Autor Tema: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km  (Pročitano 4491 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dzoni05Započeo temu

Pomoć, savjeti...iće majstoru, sta bi moglo biti, govore karike, gumice neke ventila. Jel to popravljivo? Mislim to rijesit i bar do 300000km vozit.
  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže jabre

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #1 poslato: 29. Avg, 2018. 11:06 »
Brale ja nisam majstor ali mislim da to dok se ne otvori ne može niko da ti kaže šta je problem....  ja sam imao pasata koji je s potrošnjom od 1l na 1000 prešao sigurno 200k kilometra tako i još ide....

E sad prvo ako imaš onaj poklopac motora odozdo skini ga pa gledaj da lociraš gde ti kaplje ulje ono mora negde da izađe, pogledaj semeringe kod bregaste, radilice itd.... creva kod iberlaufa.... i pozadi prati kako dimi?  Obično majstori prvo sve to preporučuju da se proveri, pa zamena gumica i dihtunga i videćeš da li ima promene.... a drugo i od ulja do ulja zavisi nekad potrošnja.... pogledaj u temi ovde o uljima čovek je vrhunski znalac koji objašnjava.... ali ipak mislim da je najbolje da ti auto pogleda neki dobar majstor jer mi samo možemo da nagađamo.

Послато са SM-J510FN  

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Van mreže fobia24

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #2 poslato: 29. Avg, 2018. 11:21 »
Osvežavanje motora definitivno.

Van mreže Miro MNE

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #3 poslato: 29. Avg, 2018. 11:57 »
Ti HTP imaju problem sa potrošnjom ulja ... dosta primjeraka je i na 100kkm trebalo generalnu  ... uglavnom što se piše po češkim forumima obavezno ali obavezno ako se uradi generalka glave moraju se i klipni prstenovi mijenjat inače će još vise i brže da propiške ulje tj gube svoju funkciju. Znači glava motora je u većini slučajeva glavni problem. Neko stručniji će ti reć šta i kako ja sam tumačim što sam pročitao.

Neću da te plašim, možda je neka glupost, možda ti ulje neđe drugo pušta, i nije opasno ali HTP + velika potrošnja ulja, u većini slučajeva = generalka
  • Vozi: Fabia 2.0 MPI

Van mreže dzoni05Započeo temu

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #4 poslato: 31. Avg, 2018. 18:22 »
Hvala svima na odgovorima, znam da se ovako preko foruma nemoze puno reci. Uglavnom ulje ne kapa da se vidi dolje na podu garaze, po dizanju poklopca motora ima malo ne previše tragova ulja na gornjem dijelu motora ali ne previše, dodao bih jos da zadimi bijeli dim kad isturiram preko 5 6000 okretaja te zadimi još bijeli dim kada se spuštam niz veče nizbrdice i u trenitku kada opet idem dodati malo gasa vidim oblacic dima iza.

Dali se generalke na tom motoru opce isplate raditi, dali kvalitetniji majstor moze naci i rijesiti stvar bez da radi cijelu generalku vec zamjeni ono sto dovodi do povecanje potrošnje. Situacija je takva da se nema para za novo vozilo, ovo je placeno prije dvije godine 2000E u zg., dali može doci do vecih oštečenja ako vako nastavim voziti? Koje su mi još mogučnosti, kupiti polovni motor(opet mačak u vreči), voziti u ovlašteni servis možda oni znaju detektirati kvar bez komplet cijele generalke, koliko su opšte cijene za taj rad i dijelove u eurima u hr.

Šta se savjetuje u ovoj situaciji nebih zelio nekom prodavat i zamagljivat stvar jer ni sam nebih se dobro osjecao kada bi kupio kantu od auta, ili to naglasiti prodati za sto vecu cijenu pa kupiti neki drugi auto al opet sam u kurcu jer sta mogu ocekivat od auta za manje od 2000E, pa bi zato ovo rijesio pa vozio ovo još bar 100000km.

  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže dzoni05Započeo temu

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #5 poslato: 31. Avg, 2018. 18:27 »
Ovo sa osvježavanjem motora mi se sviđa, al nemam bas majstora za to, punac nesto rijesava dogovara kod svojih frendova mehanicara ali vidim da ni on nije bas siguran
  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže lipovaccc

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #6 poslato: 31. Avg, 2018. 20:17 »
Ovde u Beograd komplet generalna za 1.2 HTP kosta oko 850Eura znači sve novo klipovi, karike, lezajevi obrada glave itd.

 
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže dzoni05Započeo temu

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #7 poslato: 31. Avg, 2018. 20:41 »
 Ko pola cijene cijelog auta, to mi nije cilj, plan je s njim prijeci 100000km za par godina i on je svoje dao, zato bi isao na neko osvježenje motora do 500E max a tu u hr je sve i malo skuplje vjerojatno
  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže jabre

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #8 poslato: 31. Avg, 2018. 20:58 »
Brale ja sam pre 2 god bio nekoliko meseci u Hr radio sam.... iz iskustva ljudi tamo s VAG grupacijom svi su za veće kvarove prelazili u Bosnu da urade auto jer je bukvalno duplo jeftinije... ne znam gde si tačno ali ako ti je Bosna blizu razmisli i o tome ako ne planiraš da menjaš ubrzo auto..... npr i kod nas ima razlike u Srb jug zemlje u Beograd bukvalno za duplo manje para se odradi isto čak neke stvari i više nego duplo su jeftinije.....  polovan motor jedino ako prodaješ auto da se ratosiljaš.... jer i da uzmeš polovan i tako prodaš, ako ostavljaš za sebe, dok izmenjaš sva creva ulja kaiševe izađe te isto ko generalku da radiš a ne ide bez toga jbg....

Послато са SM-J510FN  
  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Van mreže lipovaccc

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #9 poslato: 31. Avg, 2018. 21:52 »
Samo glava da se odradi ventili i sve  na glavi ovde košta oko 350e . Kada bi našao od nekog proverenog motor koji je malo prešao bilo bi najjeftinije zameniti motor . Je l majstor kad otvori motor tu se stvari menjaju lančano 
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže dzoni05Započeo temu

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #10 poslato: 31. Avg, 2018. 21:58 »
I tu je skoro dupla razlika cijene skoro zagreb i neki manji gradovi okolo, baš je ovo dilema, stvarno neam pojma šta mi je najbolja opcija do 500E bi dao ako ce to rijesiti stvar
  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže jabre

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #11 poslato: 31. Avg, 2018. 22:33 »
Nikad ne možeš da znaš dok se ne otvori motor, a kad se otvori tek tad možeš da izvodiš neku matematiku kad vidiš kakvo je stanje....

Послато са SM-J510FN  

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Na mreži AcoSk

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #12 poslato: 01. Sep, 2018. 12:01 »
@dzoni05, bas su te zaplasili sa cenama.. :)

Ovako, ako auto samo trosi ulje, a normalno radi, ne trokira isl. (citaj: nije izgoreo ventil ili leziste ventila itd.), skine se glava obradi i zamene gumice ventila. To je npr. u Cacku 40-50e (provereno).
Ako je izgorelo leziste ventila do 100e, a ako se menjaju i ventili, dodas cenu ventila na to.
Znaci, nema potrebe da menjas ventile, AKO nisu izgoreli.

Sto se tice bloka motora, zamene se samo karike. To je oko 30-40e (tri cilindra su, tako da je mozda i jeftinije).
Imas jos dihtung glave (ili podglavu kako kazu :) ), on je oko 20-30e.
Naravno ima tu jos nekih troskova, dihtunga, gumuca sto se obicno menja kad se tako nesto radi.

Na sve ovo rad, to ne znam da ti kazem, jer sve zavisi od majstora do majstora, od mesta do mesta...

Posle ovoga si miran sigurno preko 100k km.

Kao sto rece @fobia24, ovo sto napisah ti je osvezavanje motora :)

p.s. Ovo su ti cene u Srb u Cacku, za Hr ne znam.

Van mreže dzoni05Započeo temu

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #13 poslato: 01. Sep, 2018. 12:10 »
Bravo bravo dečki, mislim da je to to, potrudicu se da tako nekak i bude i da on još odradi tih svojih 100k km a to je za mene par godina sto je i bio prvotni plan, hvala puno biti ce nesto i tu prestaju patnje mladog werthera, pozdrav
  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže jabre

Odg: 2L ulja na 1000km pije fabija 1.2htp 2004god., preso 220000km
« Odgovor #14 poslato: 02. Sep, 2018. 12:55 »
Javi šta je sve bilo i kako kad središ vozilicu

Послато са SM-J510FN  

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience