Autor Tema: Stiže: 1.5 TSI  (Pročitano 11059 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Turbo

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #45 poslato: 29. Jul, 2017. 08:48 »
A 1.5 tsi trosi oko 10% manje u odnosu na 1.4 tsi  ;)
Svi oni smanjuju procenat iz gen u gen ali 100ks da se napravi uvek treba ista količina goriva, bez obzira na zapreminu, broj cilindara itd. Samo trenje možeš da smanjis, gume, aerodinamika, menjač, nekakva rekuperacija snage. Ali da bi dobio ks uvek treba isto goriva. Ako nije hibrid.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #46 poslato: 04. Avg, 2017. 08:50 »
Milerov ciklus sagorevanja, nije vise OTTO kao kod 1.4 i 1.2 tsi.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Na mreži KarlheinzZapočeo temu

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #47 poslato: 09. Avg, 2017. 23:16 »
U Nemačkoj će za nekoliko dana moći da se poručuje Oktavija sa 1.5TSI ACT, osim u Activ opremi.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži KarlheinzZapočeo temu

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #48 poslato: 12. Avg, 2017. 00:14 »
Pojavljuju se već prvi 1.5TSI ACT u Oktaviji (Škodi)!
Kupac je iz DE, poručio je sredinom aprila 1.4TSI ali isporučeno mu je 1.5TSI, verovatno uz njegovu saglasnost. Auto je dobio početkom avgusta.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #49 poslato: 12. Avg, 2017. 08:43 »
DPF?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže Filip

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #50 poslato: 12. Avg, 2017. 15:40 »
svakako ne, čak ne ni GPF
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Na mreži KarlheinzZapočeo temu

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #51 poslato: 19. Sep, 2017. 09:27 »
GPF na 1.5TSI, u O3 od sledeće godine! (izvor: šef prodaje Škode, Vlček, CZ)
GPF na SVE 1.0 i 1.5 od sredine sledeće godine, 1.5TSI slabiji od 110KW nije u planu! (izvor: šef razvoja Škode)
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Filip

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #52 poslato: 19. Sep, 2017. 09:34 »
slabiji pretpostavljam od 130 PS/96 kW
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Skorpion

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #53 poslato: 19. Sep, 2017. 11:52 »
Procitao temu ali zaboravilismo da spomeneno jos jednu cinjenicu, a to je da 1.5 TSI za razliku od 1.4TSI koristi turbinu sa varijabilnu geometriju

The 1.5-liter powerplant will be the first mass-market gasoline-fueled mill to use variable turbine geometry (VTG) for its turbo.
VTG allows the turbine's blades to continually adjust, creating a broader torque curve than usually possible from a single turbo. The tech isn't uncommon in diesel engines, but the expense of exotic materials to deal with the higher temperatures in gasoline-fed mills keeps the system limited to the top of the market, at least until now. For example, Porsche already uses VTG on the 911 Turbo and the four-cylinder in the new Cayman and Boxster. The EA211 TSI Evo makes the technology accessible in more affordable vehicles.
To get the most of the system, the EA211 TSI Evo uses the more efficient Miller combustion cycle and runs at a high 12.5:1 compression ratio. The result of these systems working in unison is that max torque is available from just 1,300 revs.

Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1
Turbocharger with variable turbine geometry (VTG).
Common-rail injection system with up to 350 bar pressure
Innovative thermal management
Cylinder deactivation (ACT)
APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)

Evo ga i link
https://www.autoblog.com/2016/04/28/volkswagen-engine-variable-turbo-ea211-vienna/#slide-3873824
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #54 poslato: 25. Nov, 2017. 14:55 »
Da li se neko susreo sa diagramom obrtnog momenta za 1.5 tsi 110 kW?

Ja pronalazim isključivo za 96 kW motor.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #55 poslato: 19. Mar, 2018. 12:43 »
Skoda Slovenia mi je preko njihovog chat-portala odgovorila da se u Oktavije i Karoq vec sada ugradjuje GPF (OPF) sa 1.5 tsi motorom.

Da li neko moze procackati ovu info iz nekog drugog izvora?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Na mreži Markkoni

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #56 poslato: 20. Mar, 2018. 10:17 »
Navodno od 21. nedelje pocinje ugradnja GPF-a u 1 5 TSI.

Van mreže vojkan85

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #57 poslato: 21. Mar, 2018. 18:47 »
Filter koji ćemo videti koliko će da košta u ukupnom održavanju auta. 1.5 motor ni tamo ni vamo. Slažem se da su 1.0 i 1.2 malo ali neka idu barem na 1.8 kada već prave.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže nidza

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #58 poslato: 21. Mar, 2018. 18:59 »
Nema više potrebe za 1.8.

Imaćeš više verzija 1.0,  1.5 i 2.0. Pokrivaju sa njima (napamet) 86, 90, 110, 130, 150, 180, 200, 230, 245, 280, 310, 400 ks.

Ja ne vidim da ovde nešto fali. Dapače.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže vojkan85

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #59 poslato: 21. Mar, 2018. 19:15 »
Dapače, onda 2.0 :).
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI