Autor Tema: 1,4 mpi plin 2003 - prelazak na plin - trzanje auta  (Pročitano 1937 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sarajevo123Započeo temu

1,4 mpi plin 2003 - prelazak na plin - trzanje auta
« poslato: 25. Avg, 2018. 20:11 »
Znam da je forum primarno sa Skode ali kontam valjda neko ima nekog iskustva i sa plinom.
Znaci 1.4 MPI 2003 godiste, plin ugradjen prije 5 godina, presla 165k.

Problem je sljedeci.

Prelazak sa benzina na plin je OK.
Ljeti traje nekih 40 ak sekundi, zimi do minut i pol.

Ja to uvijek odradim tako sto sacekam u garazi/na parkingu.Necu nigdje zakasnit zbog 1 minute.
Upalim ga i pustimda odradi, na 40 ak sekundi dam mali gas i lampica koja signalizira da je auto na plinu se upali i to je to.

Problem nastaje kad krenem voziti auto koje je tek preslo na plin i jos uvijek je hladno.
Znaci tu ide rikverc, izlazak iz garaze/parkinga, ukljucivanje na glavnu ulicu.Sve bez problema.
Eh cim sam na glavnoj i krene voznja, prvih 10 ak sekundi auto pocne da stuca, da trza doslovno.
Imao sam prije problem sa klapnom gasa i variranjem obrtaja, to je rijeseno ciscenjem klapne.
Ovo nije ni slicno tome vec auto bukvalno trzne 3-4 puta u 10 ak sekundi i to je to.Poslje radi kao podmazano.

To se moze sprijeciti samo ako ga pustim 3-4 minute da odradi.Znaci da pored prelaska na plin auto dostigne i odredjenu temperaturu.
Znaci kazaljka se mora baš fino pomjeriti da bi izbjegao to trzanje.
Takodjer auto ne trza ako ga vruceg ugasim pa upalim kroz pola sata i krenem.Tad prelazak i ne osjetim jer je jos uvijek vruce.

Sta bi mogao biti problem?


Sem tog stvarno radi Okej, nemam nikakvu drugu primjedbu.
Atiker je rezervoar, Tomasetto Aghille je isparivac.


  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Na mreži bigor

Odg: 1,4 mpi plin 2003 - prelazak na plin - trzanje auta
« Odgovor #1 poslato: 25. Avg, 2018. 21:40 »
Samo ga treba nastelovati da prebacuje na vecoj temperaturi motora, to je posao kod plindzije od par minuta, a ne vjerujem da ce ti i naplatiti.Ja svoj vozim da mi steluje i  u zimu i opet kada prigrije tamo u proljece jer zimi treba da prebacuje na jos vecoj temperaturi, majstor mi to ne naplacuje ali sam kod njega redovan na servisima i sta god da zatreba
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže sasacalko

Odg: 1,4 mpi plin 2003 - prelazak na plin - trzanje auta
« Odgovor #2 poslato: 26. Avg, 2018. 07:33 »
Moze da bude i druga stvar, ja nisam menjao filtere 50000km, sve dok plin nije poceo da pravi problem. Sad menjam na 10000km. Mislim da treba  majstor da pregleda isparivac, imas onu crnu smolu i dok se ona lepo ne razgreje i opusti auto secka. Ja sam moj palio direktno na plin, na minus i nisam imao problema (crkla pumpa za benzin), nije seckao dok sam isao kod majstora.

Sent from my ALE-L21  


Van mreže ИгоР

Odg: 1,4 mpi plin 2003 - prelazak na plin - trzanje auta
« Odgovor #3 poslato: 26. Avg, 2018. 11:39 »
Рекао бих да је у питању котва (електромагнетни вентил) на испаривачу који пропушта гас. У гасу има свашта и када се испаривач охлади (преко ноћи) котва остане заглављена и немаш довод гаса. Иначе, њу активира мала-слаба опругица, дословно јачине опругице хемијске оловке. Ако се проблем понови након чишћења котве, тек онда тражи даље.

Van mreže sarajevo123Započeo temu

Odg: 1,4 mpi plin 2003 - prelazak na plin - trzanje auta
« Odgovor #4 poslato: 26. Avg, 2018. 13:17 »
Moze da bude i druga stvar, ja nisam menjao filtere 50000km, sve dok plin nije poceo da pravi problem. Sad menjam na 10000km. Mislim da treba  majstor da pregleda isparivac, imas onu crnu smolu i dok se ona lepo ne razgreje i opusti auto secka. Ja sam moj palio direktno na plin, na minus i nisam imao problema (crkla pumpa za benzin), nije seckao dok sam isao kod majstora.

Sent from my ALE-L21  


Ne palim ga ja na plin nikad. Znam da moze ali necu.

Filteri i redovni servisi su radjeni svaki put na 10.000 kilometara.

Znaci ili je temperatura podesena, ili je ta smola na isparivacu ili sto mi rece jedan drugi majstor, mozda mape nisu ustelovane fino.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Na mreži bigor

Odg: 1,4 mpi plin 2003 - prelazak na plin - trzanje auta
« Odgovor #5 poslato: 26. Avg, 2018. 14:09 »
Kako god, ipak moras otici do majstora., ja bih krenuo od podesavanja temperature jer je to najbezbolnije, pa posle neka majstor da dijagnozu

Послато са Redmi 4X  

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ