Autor Tema: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS  (Pročitano 15938 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Zarko

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #15 poslato: 11. Jun, 2016. 10:01 »
Kod mene u finskoj je vec pocela prodaja okatvije 1.0 mada ne znam kako da uporedimo cene jer ovde su skuplji automobili i to dosta skoda ambiation 1.0 je ovde 22.700 a moj auto koji sam kupio pre dva meseca je 1.4 ambiation dsg 26.500 pa eto neka paralela


Sent from my iPhone  

Van mreže batke

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #16 poslato: 11. Jun, 2016. 15:00 »
Skandinavija je to. Mnogo skuplje nego kod nas. Za 26.500 kod nas možeš da dohvatiš Superb 2.0 tdi i to mislim u srednjem paketu koji je čak i jači nego style u O3.
Za 22.700 uzimaš O3 2.0tdi style sa navigacijom (Amundsen), šiberom, felnama 18", bluetooth konekcijom, alarmom, kožnim paketom i pride još raznih sitnica... i ako se lepo nagodiš da ti vrate kusur od 500 evrića.  :B=)
« Poslednja izmena: 11. Jun, 2016. 15:05 batke »
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Peja

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #17 poslato: 11. Jun, 2016. 16:40 »
... isti slucaj, sve cene u + offsetu od 5-7kE
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže mlax

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #18 poslato: 11. Jun, 2016. 18:31 »
Na sajmu je Superb 2.0tdi 150ks u ambition (srednjem) paketu zvanicno bio 22.900.
Najveca razlika u potrosnji izmedju dizela i benzinca se ostvaruje u gradskoj voznji, kreni stani. Na otvorenom putu za slicne automobile to nikada ne moze biti preko 1l i ali u gradskoj moze da ide i do 4l.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže Zarko

Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #19 poslato: 11. Jun, 2016. 21:34 »
Skandinavija je to. Mnogo skuplje nego kod nas. Za 26.500 kod nas možeš da dohvatiš Superb 2.0 tdi i to mislim u srednjem paketu koji je čak i jači nego style u O3.
Za 22.700 uzimaš O3 2.0tdi style sa navigacijom (Amundsen), šiberom, felnama 18", bluetooth konekcijom, alarmom, kožnim paketom i pride još raznih sitnica... i ako se lepo nagodiš da ti vrate kusur od 500 evrića.  :B=)
Sve je to meni jasno ali zato posle 3-4 godine opet dobijes lepe pare kada je prodajes. P.S. Ja sam moju dobio za veliku razliku u ceni od zvanicne bez poreza akciza i jos neke popuste tako da cu ja za 4 godine dobiti iste pare, ako i ne zaradim jos nesto.  Inace finci nisu Skandinavci nego Nordici


Sent from my iPhone  
« Poslednja izmena: 11. Jun, 2016. 21:45 Zarko »

Na mreži hakklerZapočeo temu

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #20 poslato: 20. Jun, 2016. 23:05 »
Evo novog videa..testa

Top speed u slobodnom padu niz provaliju..downhill..i onda ubrdo..pa iz treće..četvrte ..šeste
Više ne vidim smisao motora koju su kapaciteta iznad 1.0

https://youtu.be/-6mdEUO5mDs

Van mreže Peja

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #21 poslato: 20. Jun, 2016. 23:15 »
Kada budes skupio para, izvoli pa kupi.
Test je jedno, sa potpuno novom mašinom. A kupiti da bi ga zadrzao 6-7g i presao sa njim 150kkm, pa ko će ti to kupiti posle?
Pa jos ako je zedan za uljem ko 1.4 i 1.2 tsi... kukala vam majka.
Voziti na lizing pa se ratosiljati je sasvim druga priča, tu bih odmah pristao.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže mirkuk38

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #22 poslato: 20. Jun, 2016. 23:37 »
Zlatiću, balaviš li ?  =))

Na mreži hakklerZapočeo temu

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #23 poslato: 20. Jun, 2016. 23:41 »
Kada budes skupio para, izvoli pa kupi.
Test je jedno, sa potpuno novom mašinom. A kupiti da bi ga zadrzao 6-7g i presao sa njim 150kkm, pa ko će ti to kupiti posle?
Pa jos ako je zedan za uljem ko 1.4 i 1.2 tsi... kukala vam majka.
Voziti na lizing pa se ratosiljati je sasvim druga priča, tu bih odmah pristao.

Daj mi pojasni ovo boldano?

Svaka roba ima kupca...a ako nisi razumio moj sarkazam u postu vezan za taj njihov test..to je druga stvar.

Evo i dijagrama usporedbe sa stranice...
« Poslednja izmena: 20. Jun, 2016. 23:45 hakkler »

Van mreže Peja

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #24 poslato: 21. Jun, 2016. 00:08 »
Znaš, sarkazam ili ne, VW ne postiže konzistentnost kvaliteta sa tsi motorima. To je fakat. Proguglaj "tsi problem", "tsi oil consumtpion" ( u cenu goriva treba uračunati koji litar na 10kkm Castrol Edge ulja), "tsi noise", ali je simptomatično da što je tehnologija prefinjenija to su sve šareniji sa kvalitetom. Što bi se reklo, kupuješ novo, a kao da si na lutriji - sreća.

Uz to da ih za kupca baš briga i da u prvu ugradnju guraju svakakve delove... sve su to fine predispozicije za "pouzdanost" i odlična preporuka za kupovinu. Sećate se šta je bil osa prvim 1.2 tsi i kineskim lancem... a motor 2-3g uzastopno proglašavan svemirskim čudom u Evropi... a ono mućak.. marketing je čudo.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži hakklerZapočeo temu

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #25 poslato: 21. Jun, 2016. 00:54 »
Što je fakat?? To je to..ili..placebo efekt ili previše čitaš po internetu i nisi ljubitelj tsi motora i pišeš o sreći pri kupovini...marketingu?  a lizing je dobar..super..službeni najjači.

Možeš i onda napraviti kompletnu poveznicu i nevezanu za autoindustriju jer se sve više-manje radi u kini ...ili se štedi na kvaliteti ,a sam proizvod je napravljen i pozicioniran da traje kratkotrajno. I onda taj famozni nobels marketing ti savjetuje da kupiš odmah nešto drugo..sa više inovacija jer je ovo zastarjela tehnologija. A nisi faca..jer imaš kantu kojoj je istekao 7 godišnji vijek trajanja...kao koliko-toliko drži kako koja automarka za svoje dijelove. Ko da su novi dizeli bolji? LOL  :B=)
Ne želim dalje pisati i SKRETATI SA NASLOVA TEME (benzin vs diesel)

Možeš probati da skreneš priču..ukazati na svoje mišljenje i stav u vezi teme..motora...ali nisi dao odgovor na moje jednostavno poboldano pitanje ili si se malo zaletio s njime pa si nešto drugo mislio? Iz tvojih zadnjih postova u nekim temama se nije baš šta dalo posebno izčitati...

Da se ne trudiš objasniti replicirati što več... za utjehu imam za 3 takve odmah... sutra ali mi to nije prioritet..OK ?

I zaboravio sam mirkuk38 da ne citiram tvoj post...   =))  =))

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #26 poslato: 21. Jun, 2016. 06:14 »
Zlatiću, balaviš li ?  =))
Samo se smeškam, svi pričaju a niko ne zna činjenice, tako su i meni svašta napričali za moj 1.2 TSI a ja se uverio u nešto sasvim drugo 😃
Vremena se menjaju, tehnologije još brže, a ljudi....
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže t.salai

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #27 poslato: 21. Jun, 2016. 07:44 »
Na zalost ja sam jedan od onih blećala koji se jos uvijek vode No replacement for displacement. Trebat ce mi jos koja godina da pocnem vjerovati u ove malene tetrapak motore, ja idalje vjerujem u vecu kubikazu cisto barem dok se tetrapaci ne dokazu kao pouzdani i trajni motori.

A jedan od faktora su firmini novi 1.6 tdi Polo-i. od 7 novo kupljenih, 3 su na servisu zavrsili u prvih 45.000km  wac1
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže mirkuk38

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #28 poslato: 21. Jun, 2016. 08:01 »
Šta im je?

Van mreže Peja

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #29 poslato: 21. Jun, 2016. 08:46 »
Daj mi pojasni ovo boldano?

Nema potrebe, ko hoce - moze, a ko ne zeli - ne mora razumeti.
Ne treba se zaletati ni sa odusevljenjima ni sa pohvalama 1.0 tsi motora. Neka se prvo dokaze na nekom vecem uzorku.

P.S.
Ovaj tsi klan, bas osetljiv na kritiku tsi motora u bilo kom smislu. Sa druge strane tsi/tdi polemike, da mi neko kaze da je tdi motor los, ne bih imao sta protiv da mu kazem, u potpunosti bi se slozio. Ko hoce - moze, a ko ne zeli - ne mora razumeti.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD