Autor Tema: Uskoro: DPF u TSI  (Pročitano 5208 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Maksimus

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #15 poslato: 28. Feb, 2018. 10:23 »
Kakve li ce biti performanse tog novog tsi-a od 272 ks u odnosu na onaj od 280?


Van mreže shuxx

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #16 poslato: 28. Feb, 2018. 10:50 »
Godinama sam vozio 1.2HTP 64ks, sa TNGom, jeftina registracija, jeftino održavanje, i odlična potrošnja.... nije jak, ali je meni završavao posao..... pređoh na 1.4TDI 80ks, veoma bučan dok se ne zagreje, cca 5 km... a i posle toga mi ne štima zvuk.... jes da povlači ko blesav.... potrošnja oko 4,5-5L.... toliko bi mi benzina trošio 1.2 HTP....  plus 0,5L....

 plus ima DPF koji mi je teret dal će i kada početi da zeza...

ozbiljno se razmišljam o povratku na bmb+tng....

najradije bih nekog turbo benzinca, ali ništa od toga dok neki ne proverim na mojoj ruti kakav je sa potrošnjom....

nadam se da  će i pasti cena TNGa za turbo benzince....tada GPF ima da radi sa minimumom problema....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Maksimus

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #17 poslato: 28. Feb, 2018. 12:13 »
Nije problem za plin turbina vec direktno ubrizgavanje. Ne znam ni kako ce se ovaj gpf ponasati sa plinom.

Na mreži AcoSk

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #18 poslato: 28. Feb, 2018. 12:33 »
Plin manje zagadjuje (manje cestica cadji) tako da mislim da nece biti problema, mozda cak suprotno.

Van mreže t.salai

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #19 poslato: 28. Feb, 2018. 13:08 »
A s druge strane ja ovamo razmisljam da iscupam sve sa ispuha i napravim 2.5" straight pipe. Taman cu ja sam nulirati sve vase motore sto se tice ekologije   =))
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže ljusasd

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #20 poslato: 28. Feb, 2018. 13:18 »
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže shuxx

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #21 poslato: 28. Feb, 2018. 13:19 »
Verujem da TNG najčistije sagoreva, samim tim i da neće puniti GPF... ja sam sa TNGom prezadovoljan bio, nisam čistio ni klapnu gasa ili šta je već .... ispod filtera.... bila relativno čista... svaka vožnja mi je bila oko  20km, na posao....

sada se mogu naći polovne škode sa 1.2turbo motorima oko 2010-2012 godište, cca 5000eur,  mada tek posle 2012 su rešili problem lanac / kajš.... još da je samo TNG za njih oko 500E... kupio bih ODMA  :RR)
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Peja

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #23 poslato: 01. Mar, 2018. 16:54 »
Ako se neko uputi u Francusku kolima, zonski pristup za benzinske i dizel motore.

https://de.france.fr/de/nuetzliche-tipps/umweltzonen-frankreich
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži Lignjoslav

Odg: Uskoro: DPF u TSI
« Odgovor #24 poslato: 28. Jun, 2020. 09:31 »
Ja sam u dilemi da li je kod mene ugradjen filter cestica. Ovde pise da su sa ugradnjom poceli u junu 2018. god, moj auto je proizveden u januaru 2019. i u papirima stoji da ispunjava EURO 6AG normu. Medjutim, ovlasceni servis(i) kazu da nemam OPF, na osnovu toga sto u katalogu rezervnih delova po br. sasije ne pise da ima OPF filter. Da li moze vizuelno ili na neki drugi nacin da se utvrdi da li postoji OPF ili ne?  wac1


  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019