0 članova i 12 gostiju pregledaju ovu temu.
Slazem se da 1.8 ima bolje vesanje i jaci motor,ali taj visak snage mu verovatno nikad nece nedostajati niti ce ga primetiti,treba napomenuti i da je 1.8 veci potrosac ,po fabrickim podacima skoro 2 litra vise(u gradu),sto se opreme tice meni su ovako vizuelno oktavia u ambition i u style opremi dva potpuno razlicita automobila,pogotovo nocuSent from my C1905
niko ne spominje karavan Filipe, kakva su tvoja iskustva sa karavanima
treba napomenuti i da je 1.8 veci potrosac ,po fabrickim podacima skoro 2 litra vise(u gradu)
Đole, vidiš, nikad ih nisam voleo, ne mogu da kažem da nisu lepi ili praktični, ali me i dan danas odbijaju... a kakva su tvoja iskustva sa 4x4?
ne skoro 2 nego tačno 1, što uopšte nije puno s obzirom na razliku u zapremini i snazi
Ako moze 1.8 da se drzi ispod 10L po cistom gradu (Nis) onda da krenem da ga razmatram.
Wow, hvala drugari na savetima!Da se dopunim malo:Ja sam do sada vozio iskljucivo atmo benzince: 1.8 Passat i 2.0 Mondeo. Ono na sta sam navikao je da tu cim pipnes papucicu gasa, dakle prvih 2mm vec se dobija odziv, kakav-takav, ali odziv. Sa 1.2 TSI (ja i supriga u kolima) sam uspevao da pri laganoj voznji brzo pritisnem papucicu gasa do poda i odmah pustim i da se apsolutno nista ne desi! Kad mu dozvolim da predje nekih 2000rpm, onda pocinje da vuce, ali je barem za ono na sta sam navikao slab. (Izvinjavam se ako neko ovde ima 1.2 motor, stvarno mi nije namera da nekom kudim kola, iznosim samo svoj licni utisak)I sada tu nastaje moj problem, na papiru je 1.4tsi daleko jaci od 1.2tsi ali nemam gde da ga probam. I izgleda da mi je dovoljan ali da narucim auto od skoro 20K evra bez probe, ne mogu nikako. Sto se tice stila voznje, nisam se jos penzionisao, sa klincima uvek sve po ogranicenju, autoput takodje, ali volim po nekad da preteknem a posto cesto idem za Knjazevac (ko ide zna kakva je magistrala sada kako je sredio Strabag, prava trkacka) volim da se u povratku kada sam sam poigram "malo vise" narocito uzbrdo uz Tresibabu Da ne tupim mnogo, vozim normalno (nemam kaze za radar), ali ako ima prilike da se drugi ne ugrozava, volim malo da nagazim po gasu. Ako ce tu 1.4 da krene da se davi ili da moram da cekam da se probudi, da ne moze barem na 30 sekundi nedeljno da mi izmami osmeh, odna nista nisam napravio.Znam da je 1.8 dosta jaci (znam da jedino on ima bolje vesanje), kao i 1.4 jaci je i od mog trenutnog 2.0 sa cijim sa performansama zadovoljan, ali dosta povlaci cenu. Resio sam da uzmem auto u dobroj opremi, i sa 1.8 vec ulazi cenovno tamo gde pocinje nov Mondeo... ali da ne skrecem sa teme.Za dizel, ne bi, ne prelazim puno, a znam da mora povremeno da se isteruje na autoput (ja bi mu u gradu cesto prekidao regeneraciju sto znam da je vrlo lose). Citao po forumima da su ljudi sa 5000Km novim Golfovima imali vec problema sa DPF i morali da idu regeneraciju u servis... I nervira me cinjenica da moram ja da sluzim tom jednom filteru (opet moje razmisljanje, da se kolege dizelasi ne uvrede, jer mnogo je lepo kad vidis koliko dizel trosi i Nm koje ima).Tako da, i dalje sam u dilemi. Ako moze 1.8 da se drzi ispod 10L po cistom gradu (Nis) onda da krenem da ga razmatram. U Nisu moze sao i iskljucivo 1.2 da se proba...