Autor Tema: 1.4mpi fabia pomoc  (Pročitano 2199 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nikola indjijaZapočeo temu

1.4mpi fabia pomoc
« poslato: 09. Dec, 2015. 09:24 »
Neznam gde bi napisao pa sam otvorio novu temu.
Imam u ponudi fabiu 2003 g koja nije u voznom stanju.Motor los, sitnih kvarova dosta ventilator grejanje, podizaci neki nerade, branik prednji polupan, zadnji isto pukao, klima verovatno neradi, itd.Limariski dobra.Srebrna boja 4 vrata.
Koliko bi izasla generalna motora samo delovi? Ili mozda kupiti kompletan motor koji moze da se registruje.Gde se mogu naci polovni delovi?
  • Vozi: skoda oktavia 3 1.2 tsi 105hp+seat cordoba 1.9sdi+fiat ducato 2.8 jtd

Van mreže dancho

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #1 poslato: 09. Dec, 2015. 14:28 »
Te sitnice izadju skuplje od motora
  • Vozi: Octavia 1.9tdi 2002

Van mreže dulefontana

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #2 poslato: 09. Dec, 2015. 14:50 »
Koji motor je u pitanju?

Van mreže nikola indjijaZapočeo temu

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #3 poslato: 09. Dec, 2015. 15:28 »
1.4 mpi je motor.
  • Vozi: skoda oktavia 3 1.2 tsi 105hp+seat cordoba 1.9sdi+fiat ducato 2.8 jtd

Van mreže Allen88

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #4 poslato: 09. Dec, 2015. 16:54 »
ja ti ne bi preporucio velika je to glavobolja?jeftinije ce da prodjes ako kupis neki u voznom stanju,solidnom stanju  :B=)  a i zavisi koliko taj trazi za njega
  • Vozi: Skoda fabia 1.4mpi 2002 44kw+TNG

Van mreže nikola indjijaZapočeo temu

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #5 poslato: 09. Dec, 2015. 17:22 »
Nebi mu dao vise od 500e.
  • Vozi: skoda oktavia 3 1.2 tsi 105hp+seat cordoba 1.9sdi+fiat ducato 2.8 jtd

Na mreži mihajloalasp

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #6 poslato: 09. Dec, 2015. 17:28 »
Delovi za generalnu su ti otprilike 400 evra (nove hilzne, klipovi, ležajevi, trnovanje bloka, obrada radilice, obrada glave), majstori otprilike uzimaju 150-200 evra za ruke da izvade motor i sve sklope. Ostalo manje više nije bitno, branici, podizači i ostalo nisu skupe stavke. Šta fali motoru, jel se zna zašto ne radi?
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X

Van mreže nikola indjijaZapočeo temu

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #7 poslato: 09. Dec, 2015. 17:46 »
Auto je uglavnom isao po letnjim putevima punim prašine. Motor radi ali trosi ulje.Verovatno je prasina pojela karike.
  • Vozi: skoda oktavia 3 1.2 tsi 105hp+seat cordoba 1.9sdi+fiat ducato 2.8 jtd

Na mreži mihajloalasp

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #8 poslato: 09. Dec, 2015. 18:38 »
To je drugo, ako motor samo troši ulje, ne mora da bude skupa popravka. Koja je kilometraža? Ako ga uzimaš za sebe, gledaj da daš što manje para (takva fabia u solidnom stanju može da se kupi za 1800-1900 evra), jer po onome što si napisao, da se dovede sve u pristojno stanje, treba ti 800-900 evra (u zavisnosti šta u motoru ne valja). Po meni bi 600-650 evra bila realna cena.
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X

Van mreže dancho

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #9 poslato: 09. Dec, 2015. 21:52 »
Delovi za generalnu su ti otprilike 400 evra (nove hilzne, klipovi, ležajevi, trnovanje bloka, obrada radilice, obrada glave), majstori otprilike uzimaju 150-200 evra za ruke da izvade motor i sve sklope. Ostalo manje više nije bitno, branici, podizači i ostalo nisu skupe stavke. Šta fali motoru, jel se zna zašto ne radi?
Nebih se slozio. Aj napisi koliko kostaju te stavke
  • Vozi: Octavia 1.9tdi 2002

Na mreži mihajloalasp

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #10 poslato: 09. Dec, 2015. 22:07 »
Sutra stavljam sve cene :) Da ne dođe do nesporazuma, napisao sam OKVIRNU cenu (dakle, 50e gore-dole), i ta cena je za SVE potrošne delove u motoru (samo kvalitetne hilzne sa klipovima i karikama koštaju skoro 20.000 din) i to isključivo vrhunskih proizvođača, dakle bez kineskih, tajvanskih i sl. delova :) .
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X

Van mreže dancho

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #11 poslato: 09. Dec, 2015. 22:19 »
Sutra stavljam sve cene :) Da ne dođe do nesporazuma, napisao sam OKVIRNU cenu (dakle, 50e gore-dole), i ta cena je za SVE potrošne delove u motoru (samo kvalitetne hilzne sa klipovima i karikama koštaju skoro 20.000 din) i to isključivo vrhunskih proizvođača, dakle bez kineskih, tajvanskih i sl. delova :) .
Izvini nisam se dobro izjasnio. Mislio sam na cenu tih sitnica. A motor sam sa papirima platio 300e proslegodine sa garancijom. Ruku ne placam jer sam radim. Ali vena ruke za zamenu motora od 60 do max 100e
  • Vozi: Octavia 1.9tdi 2002

Na mreži mihajloalasp

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #12 poslato: 09. Dec, 2015. 22:27 »
Za zamenu motora jeste ta cena, to se radi za jedan dan. Za generalku obično ide duplo, opet tu ima 2-3 dana posla. Sitnice jesu najskuplje, za zamenu i farbanje dva branika treba ~150 evra (polovni branici + farbanje), ventilator ne znam koliko je, ne verujem ispod 30-40 evra, pitanje je i zašto klima ne radi (pošto piše polupan prednji branik, možda je i hladnjak klima prso negde pa iscureo gas), podizači takođe.
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X

Van mreže Ljahze

Odg: 1.4mpi fabia pomoc
« Odgovor #13 poslato: 10. Dec, 2015. 16:16 »
Koliko bi izasla generalna motora samo delovi?

Ja sam letos,ali na sdi motoru radio poprilicno veliku popravku (menjao karike,2 klipa,letece lezajeve,dihtunge,sve cetiri hilzne,masinska obrada glave,sve ventile,gumice,remenica alternatora,semering radilice i ulje) i sve me to izaslo 525 evra bez ruku majstora.Kupovao sam"najbolje"delove koje sam u tom momentu mogao da pronadjem u radnjama,a da ne porucujem i ne cekam na delove par dana.
Nemoj ni malo da sumnjas u to kada se motor otvori da ce ti koliko god ti isplanirao popravku i budzet nesto jos dodatno iskrsnuti,a to dodatno moze biti dvadesetak,ali i stotinjak i vise evra.
Da sam morao kupiti jos dva klipa (u toleranciji 2 klipa,a nisam ni bio u mogucnosti),polirati radilicu,menjati lezajeve na njoj i da sam placao punu cenu ruku,sve zajedno bi to izaslo preko 800 evra.Ako te interesuju pojedinacne cene delova,mogu potraziti racune i poslati cifre.
Da li ima racunice tu,ni sam nisam siguran u sve to,ali kada udjes u tu pricu,povratka vise nema nego se ide do kraja.
  • Vozi: Skoda Octavia IV,2.0 TDI,DSG