Autor Tema: KAROQ kupovina, rok isporuke  (Pročitano 57615 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MarkoPN

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #240 poslato: 12. Sep, 2020. 20:08 »
Hvala puno svima. Imam drugi auto, koji me Bogu hvala dobro služi. Platio sam ga u celosti jer je trebalo da uzmem beli koji je bio na lageru, pa se ja u poslednjoj sekundi odlučim da menjam boju za braon magnetic... sad se po malo kajem što nisam uzeo odmah beli, ne mogu da dočekam...  =)) ali dobro, biće valjda brzo.
  • Vozi: Opel Zafira 1.8i i Citroen C3 1.4 hdi

Van mreže MarkoPN

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #241 poslato: 14. Okt, 2020. 23:00 »
Ako da Bog, u petak stiže škodilak.  :bravo: :bravo: :bravo:
  • Vozi: Opel Zafira 1.8i i Citroen C3 1.4 hdi

Van mreže sasa.j

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #242 poslato: 12. Feb, 2021. 22:03 »
Pozdrav ljudi,

Ostrim se vec duze vreme da kupim Karoqa, i sada je napokon dosao taj trenutak!
Dvoumim se izmedju 1.5 TSI dsg i 2.0 TDI dsg, pa imam par pitanja:
1. Da li neko mozda vozio i 1.5 i 2.0 pa moze da kaze da li multilink pravi vidnu (ili bitnu) razliku u udobnosti prilikom voznje po losim putevima i rupama (tj da l' bolje upija rupe i manje se ljulja) i da li pravi razliku u dinamicnijoj voznji po krivinama na magistralnim putevima?  Ja sam probao 1.5 (deluje korektno, previse mi je utisaka u kratkoj testnoj voznji da bih mogao da kazem nesto vise), ali 2.0 nisam nasao da probam.
2. Da li je realno ocekivati da 2.0 trosi 3l manje od 1.5? Po review-ovima citam da je malo ekonomicniji, al pitanje je koliko je to zaista..
3. Da li je neko probao DCC na 1.5 tsi i koliko ima razlike u sport modu tj da li to ima smisla za 1.5?

Kad bi se cena oba modela uklapa u moju racunicu (u paketu opreme koji sam hteo - style plus i par dodataka), ne bih razmisljao i uzeo bih 2.0, pored multilinka, dobija se i veci obrtni moment kao i 4x4. Ovako, 1.5 u toj opremi se taman uklapa u budzet, pa se lomim da li mi se isplati da dam 3500 vise za 2.0
  • Vozi: Ford Fiesta 1.25 2006

Van mreže fobia24

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #243 poslato: 13. Feb, 2021. 08:42 »
U tom izboru koji ti imas, ja bih pre uzeo 1.5 tsi. Dosta moderan motor sa sjajnom potrosnjom. Imam ga u kodijaku. U oktaviji imam jacu verziju 2.0 tdi, RS (potrosnja slicna obicnom 2.0). Na magistralnom putu se se potrosnja svela na minimalne razlike i verujem da je u Srbiji jos benzin jeftiniji od dizela (obrnuto u EU). Ja se svakako ne bih dvoumio da biram izmedju onoga sto si naveo u korist 1.5 TSI. Da je cena ista u Srb pa ajde jer je dizel usled slabe potraznje dosta pao sa cenom na mnogim trzistima.

Van mreže sasa.j

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #244 poslato: 13. Feb, 2021. 10:59 »
Super, znaci, potrosnja moze da se otpise kao argument u korist 2.0. Ja sam nesto racunao, ako bi razlika bila 3l na primer u odnosu na 1.5tsi, i ako uzmem u obzir cene dizela i benzinca, 2.0 bi isplatio razliku u ceni posle 110.000km (racunao sam i razliku u registraciji i kasku), sto je bas dug period s obzirom da prelazim 15.000 godisnje. Ako je razlika u potrosnji manja onda taj argument skroz otpada:D.

Najvise se u stvari lomim oko vesanja, tj da li multilink na 2.0 pravi bitnu razliku u odnosu na torziju na 1.5.. Po raznim review-ovima to tek spomenu, i samo na par mesta navode da je 2.0 malo bolji/udobniji po tom pitanju. Pretpostavljam da bi istakli da postoji velika razlika
  • Vozi: Ford Fiesta 1.25 2006

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #245 poslato: 13. Feb, 2021. 12:35 »
Ja ne bih uopšte računao šta će biti tek za 7 godina, već razmatraj tih 7 godina lične upotrebe, imaćeš sve vreme multilink i manju potrošnju, ako tebi lično te stavke znače (stil vožnje, dužina relacija, kvalitet puteva gde voziš...) a možeš da platiš odmah 3500, onda treba da kupiš 2.0.
  • Vozi: Yeti

Van mreže sasa.j

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #246 poslato: 14. Feb, 2021. 09:27 »
Da, svakako, to stoji.. Nisam skroz siguran da li mi zaista treba, pa cu morati jos malo da izvagam sta da izaberem..
S obzirom da ce tek sad biti poruceno vozilo, pretpostavljam da ce to biti facelift verzija?
  • Vozi: Ford Fiesta 1.25 2006

Van mreže ppshope

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #247 poslato: 25. Feb, 2021. 09:30 »
Pozdrav Sale. I ja sam jako blizu kupovie upravo ovog modela i motora. Odradio sam test voznju ali u Scali sa upravo ovim 1.0 115 ks i jako sam se prijatno iznenadio, doduse Scala je lakša. Danas ću od prijatelja probati i Karoq.
Interesatna je i cena koju su vam ponudili koja je u rangu Kamika, kako ste to uspeli?  bravo2
Ovde trenutno nude u paketu opreme Ambition plus , koji ima dodatnih stvari u odnosu na ambition tipa navi, tempomat, grejaci u sedištima itd ali je kranja cena oko 19 000.
Srećna kupovina
  • Vozi: Karoq 1.0 2021

Van mreže Madra

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #248 poslato: 25. Feb, 2021. 09:34 »
Ponuda od 16.100evra je izuzetno povoljna, da li je to ponuda za Taxiste (sa subvencijom), jer je cenu sa popustom po cenovniku 17.700?
Kamiq u Ambition paketu (nema alu felne), sa popustom 14900.
  • Vozi: Rapid, Kamiq

Van mreže Mareska

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #249 poslato: 25. Feb, 2021. 09:35 »
Raspitivao sam se za plin naravno, za motor 1.0 tsi od 85 kw BRC i Lovato imaju rešen plinski uredjaj. Za 1.5 tsi kod nas u Srbiji niko ne radi naknadnu ugradnju. Trenutno je nastao mali problemčić oko ugradnje u varijanti 1.0 tsi pošto su zbog eko normi tj smanjenja emisije ugljen dioksida u izduvnim gasovima spustili sa 85 kw na 81 kw. U razgovoru sa Raškom iz Čačka koji ugradjuje plin izmedju ostalih i za škodina vozila i pride važi garancija kod prodavca REŠEN je plinski uredjaj i pitanje je dana kada će početi masovno da ugradjuju. U Novom Sadu ili Semskoj mitrovici (od silnih imformacija zaboravih tačno gde, ne zamerite) je Karok 1.0 tsi 81 kw odradjen na plin. Vozi se, prate kako se ponaša i za sada je sve kako treba. Samo da se zna da ovi sistemi za plin u ovom tsi motoru troše i BENZIN I PLIN, koliko? Majstori tvrde da je to odnos od oko 8 litara plina i 0,8 do 1,5 litara benzina na 100 km.
Jel su napravili cenu sa rabatom za novu oktaviju i tim motorom?
Ja cu sačekati kraj godine kažu da će biti dobra cena za novu oktaviju 1.5 sa fabričkim metanom.
@madra da to je cena za taxi, zato što drugačije obračunavaju popust koji ide kao za flotna vozila.
  • Vozi: Superb

Van mreže SaleTX755

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #250 poslato: 25. Feb, 2021. 09:52 »
Da cena je takva zbog flotne prodaje, doplata za DSG je 1000 e a za paket u kome je KESSY sistem, zad. parking senzori , Amundsen navi, smartlink i jos par sitnica doplata je 1507e . Za novu oktaviju nemam imfo, nije me zanimala. Što se tiče metana ima na lageru oktavia A7 karavan G TEC dakle stariji model koji za taksi košta malo preko 20.000e, zavisi od opreme. Ovu inače vozi moj kum koji takodje taksira i oduševljen je. Nov model oktavije sa fabričkim metanom ne pominje niko. Na nekom italijanskom sajtu je bio test nove oktavije sa metanaom i ako sam dobro video cena je negde oko 30.000 e, mislim lično da je previše😊
  • Vozi: Xsara picaso 1.6 2007

Van mreže Mareska

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #251 poslato: 25. Feb, 2021. 10:36 »
Nezvanično su rekli da će limuzina sa metanom biti malo preko 20k/e. Doduse 1.5 ali sa manuelnim menjačem.
Razmisli još malo mislim da je taj motor 1.0 kritičan da bude radni auto ok dok je u garanciji, ali šta posle.. Realno megan dizel u toj ceni je bolja opcija.
  • Vozi: Superb

Van mreže Mareska

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #252 poslato: 25. Feb, 2021. 10:52 »
Ustvari nisam siguran za menjac, ali znam da su mi rekli da planiraju da bude u istom paketu opreme kao ovi stariji karavani, ali limuzina. Mozak mi se opteretio od toliko informacija išao da vidim za superb dizel, a izašao u mislima za oktaviju na metan..
  • Vozi: Superb

Van mreže SaleTX755

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #253 poslato: 25. Feb, 2021. 12:07 »
Kod mene je u razmatranju bila jedino MONOVOLUMEN, SUV, ili kako god se to zvalo vozilo, nešto poput Xsare picaso. Naviko sam se na visoku poziciju sedenja plus komfor po pitanju prostora i gepeka, kako za mene tako i za putnike. Gledao sam i ja svašta C3 airkros, lep spolja unutra dosta uži i nekako siromašan enterijer, Tojota chr lep spolja ali unutra skučen i na zadnju klupu se čudno i teško ulazi. I da ne nabrajam dalje. Dimenzije Karoka su slične dimenziji Xsare picaso čak je i malo duži i širi. Ostalo me nije zanimalo pa čak ni oktavia sa fabričkim metanom. Pod ostalo mislim na limuzine, karavane i sve ostalo što kad sednem imam utisak da mi je dupe na asvaltu🤣 Dizel kod mene posle Golfa 2 na kojem samo krov nisam zamenio, ne dolazi u razmatranje ni pod opcijom razno☺
  • Vozi: Xsara picaso 1.6 2007

Van mreže Mareska

Odg: KAROQ kupovina, rok isporuke
« Odgovor #254 poslato: 25. Feb, 2021. 13:50 »
Karoserija je naravno stvar ličnog afiniteta, svako uzme sta misli da njemu odgovara(meni recimo to kombi sedenje nije prijatno) imao sam dva automobila relativno nova sa plinom i sa oba sam se propatio, imao sam dva majstora mehaničar i plinadziju :)
Mene najviše brinu ti novi atmosferski motorcici, mišljenja sam da su za svrckanje odlični, ali na duge staze teško.. Uostalom videcemo kako služe uskoro će ih biti u teškoj eksploataciji.
  • Vozi: Superb