Autor Tema: Check engine lampica  (Pročitano 31917 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže milosgranice

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #15 poslato: 26. Avg, 2019. 16:52 »
Kolega je sve objasnio vrhunski, samo bi ja prvo krenuo od vakum creva, map senzora, pa tek majstor i isparivac, to ti je bar dostupno i sam mozes da odradis
  • Vozi: fabia 1.9sdi


Na mreži Robby

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #16 poslato: 26. Avg, 2019. 19:46 »
Hvala svima na saradnji,pisem ovo sve sto je za proveru i idem,za cetvrtak imam termin. Majstor je ok,do sada bio, Zavoli dizne su zamenjene posle 80.000km,jednostavno,auto je trokirao i nije radio ok. A majstor je isti,samo je iz Zavoli Palica otisao i otvorio sam servis (mlad momak,a bio je slabo placen i tako sam i ja,a i mnogi,otisli za njim,sto se kaze). On mi je odrzavao gasni deo servisa jos od ugradnje 2013.god. Ja to redovno odrzavam,vode se obe servisne knjige. Cak i pred svaku Grcku odem na proveru. Menjani filteri uvek,ma sve. Sad su AC Stag w01 injektori i sve do sada je bilo ok....Kao rudarski-naftaski inzenjer imam pozitivna iskustva, u Nis-u su mnoge Fabie 1,4 sa 63kw sa Zavoli sistemima "zgazile" i po 500.000 km. Ne znam vise sta i kako i koga iz prakse da pitam...uglavnom,moj Atila Gas na Palicu,ako ne resi,idem u Imgrund Tavankut,ako jos rade. Stvarno pazimo i volimo Ibizu,necemo da je menjamo,sluzila nas lepo,a i imamo druge planove za ulaganje osim za auto,trenutno...kad je do sad nismo prodali,sto se kaze "ce je vozimo do kraja"...a pisacu,svakako sta i kako o ovome. Jos jednom,moje postovanje i zahvalnost svima!
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže srpp011

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #17 poslato: 29. Avg, 2019. 09:29 »
Meni je check engine svetlio, pre pola godine svratim u AC Rašić na Karaburmi na redovan servis plina (koji nije kod njih ugrađen). Ljudi odradili sve, nakon toga check engine više ne svetli (pa više od 6 meseci sigurno).

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Skoda fabia 1.2htp Elegance, 69KS

Na mreži bigor

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #18 poslato: 29. Avg, 2019. 11:23 »
Raskacili ti lampicu, to je jedino logicno objasnjenje

Послато са Redmi 4X  

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži Robby

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #19 poslato: 29. Avg, 2019. 13:12 »
Upravo bio kod plinadzije. Greska jeste bila opet ista, p1127 bad fuel trim-system too rich. Podesavao je gasni uredjaj,mape pregledane,provozali se 5 min po Palicu. Sad cemo videti. Kaze,malo je smanjio dotok gasa. Zavisi i ti majstori na koju nogu ustanu. Sad bi trebalo da bude ok. Uglavnom,hteo i svecice da zamenim,ali nismo smeli. Kupio sam Bosch FR7HC+ najobicnije,po katalogu za 1,4 63kw BXW. Izvadimo da proverimo ove sto su u motoru,kad ono iznenadjenje: NGK BKUR6ET-10,trokrake elektrode?!!??...nista,zamenicu ih za ove iste,ako je to tako sljakalo do sada,a jeste u 2-3 zamene,tako cu nastaviti. Toliko se razlikuju navoji i duzina,za ne verovati....(vidim da je skeptican prema Boschu,made in Russia)...Mada,sasvim sam siguran da su najobicnije svecice sasvim dovoljne.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže petarp031

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #20 poslato: 29. Avg, 2019. 13:49 »
Svecica BKUR6ET-10 ide na stariju fabiu i octaviu sa motorima 1.4 55kw, 74kw, 1.8 20v 92kw, 2.0 85kw. Ne kazem da nece raditi kao sto radi na golfu 4 1.6 azd, ali taj auto sa tom svecicom ne radi lepo kao sa fabrickim bosch, barem ne golf gde fabricki ide iridijum. Kako gledam 1.4 63kw ima obicnu bosch svecicu u svakom katalogu ili obicnu NGK ZFR6T-11G bas za motor oznake BXW.

Sent from my SM-A920F  


Na mreži Robby

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #21 poslato: 29. Avg, 2019. 14:07 »
Tako i ja gledam,da Bosch FR7HC+, Denso KJ20DR-M11 I NGK ZFR6T-11G su kataloske i da odgovaraju za 1.4 63kw BXW. I trebalo bi da auto radi ok,jedino i mene i mog plinadziju plasi sto su npr FR7HC+ duze za 3-4mm pa da ne bude nekih problema...pa smo ostavili da jos jednom proverimo...ali nema druge,svaki "spark plug finder" pokazuje ovo...https://www.sparkplug-crossreference.com/convert/NGK_PN/ZFR6T-11G
https://www.bosch-automotive-catalog.com/en/internet/ECAT-RS/vehicle-info/-/vehicle/equip/SEA/518/30mq7nqoos8142f6iueqhgd01g23jgfu
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže pajapop

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #22 poslato: 30. Avg, 2019. 09:11 »
Imam i ja problem sa EGR ventilom...stalno gori lampica, koja i kad se sredi posle nekoliko dana se opet upali. Znaci, neko resenje bi bilo zamena ventila...dijagnostika pokazuje da je ventil u pitanju. Cena originalnog ventila je oko 30000 din... angry!
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže petarp031

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #23 poslato: 30. Avg, 2019. 13:53 »
Imam i ja problem sa EGR ventilom...stalno gori lampica, koja i kad se sredi posle nekoliko dana se opet upali. Znaci, neko resenje bi bilo zamena ventila...dijagnostika pokazuje da je ventil u pitanju. Cena originalnog ventila je oko 30000 din... angry!
Koji je motor i koje je godiste fabia, koju gresku izbacuje pa ste zakljucili da je EGR koji kod benzinca jako retko propada?

Sent from my SM-A920F  


Van mreže Lignjoslav

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #24 poslato: 30. Avg, 2019. 14:28 »
Sreca pa moj HTP fabricki nema ugradjen EGR.
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #25 poslato: 30. Avg, 2019. 14:38 »
Egr gresku hoce da pokaze i zbog lose sonde , katalizatora itd . Ne mora da znaci da je bas on
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Milance981

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #26 poslato: 01. Sep, 2019. 15:49 »
Pozdrav svima, ja vozim fabiu 1,2htp i meni svetli ta check engine lampica. Receno mi da pokazuje neku gresku i da treba sa se obrise,a mozda je i do te sonde. Lose iskustvo imam s plinom na prethodnom autu. 2000km sam preso sa tom lampicom. Auto trosi malo ulje na 1000km ali ne dimi, ne curi. Jel ima neko da imao problem sa motorom zbog te lampice  ili ne?
  • Vozi: Skoda fabia 1.2 htp 2003

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #27 poslato: 01. Sep, 2019. 16:15 »
Sonda tj lampica ne uzrokuje potrosnju ulja vec povecanu potrosnju goriva , neravnomeran rad motora itd . Tonsto trosi ulje je problem u samom motoru , boljka na 1.2htp i mora da se radi ili generalna ili drugi motor .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži Robby

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #28 poslato: 01. Sep, 2019. 16:25 »
Nakon stelovanja mapa,ugasena lampica i juce je poteran auto po ovoj vrucini,nekih 160km,za sad je sve ok. Dakle,preporuka,min 1 godisnje,a kad se i ukaze potreba u ovom obliku,obavezno kod plinadzije i to provera u stanju voznje,a ne samo u radionici,sto se kaze. Svecice kupljene NGK BKUR6ET-10,cekaju na zamenu. Dobio i objasnjenje-ove svecice jesu trokrake i namenjene su npr za motor od 74kW,e,sad,kako mi je objasnjeno,zazor im je 1,0mm, a kod kataloskih svecica NGK ZFR6-11G,zazor je 1,1mm. Sta to znaci? To znaci da,ko je malo citao od g.Stalkera tekstove i interesovao se,upravo se za pogon na LPG preporucuje smanjenje zazora elektroda za 0,1mm.Na taj nacin potreban je manji napon za izazivanje varnice,sto je dobra pomoc,posto je za paljenje lpg smese i vazduha potreban veci napon nego kod benzinske smese. Tako da svecice Bosch made in Russia FR7HC+ ostaju u ratnoj rezervi. Razlika u ceni...4x250 din,dok su NGK 4x560 din. I obavezno se svecice menjaju ubuduce na 25-max.30.000km. Prvi znak da su svecice na izdisaju je hladan start nakon ne vozenja auta od 3-5 dana npr...i gde sam cuo blago stektanje i lupkanje-gusenje motora.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Na mreži Robby

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #29 poslato: 01. Sep, 2019. 16:32 »
Check engine lampica se pali iz vise razloga. U primeru ispod je bio moj problem, kod greska p1127. Dakle,odes na dijagnostiku,zapisi kod greske i prouci,da bi znao kasnije u servisu da se pomognes. Inace,potrosnja ulja moze da dovede i do zauljenja svecica i ili zagadjenja lambda sonde. U oba slucaja se sonda zbunjuje i pali lampicu. Provera svecica,za pocetak. Moguce da je nepravilno sagorevanje. Ali pre svega otkriti kod greske. Na krace vreme nece biti nista,a na duze staze je problem i za motor i za katalizator. Ako ima vecu potrosnju ulja,godine i dosta km,onda redom sa 5w-30,popeti se na 5w-40 pa do 10w-40,radi male korekcije.

Moj primer:

17535/P1127/004391 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich

Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Reduced fuel economy and engine performance
Possible Causes
Cylinder misfires
Spark Plugs
Old or worn out plugs
Incorrect type for engine
Fuel Injectors
Leaking
Dirty, poor spray pattern
Weak ignition system, coil(s), plug wires
Fuel Pressure
Boost leak
EVAP Purge Valve (N80)
MAF (G70)
O2 Sensor(S)
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024