Autor Tema: Škoda KAROQ slike i video  (Pročitano 24325 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #165 poslato: 20. Dec, 2017. 20:36 »
plasticna zastitna plastika
=)) =))
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže rkoms

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #166 poslato: 20. Dec, 2017. 22:37 »
=)) =))
Mozda je mislio zastitna plasticna zastita  =)) =))=)) =))
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Na mreži nidza

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #167 poslato: 23. Dec, 2017. 10:00 »
Postoji za Octaviju, a za ovakvo vozilo bih je podrazumevao. Ja sam to stavio na svoj auto, dobar je fazon, debelo, a lagano. Cini mi se da je čak i elastično.

Ide skroz do zadnje osovine, iza već nema ništa.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Peja

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #168 poslato: 01. Jan, 2018. 12:30 »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #169 poslato: 02. Feb, 2018. 19:30 »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Sammael

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #170 poslato: 02. Feb, 2018. 20:24 »
Ništa bez varioflexa, jedini minus je što oborena sedišta nisu potpuno ravna. Znam, malo su viša, ali ovaj lik ima 179 i imao je baš dosta prostora za glavu uprkos panorami. Bez panorame mislim da je varioflex ok i za ljude od 190.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #171 poslato: 02. Feb, 2018. 20:25 »
Varioflex? Čak i omanjim ljudima ramena štrče iznad naslona.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Sammael

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #172 poslato: 02. Feb, 2018. 20:35 »
Po videu nije tako :) a u svakom slucaju meni povecani tovarni prostor treba cesce nego prevoz ljudi pozadi ;)
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #173 poslato: 02. Feb, 2018. 20:56 »
Pozicija sedenja je 4-5 cm izdignuta u odnosu na normalna sedišta, pa je za toliko skraćen i naslon.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže -nebojsa-

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #174 poslato: 03. Feb, 2018. 10:29 »
Ako je varioflex u Karoq-u kao u Yetiju, sedista su onda premala za odrasle iole krupnije osobe.Makar je naslon kratak.
Pozitivno je sto se podesava nagib naslona, ali su sedista mala.
U sustini mislim da je ovo samo dobra $$$ opcija, ako vec hoces variofleks, ponudi ga na svim paketima opreme i u startu prilagodi auto za takva sedista; imaju takav primer i kod sebe - Roomster, Kodiaq. To bi bilo posteno. Doduse ovo je auto industrija, to i pojam posteno cesto, nazalost, ne idu zajedno...
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Sammael

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #175 poslato: 03. Feb, 2018. 11:30 »
Slažem se, pogotovo što se na nekim tržištima Varioflex nudi standardno u boljim paketima. Ali sedeo sam pozadi u Karoqu sa i bez varioflexa i nije mi ništa smetalo, a imam 180cm i 130 kila. Ateca je bila daleko neudobnija pozadi.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #176 poslato: 03. Feb, 2018. 12:51 »
Još jedna negativna osobina Varioflex sedišta je i dodatna težina.

Sve je svar procene za bilo koju dodatnu opremu, od kolike ti je važnosti, koliko ti treba učestalo, šta praktično dobijaš a šta gubiš, cena...

Po mojoj proceni
(+) za Varioflex jer:

1. mogu podešavati nagib naslona (meni lično nebitno jer sam vozač),
2. mogu elegantno povećati zapreminu gepeka,
3. ima centralni naslon za ruku.

(-) za Varioflex jer:

1. ostatku moje porodice (voze se pozadi) ne dopada se položaj (visina) sedenja,
2. otvaranjem centralnog naslona za ruku, gepek je "vidljiv" iznutra,
3. promenom ugla naslona otvara se rupa ka gepeku sa strane i odozgo.
- 2. i 3. su po meni bezbedonosni rizik pri jakom kočenju ako ima stvari u gepeku.
4. dodatna težina,
5. prednosti Varioflex u odnosu na obična sedišta bih retko koristio,
6. cena (npr. mogao bih za taj novac uzeti grejano vetrobransko staklo koje leti reflektuje 60% sunčeve energije pa nemam vratolomije sa folijama i Zakonom), a ostatak bih za npr. dodatnu plastiščnu zaštitu karoserije od loših puteva i one preklopne stočiće,
7. ima lepo ali ne i praktično rešenje poklopca prtljažnog prostora, jer kod običnog poklopca mogu staviti nešto na isti.

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Sammael

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #177 poslato: 03. Feb, 2018. 18:04 »
Da se razumemo, ako nekome ne treba to da povećava prtljažni prostor, nikad u životu mu ne bih predlagao da uzima Varioflex samo zbog podesivosti zadnjih sedišta (nije samo naslon, mogu da idu i napred-nazad tako da ima više mesta za noge, i spoljna sedišta mogu da idu ka unutra ako se centralno izvadi).

S druge strane, ja non-stop koristim ove funkcionalnosti u mojoj Toyoti koja ima sistem sličan varioflexu (zapravo još bolji pošto su oborena sedišta u ravni poda gepeka), vozio sam više puta od Srbije do Danske sa kompletno oborenim sedištima zbog transporta, ili sa 2 od 3 sedišta oborena i na trećem putnik od 2m visine koji se nije bunio (a put je 1900 km u jednom smeru), tako da je meni ovaj dodatak potreban i gotovo neophodan.

Opet, u Engleskoj je varioflex standardan u 2 od 3 paketa opreme, svi review-eri ga navode kao najbolju stvar ikada, znači nije se Škoda nikako zajebala nego su uradili market research i ponudili nešto što njihovim kupcima treba (ili bar misle da im treba).

Ovo za bezbednost (ako ti je već issue) se valjda rešava postavljanjem mreže. Ja sam u sudaru 1998. godine (auto Chevrolet Blazer) zaradio blažu povredu zato što mi je ranac, koji je bio na podu zadnjih sedišta, preleteo preko glave i završio u krilu - a sedeo sam na suvozačkom sedištu. Dakle, bilo koji neobezbeđen predmet je problem, a 99.99% ljudi koje znam (pogotovo roditelja) ima neobezbeđene predmete svuda u kabini.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #178 poslato: 03. Feb, 2018. 18:10 »
Da se razumemo, ako nekome ne treba to da povećava prtljažni prostor, nikad u životu mu ne bih predlagao da uzima Varioflex samo zbog podesivosti zadnjih sedišta (nije samo naslon, mogu da idu i napred-nazad tako da ima više mesta za noge,

Kada su sedista skroz nazad povucena, ima mesta za noge kao u O2. O kakvom tacno povecanju prostora za noge govoris?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Sammael

Odg: Škoda KAROQ slike i video
« Odgovor #179 poslato: 03. Feb, 2018. 18:29 »
Zašto bih poredio Karoq sa O2?
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue