Autor Tema: Octavia 2011 i korozija  (Pročitano 4649 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Octavia 2011 i korozija
« Odgovor #15 poslato: 27. Maj, 2017. 18:12 »
Moja opsesija rđom... Pogledah u garazi, Octavia 2009, multilink okovan rđom, BMW 2002  i Tuaran 2004 vrlo malo, Fiat punto 2010 kao moja Oktavija.
Toliko o nivoima kvaliteta međ brendovima.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Van mreže observer

Odg: Octavia 2011 i korozija
« Odgovor #16 poslato: 27. Maj, 2017. 19:45 »
Sve ima svoju cenu. Skoda je jeftinija. iSvejedno ce ti auto bez problema izgurati 10 godina, a verovatno i celih 20. Korozija je najmanji problem u danasnje vreme opsteg nekvaliteta ;)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže -nebojsa-

Odg: Octavia 2011 i korozija
« Odgovor #17 poslato: 27. Maj, 2017. 21:20 »
Kod mene je na Octaviji iz 2007 zardjao samo most, tj. nosac zadnjeg vesanja, i to najdeblja cev , sa donje strane.
Nagledao sam se zardjalih "mostova" , vesanja, viljuski, srafova, ekscentara vesanja; cak i sasija kod SUVova i pickup-ova sa manje od 10, cak i sa 5-6 godina. Kod raznih brendova, skupljih , jeftinijih...
Google: Audi Q7 rust, Mazda rust, Nissan Navara frame rust, Toyota Tacoma frame rust, Mercedes rust...
Prosle godine odem na reglazu kad ono tamo BMW 5GT star par godina, kaze majstor ne mogu da uradim reglazu, zapekli ekscentri zadnjeg vesanja. :-\
Nazalost normalna pojava.
Neko pomenu Daciu, pre jedno 8 godina sam radio u Dacia servisu kad je bio aktuelan opoziv Logana zbog korozije i to karoserije-zadnji rubovi, pragovi, zadnji kosevi, pod gepeka. Tada su ti Logani bili u proseku 4-5 godina stari... =))
Mnogi imaju problem sa korozijom, Audi sa proslim Q7, neki Yetiji, Mazde razne, Opeli standardno, japanski brendovi sa antikorozivnom zastitom poda i supljina u podu i tunelima poda, itd... ima svega; tako da zardjali zadnji most nije veliki problem.
Inace taj most koji Peja kudi kod Skode ide i na VW sa istim kataloskim brojem.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Octavia 2011 i korozija
« Odgovor #18 poslato: 27. Maj, 2017. 21:43 »
Prošlog leta sam kao sanirao, ali opet se pojavljuje na istim mestima po malo, ali i na novim... tako da ću ponovo sanirati, pa onda boooooogato izvoskirati.

Jednog lepog dana, kada stigne neka nova kočija, naručujem da stigne u leto, i ondak prva stvar biće kompletno voskiranje odozdo i svih karakterističnih šupljina.
http://www.innotec.at/produkte/innotec-produkte/beschichten-schutzen/hi-temp-wax-pro.html
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže observer

Odg: Octavia 2011 i korozija
« Odgovor #19 poslato: 28. Maj, 2017. 00:48 »
Ne znam koliko se isplati ulagati u kompletnu zastitu, osim ako ne mislis da ga vozis 30 god...sto podrzavam kao ideju...
Fabricki su svi VAG derivati sasvim dovoljno zasticeni...
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Marjanke

Odg: Octavia 2011 i korozija
« Odgovor #20 poslato: 28. Maj, 2017. 03:49 »
Ima i dosta golfa 5 sa trulim rubovima...

Послато са Lenovo A6020a46  


Van mreže fobia24

Odg: Octavia 2011 i korozija
« Odgovor #21 poslato: 03. Jun, 2018. 09:06 »
Normalno je da delovi vešanja površinski korodiraju na svim markama. Na renou seniku su mi svi delovi vešanja već dubinski počeli korodirati, ali to se ne dira. Nema razloga za brigu. Evo slika moje mazde 6 iz 2016g, tada je auto imao 10g. 2 puta je rađena zaštita kompletnog podvozja i stubova. Zadnjih 5g od tada nije videla so na putevima jer je sređivana za uživanje, uvek je bila drugi auto. Garažirana i redovno prana odozdo.








Ovo je ništa, za stanje ovog auta su i majstori govorili da je sačuvan izvanredno.