Autor Tema: Silen blokovi  (Pročitano 32999 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže sasacalko

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #30 poslato: 30. Jun, 2014. 14:56 »
     Kad se tako čuje preko neravnina, onda su stabilizatori. Selene proveri tako što ćeš da staneš na nizbrdicu i onda pusti kočnicu, da auto lagano krene. Onda nekoliko puta zakoči, onako, seckaj. Čućeš tup udarac, a još bolje je ako neko gleda spolja,  točkovi se prilikom kočenja pomeraju (vraćaju sa unazad), tako da onaj koji stoji napolje to odlično vidi. Kada probaš napred, okreni auto pa na istoj nizbrdici probaj u rikverc, biće isti efekat. ;)

Van mreže Lignjoslav

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #31 poslato: 01. Jul, 2014. 12:29 »
Ok, hvala na savetima. Probacu to kada budem nasao malo vremena i nizbrdicu :). Taj plasticni/gumirani zvuk koji se javlja na neravninama nije toliko izrazen, niti ja mogu jasno da odredim odakle dolazi. Inace, sa upravljanjem je sve u redu, nema praznog hoda, vibracija i sl. Mozda je najbolje da odem kod nekog dobrog majstora da pogleda ceo trap. Da li imate neku preporuku za majstora, moze i na pp?
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Van mreže Turbo

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #32 poslato: 01. Jul, 2014. 22:44 »
Stabilizator bi teško primetio i da ga nemaš :D

Van mreže hatuna1983

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #33 poslato: 14. Jul, 2014. 22:37 »
Ako nemas alat za nabijanje selena u leziste, presu ili onaj specijalizovani alat koji se steze pa ga nabija u leziste, imaces problema. Dalje, desava se da ne mozes odvrnuti saraf koji prolazi kroz lafet i aluminijski blok jer zalijepi celik u aluminiju. Moj savjet- radnja i majstori. Zna biti zeznuta zamjena selena na fabiji. Nije visa matematika al vjeruj da zsna biti zeznuto. Meni su  na jednoj fabiji morali lomiti sarafe pa busiti aluminisjki nosac a na drugo sam jedan zamijenio jedan dan, a drugi nakoj jos tri pokusaja i spricanja wd-om danima da popusti drugi saraf. Zeznuto je i sa hidraulicnom dizalicom i hidraulicnim pistoljem za odvrtanje, a kamo li sa rucnim alatom. Nadam se da neces imati problema, ali ako budes pozelices da si otisao u radnju. Inace toplo savjetujem ugradnju nove vrste selena sa cetiri kraka i popunjenim prostorom izmedju njih. Originalni su sa dva kraka i supljinom i zato brzo odu. Neko stavlja metalne od Cupre(Seat) ali moje misljenje je da su oni pretvrdi i nepotrebni buduci da sad ima bolja verzija za Fabiu, ali ako ti ne smeta veca tvrdoca i vibracije a zelis da za duuugo vremena rijesis pitanje selena, mozda da ih nikada i ne mijenjas vise, onda stavi Cuprine. Ipak, moj izbor su novi za Fabiju jer su puno bolji od originalnih a ne povecavaju tvrduci u vibracije sto se posebno odnosi na teze 1.9 dizelske motore koji vise i tresu.
Nadam se da je ovo od pomoci.

Edit: sad vidim da ti je htp 1.2 motor, dakle vibracije nisu problem ni sa Cuprinim, mozda jedino tvrdoca, ali njih tek neces nabiti sam u leziste, tesko je i sa presom i moraju se namastiti posebnim mazivom jer ne smije ostati unutra maziva na duze, treba da se isusi jer bi se u protivnom selen okretao u lezistu, a ima tacan polazaj u kojem trebaju biti. Jos jednom da kazem, moj izbor bi bili noviji za Fabiju, a te sam i stavio na svoju.
« Poslednja izmena: 14. Jul, 2014. 22:44 hatuna1983 »
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2006 1.9 TDI BJB 77kw Elegance

Van mreže tasa

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #34 poslato: 20. Sep, 2014. 17:00 »
Pre par dana sam zamenio postojece silen blokove Meyle hd, (4kraka) sa  febijevim alu-punim http://www.findpart.org/part/sea-6ll407183/  .
Utisci na predjenih 700km. Podrhtavanja prilikom ubrzanja od nekih 80-100 su nestala, podrhtavanja prilikom kocenja takodje nestala, upravljanje postalo dosta preciznije, i reakcija volan-tocak instant. Voznja mnogo lepsa i sve je ukruceno. Jedino sto se sada  malo vise osete ''rupe'' po putu, ali obzirom da sam se na to navikao dok sam vozio golfa, to i ne uzimam za neku manu. Sada pratimo dalje desavanja i da vidim kako ce odolevati putevima, jer sa onim plastikanerima na svakih 10-15k km sam visio kod majstora.
Mozda neko ima simptome slicne meni koje sam gore pomenuo, pa cisto da imate kao info.  :)

Poz..
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline

Van mreže hatuna1983

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #35 poslato: 24. Sep, 2014. 10:49 »
Ja sa sa ovim skodinim koje sam gore opisao vec presao oko 25k km i jos uvjek se sve ok. Napominjem da se vozim u svijetu cuvenim po kvalitetu, bosanskim putevima...:)
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2006 1.9 TDI BJB 77kw Elegance

Van mreže Lignjoslav

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #36 poslato: 28. Okt, 2014. 16:57 »
Danas svratio do obliznjeg tehnickog pregleda da proverim kocnice. Usput ih zamolim da pogledaju trap posto mi se onaj gumeno-plasticni zvuk i dalje cuje prilikom prelaska preko neravnina. Prvo su uradili test koji je clan sasacalko spomenuo sa seckanjem napred-nazad dok je drugi majstor gledao spolja kako se tocak ponasa. Onda je sisao u kanal i prekontrolisao silene pajserom. Kaze da su za zamenu i pozvao mene da sidjem i da se sam uverim sto sam ja oberucke prihvatio.

Silen blokovi koji su trenutno na autu su sa dva kraka, planiram da ih zamenim sa onim od 4 kraka. Zvao sam Autocacak cena je oko 1200 din (za par valjda). Interesuje me koliko od prilike kosta zamena silena a moze i preporuka za majstora? Hvala.
« Poslednja izmena: 28. Okt, 2014. 17:02 Lignjoslav »
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Na mreži zare

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #37 poslato: 28. Okt, 2014. 17:23 »
Malo sam ispao iz price, treba li posle zamene silen blokova da se radi reglaza trapa?

Van mreže djordje cacak

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #38 poslato: 28. Okt, 2014. 17:28 »
Malo sam ispao iz price, treba li posle zamene silen blokova da se radi reglaza trapa?
To preporucuju svi majsori ali ja licno nisam radio i nisam primetio nikakvo odstupanje ili smetnju i gume se habaju ravnomerno.Na tebi je da odlucis.
Silen blokovi koji su trenutno na autu su sa dva kraka, planiram da ih zamenim sa onim od 4 kraka. Zvao sam Autocacak cena je oko 1200 din (za par valjda). Interesuje me koliko od prilike kosta zamena silena a moze i preporuka za majstora? Hvala.
Za silen blokove idi kod pismenog majstora,sama zamena je bezazlena,ali dok se demontira tu moze doci do problema,jer srafove koje majsor treba da odvije a koji su zasrafljeni u aluminijumu ako ih je neko stegao krvnicki i jos ako su oksidirali onda je to peripetija samo takva.
« Poslednja izmena: 28. Okt, 2014. 22:13 Karlheinz Hell »
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže sasacalko

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #39 poslato: 28. Okt, 2014. 21:35 »
    Ja sam stavio od cupre - pune selene i prezadovoljan sam. auto je bolje upravljiv,precizniji volan i više ne razmišljam o silent bloku, mana je da je auto malo tvrđi.  Inače bio sam u servis da proverim optiku točkova, nije bilo potrebe za reglažom.  http://forum.skodaforum.rs/fabia-1999/silen-blok-6ll-407-183/msg10765/#msg10765

Van mreže hatuna1983

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #40 poslato: 28. Okt, 2014. 22:48 »
Malo sam ispao iz price, treba li posle zamene silen blokova da se radi reglaza trapa?
Po pravilu bi trebalo raditi optiku.
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2006 1.9 TDI BJB 77kw Elegance

Van mreže Lignjoslav

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #41 poslato: 29. Okt, 2014. 17:08 »
Jutros sam zvao ovlascene servise i lokalne radionice da se raspitam oko cene zamene silena. Cene se krecu od 2600 do 6200 din. Interesuje me, ko je skoro menjao, da li je ovo realna cena?

Neki su mi odmah napomenuli da moze doci do lomljenja aluminijumskog srafa prilikom skidanja i da u tom slucaju moram da doplatim jos 400 din za novi sraf. Jedan majstor mi je cak napomenuo da se u tom slucaju menja ceo kos (valjda se tako zove deo) i da on kosta 9 000 din! Ispada da majstor moze da mi razlupa pola auta da bi skinuo silene a da sam ja u obavezi da snosim dodatne troskove?! Takve cu definitivno zaobici.
« Poslednja izmena: 29. Okt, 2014. 17:17 Lignjoslav »
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Na mreži zare

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #42 poslato: 29. Okt, 2014. 17:19 »
Ako se taj aluminijumski sraf uvija u metal onda moze doci do hemijske reakcije aluminijuma i metala tako da je vrlo verovatno nemoguce odviti sraf cak i posle razbusivanja.
Biciklisti posebno stariji se secaju da je bilo obavezno aluminijumsku sipku sedista namazati mascu kada se ubacije u Cr-Mo ram. Ima previse bacenih ramova gde nije bilo moguce nikakvom silom i destrukcijom izvaditi aluminijumsku sticnu iz celicnog rama. To se tako "zalepi" da se bukvalno sjedini. Mozda ce neki hemicar bolje znati o cemu se radi ali ovo prica iz iskustva.

Van mreže hatuna1983

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #43 poslato: 29. Okt, 2014. 21:44 »
@Lignjoslav


Takvi problemi su vrlo moguci, mada u slucaju lomljenja sarafa moze taj aluminijski nosac na tokarski stroj pa da se razbusi navoj. Jest krpljenje ali na jednoj fabiji sam to radio i kasnije je prodao, kako znam sadasnji vlasnik jos uvjek vozi sve tako kako jeste, znaci nije frka.

Na drugoj fabiji sam jedan skinuo lako, drugi od treceg puta. Svaki put sam odvrtao koliko moze gore dole pa par dana vozio i tako nekoliko puta, prskao wd-om i nakon treceg puta izasao je bez ostecenja. Kasnije se ispostavilo da je saraf ipak pretrpio ostecenja te je zamijenjen.
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2006 1.9 TDI BJB 77kw Elegance

Van mreže djordje cacak

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #44 poslato: 30. Okt, 2014. 20:48 »
.Za silen blokove idi kod pismenog majstora,sama zamena je bezazlena,ali dok se demontira tu moze doci do problema,jer srafove koje majsor treba da odvije a koji su zasrafljeni u aluminijumu ako ih je neko stegao krvnicki i jos ako su oksidirali onda je to peripetija samo takva.
Kao sto sam vec napisao da moze doci do problema zbog srafova,ali srafovi nisu aluminijumski vec se srafe u aluminijum,ako si pri parama i ako planiras duze da vozis auto onda kod metalo strugama da ti napravi srafove od bronze i onda si resio problem jer onda nema oksidiranja kao kod gvozdja i aluminijuma.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god