Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo  (Pročitano 5458 puta)

0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže MarkosixTopic starter

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #45 poslato: Jun 09, 2018, 22:04:16 posle podne »
Hvala bar da ne mislim i o tome.
  • Vozi: Skoda Octavia a5 1.6 MPI

Van mreže lipovaccc

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #46 poslato: Jun 10, 2018, 12:58:23 posle podne »
Tebi je negde masa probila i pravi problem , treba pretresti instalaciju celu skinuti tablu  videti u kakvom su stanju   kablovi mozda je i neki miš nešto gricnuo .
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže MarkosixTopic starter

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #47 poslato: Jun 10, 2018, 13:36:31 posle podne »
Samo da rezimiram.Lampica od ulja se pali samo kada su kola zagrejana i na vecim obrtajima.Luco tvrdi da je mehanicki sve u redu i poslao me u Autodijagnostiku kod Milana.On je promenio celu instalaciju i tvrdi da do struje nije.Znaci nije ni do mehanike ni do struje samo sto sada lamica svetli i kada su kola zakljucana plus gomila drugih lampica.
  • Vozi: Skoda Octavia a5 1.6 MPI

Van mreže ugi85

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #48 poslato: Jun 10, 2018, 14:30:52 posle podne »
Koliko mogu zakljuciti elektricar je promenio instalaciju oko senzora pritiska. Znas li tacno sta je radio?
Radom svih indikatora i piezoelektricne zujalice upravlja kontrolna jedinica instrument table i jedan od razloga sto sad imas light-show na instrument tabli moze biti "plivajuca" masa, mada nije nuzno.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže MarkosixTopic starter

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #49 poslato: Jun 10, 2018, 14:59:55 posle podne »
Iskreno ne znam sta je tacno uradjeno.Samo sada je gore nego sto je bilo.Rekao mi je da je zamenio celu instalaciju i nesto u satu.Ne mogu da docekam da sutra zavrsim sa poslom pa da odem do njega.Ili ljudi stvarno ne znaju nista ili ih zabole ona stvar.
  • Vozi: Skoda Octavia a5 1.6 MPI

Van mreže ugi85

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #50 poslato: Jun 10, 2018, 15:26:11 posle podne »
Mozda ovo vec znas, mozda ne, ali nije lose da napisem. Senzor pritiska ulja je nista drugo nego obican prekidac koji ima dva stanja i to otvoren i zatvoren. Kad je pritisak dobar prekidac je zatvoren i zatvoreno je strujno kolo koje ide kontrolene jedinice preko dodatnih komponenti na prekidac (senzor pritiska ulja) i odatle na masu. Kad pritisak nije dobar dolazi do prekida u kolu i oglasaa se alarm. Dakle, kad je pritisak dobar napon na nekom pinu kontrolne jedinice je 0V, a kad nije dobar 5V mada i ne mora biti ova vrednost.
Najpre treba proveriti da li je masa, na koju je senzor zakacen, dobra (da nema razlike u potencijalu u odnosu na ostale mase i da je kontakt cvrst). Kvar na elektronici se ispituje kad se problem javi polazeci od senzora gde treba proveriti da li je prekidac u otvorenom ili zatvorenom polozaju, a moze se jednostavno preskociti ovaj korak jednim testom sa kratko spojenim senzorom (umesto ubadanja dzeka na senzor, njegovi spojevi se prespoje komadom zice). Provoza se auto kratko pa ako se oglasi alarm onda je problem oko instrument table, a ako se ne javi onda je senzor.
Problem sa elektricarima u Srbiji je taj sto za dijagnostiku i popravku sve veceg broja modula elektroinstalacije treba mnogo vise znanja od onog koje se stice u srednjoj skoli i neophodno je stalno usavrsavanje koje malo ko praktikuje. Zato se delovi menjaju napamet, a problem jos vise komplikuje.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže MarkosixTopic starter

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #51 poslato: Jun 10, 2018, 15:44:43 posle podne »
Upravo to je ono sto me i nervira.Ako sam kola odvezao u servis nemam zelju da ja radim dijagnostiku i popravke.Valjda ti ljudi nesto znaju i bez mene.Ovako ispada da niko ko nije automehanicar i elektricar ne treba da dobije vozacku dozvolu.Sve predloge sa foruma ja prenesem njima oni kazu da su to vec proverili a ja realno ne znam da li je to istina osim da idem kod nekog novog i sve tako.
  • Vozi: Skoda Octavia a5 1.6 MPI


Van mreže fobia24

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #52 poslato: Jun 10, 2018, 16:24:33 posle podne »
Oni se prave ludi. Očigledno da su majstori do mojega, vidi se iz priloženog. Ti ne dovoziš auto na ispitivanje svake sitnice pojedinačno, već sa konkretnim problemom koji treba da reše. Nema šta ti njima da govoriš predloge sa foruma. Oni treba da reše problem, to da li su nešto radili ili ne, tebe ne zanima dok se problem ponavlja. Ja sam imao problem sa lošim majstorima skoro. Čim sam video da iz prve nije rešen problem, znao sam da imam problem sa indijancima i bilo mi je bitno samo da iščupam auto koji je bio kod njih, prevezem ga u ovlašćeni gde znam da će rešiti. I rešili su mi iz prve. Ovi su mogli još 10 meseci da pokušavaju i ništa ne bi uradili. Jasno je ko dan, dobar majstor nema šta da isprobava 100 puta i svaki put bez rešenja.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI

Van mreže MarkosixTopic starter

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #53 poslato: Jun 10, 2018, 17:53:40 posle podne »
U pravu si.Sutra cu da trazim da vrati sve u originalno stanje i posle toga idem u Autocacak.Ako ne budem mogao da platim u AC dacu im auto u kompenzaciju i to je to.
  • Vozi: Skoda Octavia a5 1.6 MPI

Van mreže MarkosixTopic starter

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #54 poslato: Jul 05, 2018, 18:37:12 posle podne »
Konacno sam posle skoro dva meseca nerviranja dosao do resenja.Odvezao sam kola u Autocacak i posle 5-6 dana su me pozvali da ih preuzmem.Pronasli su da je pumpa za ulje koju sam zamenio na pocetku ove avanture neispravna.Plus nije bila stegnuta pa je setala po brezonima.Pritisak je umesto 5 bari bio 1 bar.Zamenjeno je ulje i filter ulja.Pumpa je stavljena polovna da sluzi dok sluzi a kada se bude stavljala nova trebali bi da se srede navoji brezona jer su setanjem pumpe oglodani.Koliko sam razumeo nesto treba da se busi pa ureznice pa novi brezoni.Uglavnom o tom po tom.Sada je sve ok i kola normalno rade.Luco mi je vratio novac za pumpu ali zivci odose u nepovrat.Hvala osoblju Autocacka.
  • Vozi: Skoda Octavia a5 1.6 MPI

Van mreže fobia24

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #55 poslato: Jul 06, 2018, 11:22:36 pre podne »
Dobro je da rešeno i da nije motor oštećen trajno.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI

Van mreže mudri

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #56 poslato: Oktobar 17, 2019, 16:05:54 posle podne »
Koliko ti je prosecna potrosnja sa ovim motorom? Jel posle poseta AC nisi imao vise problema.
  • Vozi: Polo

Van mreže sasadr

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #57 poslato: Mart 16, 2021, 22:33:32 posle podne »
Модерни аути нису више за ове наше приучене мајсторе. Дакле, када ти се појави неки наоко нерешив проблем, одмах у овлашћени и проблем решен врло брзо. Уштедећете доста и новца и живаца. Нажалост, друге нема.
  • Vozi: Škoda Fabio mk.1

Na mreži AcoSk

Odg: Octavia 1.6mpi 2004 Moje iskustvo
« Odgovor #58 poslato: Mart 17, 2021, 01:20:30 pre podne »
Ahaaa, u ovlascenim servisima sve majstor do majstora. . .
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.