Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 18004 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže skodilak

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #195 poslato: 08. Mar, 2024. 20:46 »
Samo pola rezervoara i voz. sta da je gasis. Veci joj je problem da je ugasis relejem ili nekim kontaktorom. Ona treba prvom da se rastereti pa onda fizicki iskljuci.

Na mreži Ljuba

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #196 poslato: 09. Mar, 2024. 09:53 »
Postujem svacije misljenje ali zaista ne vidim razliku između fabricke postavke i "prisilnog" gasenja benzinske pumpe. U ovom konkretnom slucaju, pumpa nije opterecena jer posle zatvaranja regulatora gorivo nastavlja da kruzi. Druga stvar, bez obzira sto, nedaljno jedan dan, praktikujem da vozim na benzin, , pola rezeorvara bi trajalo mesecima da se potrosi a negde sam misljenja da je bolje da cesce dosipam sveze gorivo nego da motor trosi donekle ustajalo.
Opet kazem, svako po svom, do sada zaista nikakvih problema nisam imao sa prepravkom.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #197 poslato: 09. Mar, 2024. 11:10 »
To sa gasenjem sam imao na prošlim kolima, i apsolutno je negativno uticalo na sve, pumpa stane talozi se, naslage se stvaraju, otvrdne membrana... pošto je zamenjena pumpa, skinut je relej, i to je to. na škodi evo 290k od toga 150k na plinu, ona vrti pumpa uvek isto gorico koje je prošlo kroz filter, meni je 6% samo benzin u udelu....
Neka svako radi kako misli, ja sam na svojoj grešci naučio...

Ali da se vratimo na temu, neke sam q sreće, za dve godine menjam 3 put hladnjak kabine, orginalni zamenjen sa international cooler, koji je na spoju procureo posle godinu, ali vise je gumica kriva nego on, zamenjen je sa NFR na koji nije bilo reklamacije al iidentican kao privi, plastični rubovi, sa sirokim cevima unutra, e taj curi negde na sred sredine, znaci ne na spojevima nego po sredini, i to iz dana u dan sve više... Kupljen je novi kineski brend Kuler ciak uvoznik, 2400din, ali identican orginalu, nema plastike, sve lemovi, prolazna rupa za kačenje... ali po stizanju je nasuta voda i pod pritiskom je, još nije procureo. od nedelje se montira.
I drugi problem povezan sa hladnjak je isparivač, koji po zameni i ako je niži od velikog hladnjaka ne dobije vodu, i napravi čep. pa se na njemu mora skidati crevo da izadje vazduh.
« Poslednja izmena: 09. Mar, 2024. 11:16 drmika »
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #198 poslato: 01. Maj, 2024. 16:14 »
Zdravo svima! Biće još nekoliko update-a od mene o vožnji na plinu. Ali, sada imam jedan mini-problem i potrebna mi je pomoć. Pretraživao sam forum, ali ne baš dovoljno pa sam odlučio da pišem ovde jer ipak je moj 1,4 BXW sa instaliranim plinom. Ne znam gde drugde ovo da postavim, ali nadam se da i ostali forumaši čitaju pa ako žele, molim i njih da uskoče sa idejama. Zahvaljujem se unapred!
Problem je sledeći:  Imam vrlo čudnu pojavu koja mi se dešava već par puta od prošle godine. Na svakih 800-900 km mi se na satu prikazuje INSP uz mali zvučni signal, iako sam uradio redovan servis. Redovno se ovo upozorenje vraća. Auto se kulturno vozi i pregleda, majstori su mi vrlo ok, prisutan sam dok rade auto, izuzetna ekipa. Ali ova pojava je čudna. Ne verujem da je do kvaliteta ulja, već par godina koristim ''Wolf Vitaltech'' 5w40 PiC3, isti tip svećica NGK koje sam do sada i naveo u postovima ranije. Najviše mi se čini da je ovde u pitanju neki BUG, a poreklo mu je elektronsko. Par puta su mi oni resetovali servisni interval preko čak 2 različite dijagnostike - ali se taj INSP uvek vraća po nekom algoritmu, tačno na oko 800-900km. Sve je bukvalno ok, auto ide kao munja, garažiran, pažen, benzin je na 80% pun uvek. Svi fluidi su u njemu ok. Sve vreme rešavam ja ovo ručno, stisnem onaj mali prekidač na satu, dam kontakt, izbrojim do 10 i okrenem prekidač u desno i taj INSP se resetuje. Nego, ovo mi nije normalno da treba da to ja ručno radim. Tako da ako imate neku ideju, šta bi moglo ovo da trigeruje, bio bih vam zahvalan za sve sugestije. Otišao sam, radi promene, i do 'Autohermesa' na Paliću u official Skodillac servis i tamo dolazi majstor, kaže, ovde je sve okej, nikakvih problema nema. Po njemu-možda-ako se opet pojavi jeste da je problem upravo do sata...i vozim ja opet i posle 15 dana opet taj INSP. U martu sam bio do 'Imgrund' servisa u Tavankutu, majstor Žare je OldSkul, zamenjeni filteri, servis redovan na 20k km, auto provozan sa Lapom u krilu, dakle provera u vožnji na pravi način, sve je na mestu, kaže i on, da je u redu sve. Posle toga sam imao uljni servis, dijagnostika, svi filteri, sve je bilo i tu ok. Mogu ja ovako da teram, ali me nervira to i ne znam odakle je ovo i zašto se pojavljuje. Posle praznika ću da odem i u AK TAsić VW Subotica, da vidim i kod njih, da li oni možda imaju neku svoju moderniju dijagnostiku. To bi bilo to, za sada, pa ćemo videti. Svakako, iskustvo i rešenje ovog ću ovde zabeležim da imaju svi.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže hirurg

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #199 poslato: 01. Maj, 2024. 16:19 »
To je stavio neko da je servisni interval na 1000km. Taj auto nije nista specijalno sto se tice elektronike.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #200 poslato: 01. Maj, 2024. 20:12 »
@hirurg
Tako je. Jednostavan auto. Zato ga i obozavamo. Samo,ne mogu da verujem da je moguce da im je u 2 servisa ovo promaklo. Svakako, ostaje onda provera ili u jednom od Bosch servisa ili u VW Tasic, oni rade i subotom pa cu bas posle praznika da proverim ponovo.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže hirurg

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #201 poslato: 01. Maj, 2024. 22:14 »
To moze vcds kablom da se uradi. Intervali se mjenjaju. Jer da je bag softverski ne bi svaki put na otprilike isto km ti davao obaveštenje. Sarao bi sa ciframa. Tako da neko ko je unosio, vjerovatno umjesto 15000 htio da unese 10000 a stavio jednu 0 manje... Tako da bi ja to prvo provjerio.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #202 poslato: 01. Maj, 2024. 22:41 »
Pozdrav, bas u ovoj temi sam o tome pisao, škoda i polo te generacije imaju tu zezalicu nije kao kod ostalih vagena tipa unese se 10 i on zna da je to 10000 km, kod nas treba da se unese 100 da bi bilo 10 000 km, znaci multiple faktor je drugaliji, a problem Vam se javio jer je neko resetovao interval preko launch dijagnostili, ali i sam VCDS isto uradi ako se koristi ona automatika, a ako ide kroz kanal najnormalnije radi.
Rešenje bez dijagnostike nema, i iskreno najbolje bi bilo na VCDS uraditi, jer sa launch i slične nije hteo tako lako, čak mi je i prebacio na promenu ulja u zavisnosti od kvaliteta, a senzora nemamo, pa sija lampica...
VCDS [17 - Instruments] [Adaptation - 10] i upisati 100 ako bi na 10 000 da vam iskače.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže fobia24

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #203 poslato: 02. Maj, 2024. 06:52 »
Logicno da je problem u pogresnom setovanju sto pokazuje koliko ljudi se danas bavi mehanikom bez osnovnog znanja. Nezavisno da li je povrsnost ili neznanje.

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #204 poslato: 02. Maj, 2024. 12:25 »
Odlicno,hvala momci za ovo. Imam 2 opcije za subotu 11.april gde cu pokusati da odem i tu cu da vidim pa se javim. Steta,ako je nepaznja majstora. (Ovi moji su ok,cak i ovaj mladji,bar on zove i pita koji ulje treba gde kad za nesto nisu sigurni, sta je Jaso MA2, a sta API GL-4. Dajem im prednost,sto sam prisutan kad mi rade auto, redovno pregledaju sve bitne stvari)...Svakako, ovaj tip VCDS bi definitivno trebao da ima Bosch ili Vw servis, barem se nadam. Prenecu im za taj x100 Factor od drMike.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže hirurg

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #205 poslato: 02. Maj, 2024. 13:03 »
Odakle si ti?
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #206 poslato: 02. Maj, 2024. 15:13 »
@hirurg Palić
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #207 poslato: 02. Maj, 2024. 15:43 »
Nepaznjaa, ali i ne znanje majstora je presudno u ovome, ja sam resio ovaj probem sam kada sam seo i pročitao sta pise u VCDS upustvu https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html, A majsotr uopšte tako nije trebao resetovati servisni interval, nego lepo iz kola okretanjem prekidaca za podesavanje sata, kao što i piše u upustvu škode.
Gospoda su nakacili svemocnu dijagnostiku i stisnuli dugme reset, koje svi proizvodjači pa i VCDS izvuku ispred SRI. e i taj sam VCDS isto to uradi upise u taj kanal 10, kod ostalih samo gore moze da se napravi. Ja za ovo ne krivim nikoga, kriv je VCDS ali on je mator vec poprilicno što kad zna koji model mu je nakačen ne koriguje multiple, a sa druge strana i majstor sto ne radi reset preko table kola, jer tad nema ovih problema.
Kao što sma napisao u 3 koraka se moze resiti.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #208 poslato: 02. Maj, 2024. 16:28 »
@drmika odlicno,hvala puno, nadam se da je ovo i da ce uspeti da mi rese. Upravo sam i ja pogledao na YT i nasao ovo:
https://youtu.be/xyaMqIuQg1M?si=0CODKNv3v-KsqJ22
-malo mi glupo da pitam,ali pitacu odmah preko tel.u utorak, da li imaju bas VCDS ili jednostavnije da mi treba da se podesi fix interval na 1g i 10k km.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG



Pretraga foruma [Google]