. :)

Sent from my SM-N910C  


Van mreže mikipZapočeo temu

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #20 poslato: 05. Dec, 2015. 18:20 »
I ja bih, cim mi neko objasni ovo sto sam pitao gore  ;). Jedno drugo pitanje, vidim da na dyno testu ovaj motor ima oko 92ks (Jedno drugo pitanje, da li je moguce da ovaj motor ), da li je to moguce ?

Na mreži Markkoni

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #21 poslato: 05. Dec, 2015. 18:28 »
Sta treba da ti se objasni? Kako se podize na 120-130 KS?

Sent from my SM-N910C  

Van mreže mikipZapočeo temu

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #22 poslato: 05. Dec, 2015. 18:37 »
Kako ovi iz Revo-a to dizu za 40% bez problema za motor ? Dok drugi mnogo skuplje naplacuju manje podizanje snage i nm. Da li su to originalne VW mape. Negde sam nasao da je CBZA mapa za 86 ks verziju a CBZB za 110 ks verziju. Da li mogu samo staviti tu CBZB verziju od 110 ks ?

Na mreži Markkoni

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #23 poslato: 05. Dec, 2015. 19:02 »
Ako verzija od 86 i 110 KS imaju istu turbinu, dizne, interkuler i tako neke stvari apsolutno je bezbedno podici snagu na 110 KS.
Naravno da nisu originalne VW mape, nikada nisam cuo da ovlasceni servis radi tako neku intervenciju.
U principu svaki od tuner-a koji ima valjke moze da ti napravi mapu od oko 110 KS, ako ti vec nece biti mirna glava ako snaga ode preko toga.


Sent from my SM-N910C  


Van mreže Filip

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #24 poslato: 05. Dec, 2015. 19:05 »
druže mikip malo spinuješ :P

ne diže Revochip za 40 procenata, već VW taj motor u startu uštroji za 50 posto

1.2 86 ks u praksi ima/izbaci bar 90

1.2 110 ima/izbaci bar 115

to je isti motor!! dakle realno se poveća snaga za 10 ili 15 konja, ovo je suština

menjač nema veze... tebi je 3.000 obrtaja 140 km/h u petoj ili šestoj brzini, ili DSG u D7, nebitno

niko ne koristi originalne vw mape, naravno, nego mape tjunerskih kuća
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže mikipZapočeo temu

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #25 poslato: 05. Dec, 2015. 19:16 »
Ako verzija od 86 i 110 KS imaju istu turbinu, dizne, interkuler i tako neke stvari apsolutno je bezbedno podici snagu na 110 KS.
Naravno da nisu originalne VW mape, nikada nisam cuo da ovlasceni servis radi tako neku intervenciju.
U principu svaki od tuner-a koji ima valjke moze da ti napravi mapu od oko 110 KS, ako ti vec nece biti mirna glava ako snaga ode preko toga.


Sent from my SM-N910C  



O.K. Nisam uspeo nigde da nadjem da su identicni mehanicki.

Van mreže klisko

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #26 poslato: 05. Dec, 2015. 21:37 »
Što se tiče garancije, ne bih tek tako tvrdio da se ne gubi garancija. Sasvim sigurno se gubi garancija, samo je pitanje da li će servis da se potrudi da proveri da li je čačkano po ECU jedinici. Ovima ne ide u prilog da napišu što su napisali ali je pošteno što su to uradili: http://www.hyperchips.co.uk/blog/will-a-car-remap-affect-my-warranty
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže Karlheinz

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #27 poslato: 06. Dec, 2015. 00:28 »
Ovlašteni (mogu da) vide da je mapa menjana odmah čim prikače auto. ALI ovlaštenom servisu verovatno neće u svakoj situaciji ići u prilog da gledaju da li je auto čipovan ili ne, jer im "trebaš" 3-4 godine, koliko traje garancija. Ako dolaziš na redovno održavanje - nema problema, sve OK, možeš i čipovan. Ako ti, nedajbože ode neki vitalni deo (kvačilo...) servis može da se pozove na TD1 marker i onda ćao garancija.
Od pre izvesnog vremena cela VW grupacija ima TD1 flag: http://lmgtfy.com/?q=vw+td1+flag

nazad na topik:
Ja bih verovatno pre uzeo motor nego opremu.


  • Vozi: Yeti

Na mreži AcoSk

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #28 poslato: 06. Dec, 2015. 01:27 »
Razlika u ceni izmedju 86 i 110ks je u Active opremi 1700e, a u Ambition cak 2200e
Po meni je bolje dati te pare za dodatnu opremu. Za, u proseku, 2000e moze poprilicno da se doda od opreme, a po isteku garancije dati 300-400e za remap i dobijate i jedno i drugo..
Htedoh reci, dodatnu opremu haknadno kupovati je suludo, a povecanje remapom na tih 110ks, sto da ne..

Van mreže mirkuk38

Odg: Kupovina - Oktavija 1,2 TSI 63 kW/86 ks 5G ??
« Odgovor #29 poslato: 06. Dec, 2015. 09:20 »
Probao sam Zlatićevu škodicu.. ide to solidno, možda čak i bolje nego što bi se očekivalo na osnovu cifara koje stoje u katalogu. U svakom slučaju, bolje od tempa koji diktira saobraćaj. E sada, natovaren uz Bubanj potok ne može levom trakom da parira mašinama od 150KS+ ali kome je to potrebno? Brzina niže, pa gas u srednjoj traci i eto te na vrhu 10 sekundi kasnije u odnosu na trkače  :B=)

Kako je ovaj motor dušu dao da se pojača za 40% jednostavim remapom, ja ne bih imao dileme. Jedino može da smeta 5-brzinski menjač... možda nije tako rafinisan kao nova jedinica... ? 2.200€ je doplata za jači motor i 6-brzinac. Za nekoga ko je limitiran budžetom, stvarno velik stepenik. A za te parice može da se napakuje čudo dodatne opreme...

Garancija? Tek je to individualna stvar... Garancija traje dok je auto nov i dok se ne kvari.. kada omatori i kada je očekivano da krene igranka, onda garancije više nema...   >:D  I još da me ucenjuju u te četiri godine, papreno naplaćuju servise i skraćuju servisni interval, da mi mute tamo mehaničari po autu, meni iza leđa .. no way Jose.

Pozdrav!