Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
skodaforum.RS
»
ŠKODA forumi
»
Motor Menjač
»
Stiže: 1.5 TSI
Strana:
«
1
...
3
4
5
»
Dole
Autor
Tema: Stiže: 1.5 TSI (Pročitano 11059 puta)
0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
Turbo
Laurin&Klement
Poruke: 1588
Like ukupno: 3
L&K ugled:
16
Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #45 poslato:
29. Jul, 2017. 08:48 »
Citat: Peja 27. Jul, 2017. 17:23
A 1.5 tsi trosi oko 10% manje u odnosu na 1.4 tsi
Svi oni smanjuju procenat iz gen u gen ali 100ks da se napravi uvek treba ista količina goriva, bez obzira na zapreminu, broj cilindara itd. Samo trenje možeš da smanjis, gume, aerodinamika, menjač, nekakva rekuperacija snage. Ali da bi dobio ks uvek treba isto goriva. Ako nije hibrid.
Sent from my SM-G930F
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2695
Like ukupno: 30
L&K ugled:
41
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #46 poslato:
04. Avg, 2017. 08:50 »
Milerov ciklus sagorevanja, nije vise OTTO kao kod 1.4 i 1.2 tsi.
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI
Karlheinz
Administrator
Poruke: 7782
Like ukupno: 249
L&K ugled:
104
Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #47 poslato:
09. Avg, 2017. 23:16 »
U Nemačkoj će za nekoliko dana moći da se poručuje Oktavija sa 1.5TSI ACT, osim u Activ opremi.
Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+
Karlheinz
Administrator
Poruke: 7782
Like ukupno: 249
L&K ugled:
104
Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #48 poslato:
12. Avg, 2017. 00:14 »
Pojavljuju se već prvi 1.5TSI ACT u Oktaviji (Škodi)!
Kupac je iz DE, poručio je sredinom aprila 1.4TSI ali isporučeno mu je 1.5TSI, verovatno uz njegovu saglasnost. Auto je dobio početkom avgusta.
Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2695
Like ukupno: 30
L&K ugled:
41
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #49 poslato:
12. Avg, 2017. 08:43 »
DPF?
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI
Filip
Laurin&Klement
Poruke: 2697
Like ukupno: 3
L&K ugled:
51
Lokacija: Požarevac/Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #50 poslato:
12. Avg, 2017. 15:40 »
svakako ne, čak ne ni GPF
Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
Karlheinz
Administrator
Poruke: 7782
Like ukupno: 249
L&K ugled:
104
Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #51 poslato:
19. Sep, 2017. 09:27 »
GPF na 1.5TSI, u O3 od sledeće godine! (izvor: šef prodaje Škode, Vlček, CZ)
GPF na SVE 1.0 i 1.5 od sredine sledeće godine, 1.5TSI slabiji od 110KW nije u planu! (izvor: šef razvoja Škode)
Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+
Filip
Laurin&Klement
Poruke: 2697
Like ukupno: 3
L&K ugled:
51
Lokacija: Požarevac/Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #52 poslato:
19. Sep, 2017. 09:34 »
slabiji pretpostavljam od 130 PS/96 kW
Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
Skorpion
Laurin&Klement
Poruke: 326
Like ukupno: 18
L&K ugled:
8
Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #53 poslato:
19. Sep, 2017. 11:52 »
Procitao temu ali zaboravilismo da spomeneno jos jednu cinjenicu, a to je da 1.5 TSI za razliku od 1.4TSI koristi turbinu sa varijabilnu geometriju
The 1.5-liter powerplant will be the first mass-market gasoline-fueled mill to use variable turbine geometry (VTG) for its turbo.
VTG allows the turbine's blades to continually adjust, creating a broader torque curve than usually possible from a single turbo. The tech isn't uncommon in diesel engines, but the expense of exotic materials to deal with the higher temperatures in gasoline-fed mills keeps the system limited to the top of the market, at least until now. For example, Porsche already uses VTG on the 911 Turbo and the four-cylinder in the new Cayman and Boxster. The EA211 TSI Evo makes the technology accessible in more affordable vehicles.
To get the most of the system, the EA211 TSI Evo uses the more efficient Miller combustion cycle and runs at a high 12.5:1 compression ratio. The result of these systems working in unison is that max torque is available from just 1,300 revs.
Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1
Turbocharger with variable turbine geometry (VTG).
Common-rail injection system with up to 350 bar pressure
Innovative thermal management
Cylinder deactivation (ACT)
APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)
Evo ga i link
https://www.autoblog.com/2016/04/28/volkswagen-engine-variable-turbo-ea211-vienna/#slide-3873824
Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2695
Like ukupno: 30
L&K ugled:
41
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #54 poslato:
25. Nov, 2017. 14:55 »
Da li se neko susreo sa diagramom obrtnog momenta za 1.5 tsi 110 kW?
Ja pronalazim isključivo za 96 kW motor.
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2695
Like ukupno: 30
L&K ugled:
41
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #55 poslato:
19. Mar, 2018. 12:43 »
Skoda Slovenia mi je preko njihovog chat-portala odgovorila da se u Oktavije i Karoq vec sada ugradjuje GPF (OPF) sa 1.5 tsi motorom.
Da li neko moze procackati ovu info iz nekog drugog izvora?
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI
Markkoni
Laurin&Klement
Poruke: 1312
Like ukupno: 113
L&K ugled:
35
Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #56 poslato:
20. Mar, 2018. 10:17 »
Navodno od 21. nedelje pocinje ugradnja GPF-a u 1 5 TSI.
vojkan85
Laurin&Klement
Poruke: 2302
Like ukupno: 179
L&K ugled:
-6
Lokacija: Beograd, Zvezdara
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #57 poslato:
21. Mar, 2018. 18:47 »
Filter koji ćemo videti koliko će da košta u ukupnom održavanju auta. 1.5 motor ni tamo ni vamo. Slažem se da su 1.0 i 1.2 malo ali neka idu barem na 1.8 kada već prave.
Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI
nidza
Laurin&Klement
Poruke: 1318
Like ukupno: 51
L&K ugled:
32
Lokacija: Beograd
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #58 poslato:
21. Mar, 2018. 18:59 »
Nema više potrebe za 1.8.
Imaćeš više verzija 1.0, 1.5 i 2.0. Pokrivaju sa njima (napamet) 86, 90, 110, 130, 150, 180, 200, 230, 245, 280, 310, 400 ks.
Ja ne vidim da ovde nešto fali. Dapače.
Sent from my SM-N9005
Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021
vojkan85
Laurin&Klement
Poruke: 2302
Like ukupno: 179
L&K ugled:
-6
Lokacija: Beograd, Zvezdara
Odg: Stiže: 1.5 TSI
«
Odgovor #59 poslato:
21. Mar, 2018. 19:15 »
Dapače, onda 2.0
.
Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI
Strana:
«
1
...
3
4
5
»
Gore