Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Kvarovi Popravke Servisi
»
Common rail sistemi-reparacija
Strana:
«
1
2
Dole
Autor
Tema: Common rail sistemi-reparacija (Pročitano 8024 puta)
0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.
-nebojsa-
Laurin&Klement
Poruke: 1618
Like ukupno: 39
L&K ugled:
63
Lokacija: Čačak
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #15 poslato:
19. Feb, 2018. 16:56 »
I za CR je slicna cena remonta, prosek je oko 100 € / komad. Zavisi od vrste kvara i tarife servisa.
Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.
BrRista
RallyeSport
Poruke: 108
Like ukupno: 1
L&K ugled:
4
Lokacija: Uzice
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #16 poslato:
21. Feb, 2018. 15:43 »
Servis iz video snimka je u Uzicu
.
Majstori preporucuju da se posle zamene filtera sipa sredstvo za ciscenje dizni, i to bocica na 20ak litara goriva. Proces ponoviti kasnije sa vise goriva. Nikada ne sipati aditiv ako filter nije menjan jer se samo napravi veca steta...
Vozi: Skoda Octavia Scaut 2.0 tdi
phikret
Active
Poruke: 15
Like ukupno: 0
L&K ugled:
0
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #17 poslato:
15. Mar, 2019. 12:53 »
Da li dizne iz 1.6tdi cr motora mogu da se repariraju ili ne?
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #18 poslato:
15. Mar, 2019. 18:59 »
Koliko traju dizne u aktuelnim 2.0TDI motorima?
Sent from my Redmi Note 5
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2707
Like ukupno: 37
L&K ugled:
41
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #19 poslato:
15. Mar, 2019. 19:04 »
40.000 km, nego niko nece da prizna, remontuju ih u tajnosti. Blam ih da priznaju.
A mozda i manje, posto sipas ELF LL
Sad videh da sam se i ja ze*bo sa 2.0 tdi u Kodiju.
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD
-nebojsa-
Laurin&Klement
Poruke: 1618
Like ukupno: 39
L&K ugled:
63
Lokacija: Čačak
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #20 poslato:
15. Mar, 2019. 19:44 »
Izvini ali netacno.
2.0TDI u A7 Octaviji presao je 110000 km kod nas za 3 godine a da nije nijednu lampicu upalio svo to vreme; a kamoli da se nesto pokvarilo.
Sto se projektovanog veka trajanja CR dizni tice, nije 40000 km ali 80-100000 km jeste.
E sad neke traju dva tri puta duze od toga, ali neke ispune projektovani vek trajanja.
Cini mi se da se nekako najlosije drze Siemens i Delphi CR ubrizgavanja, onako generalno posmatrano.
Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2707
Like ukupno: 37
L&K ugled:
41
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #21 poslato:
15. Mar, 2019. 19:49 »
Pa naravno da je netacno. Generalno, uopsteno i statisticki, trajace to u najvecem broju slucajeva preko 300.000 km uz propisano odrzavanje, a na toj kolometrazi ce pre svega da zakuca DPF.
To sto u SRB zavrse polovnjaci sa 200kkm+ a prodaju se kao 80.000 km to je vec druga tema.
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD
Dragi 91
Ambition
Poruke: 47
Like ukupno: 2
L&K ugled:
2
Lokacija: Beograd
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #22 poslato:
15. Mar, 2019. 20:16 »
Mislim da se mogu reparirati Simensove dizne.Samo treba proveriti.Proverio sam na sajtu Gogic i vidim da rade Simens,samo treba da pitas da je u tvom slucaju moguca reparacija.Evo ti link sajta od te firme Gogic koja je ovlascena od Simensa
http://www.gogic.rs
E sad kako ljudi rade nemam iskustvo,video sam na televiziji.Javi nam sta si uradio.
Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016
slobodanalex
Laurin&Klement
Poruke: 1487
Like ukupno: 40
L&K ugled:
38
Lokacija: Novi Sad
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #23 poslato:
15. Mar, 2019. 20:40 »
Gogic je trenutno No.1, mi mu saljemo sve pumpe i dizne na remont. Inace kod piezo dizni nema remonta, barem ne za moje dizne.
Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue
-nebojsa-
Laurin&Klement
Poruke: 1618
Like ukupno: 39
L&K ugled:
63
Lokacija: Čačak
Odg: Common rail sistemi-reparacija
«
Odgovor #24 poslato:
15. Mar, 2019. 21:52 »
Nekako mi se cini da je kod nas dosta toga stvar srece, kako ti se zalomi, i kako je majstor raspolozen tog dana
Nit preporucujem bilo koga niti kudim bilo koga, ali svako ko sebi dozvoli da uzme u rad CR dizne za koje nema ispitni sto koji ce da nakon popravke da ispljune i novi kompenzacioni kod dizne radi to najblaze receno otprilike i neozbiljno. A za dizne sa kojima se ja najcesce srecem, a to je Denso; u Srbiji mozda ima cetiri pet ispitnih stolova a servisera koji bi ih uzeli u rad barem duplo toliko.
Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.
Strana:
«
1
2
Gore