Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 11417 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #180 poslato: April 16, 2021, 23:33:58 posle podne »
@drmika

Da li je pre tog kvara koriscena klima. Ili nije duze vreme.

Jel kvar klime 200e?
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #181 poslato: April 17, 2021, 09:13:02 pre podne »
Klima je korišćena pre dve nedelje kada je ono bilo jako toplo u martu, najnormalnije, i prosle subote kad su krenuli sposla isto bilo toplo, upalila i onda sledi igranka. Cena 200e je suma sumarum, polovan kompresor sa ventilom, zamena, punjenjenje, pražnjenje, zamena druog ventila, pk kaiš + Ventilator hladnjaka... jer smo na zameni kompresora ustanovili da kompresor nabija pritisak i da ventilator pali drugu vrzinu tj. ne radi prva brzina ventilatora (ima samo jedan) da hladi hladnjak klime nonstop. I postoji šansa da je to doprinelo da kompresor zapuca, jer nije odrzavao kontinualni pritisak nego tako max pa min.... Ventilator sam rastaio, izgorela žica na elektronici u motoru, mogao bih je nastaviti / zameniti, ali mi nije jasno da je imalo toliku temp da je pcb izgoreo plus žica toliko daleko od spoja ... pa sam poručio neki topran za 4700din, dok je svag 14000 dinara.

što se starog kompresora tiče stavio sam ga u stegu i pokusao okretati, drobim lezaj unutra najverovatnije.

i da sledeće za menjanje je separator uljnih para / oduška kocka sa zadnje strane motora swag 3700din, tu mi pušta ulje i oda se sliva po karteru u krug i kaplje po flex delu auspuha. 
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #182 poslato: April 20, 2021, 20:51:52 posle podne »
Koliko si presao sa tom fabijom, terate vi to dobro...
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #183 poslato: Septembar 20, 2021, 22:18:56 posle podne »
Evo polugodišnjeg izveštaja :D Nakon divne igranke proletos kada pred leto ostah bez klime, sad pred zimu ostah bez grejanja :D

Fabia je skucala 250k pre par nedelja, kod nas je 120k km od kojih 100k na plinu.
Stag se pokazao korektno, potrošnja mu iz meseca u mesec ide gore, ali niti dizne niti membrana nisu menjani. Sad će uskoro zimsko štelovanje :D pa će potrošnja otići malko dole.

Problem sa paljenjem vozila po sunčanom danu sa početka teme je prerastao u isti problem isti simptomi, ali na hladnom paljenju. Pokušana je zamena ozlogašenog EVAP ventila i pomoglo je nedelju dana. Nemam vremena da ostavim kola majstoru da rešava, negde neki ventil/odušak ostaje kandak otvoren.

No kao što rekoh na 250k sam je počastio novim velikim hladnjakom. Po povratku s mora u boci mi nedostajalo antifriza, rekoh flisuje negde plin, popustilo crevo, ili pak mali hladnjak, jer u kabini mi soferka nekako čudna iznutra. Kad pre par dana po povratku sa posla zove me draga aj siđi nešto čudno smrdi škodica. Njuškaj okolo ja ništa ne osetim, iii vidim na šusplehu trag, prati kad ono na vrhu hladnjaka mokro. Prvo sam pomislio na pertlanju plastike i Marinije, ali pri cimanju gornjeg creva vidih i prslinu.

Novi hladnjak 4500, samo teško na red doći kod majstora, mislio sam u subotu sam, ali komplet napred mora da se skida, što je za parking radionicu mnogo.

Pored hladnjaka majstor mi zameni i gumice separatora uljnih para, EEEE to nisam objasnio, rekao sam u prošlom postu da sam ga kupio 3700din po kataloškom broju naravno, al trt

Naš divni BXW motor ima uljni separator hladjen Vodom, e ipak je ovo Sport motor kod Seata... Takav separator nema da se kupi, samo orginal, a on je cirka 16000 dinara. I onda u priči sa majstorom daj da stavimo gumice sa tog novog (3700din gumice), a sa plastikom se igraj :D Kataloški za BXW i sva novija vozila nema tih gumica za kupiti, ali kad sam već imao taj novi separator i uz google našao sam gumice i to po kataloškim brojevima, naravno da su od starih golfova, jedna oblika D čak datira od trojke, Ali bitno je da ona više nije ucrtana za naš motor. Jedna gumica ima oblik slova D (kat. br. 036103677) 360din, a druga je oring debljine 4mm prečnika hm oko 40 (zaboravio) i ona ima kataloški broj, ali u prodavnici auto delova je bila 600din, a u Trsteniku 40din.  Inače separator koji sam dobio po br šasije je kompletan broj, samo BXW ima H na kraju, i posto je bila njihova greška primili ga nazad.

Danas su konačno te gumice zamenjene i sad cu da pratim da li ima potrošnje ulja, konačno nigde ne curi.

Tokom leta imali smo jedan peh, draga je imala jutarnje kočenje gde auto nije hteo da stane, kočio je, ali nedovoljno pa je završila pored puta, srećom sve ok, i nastavila je dalje.
U NS sam dva dana tražio ko moze da me primi na valjke. Tehnički pregledi to sad ne smeju da rade odnosno ako udjem u boks to je 7000 din ej... i kod Mega Rode ima jedan koji više nije tehnički i to radi, ako nekom zatreba, samo što sam ja to kasno saznao.

Pre dve godine odnosno 60k km sam zamenio ulje u kočnicama sa bosch dot 4, da bi sad nakon ovoga proverio isto i vlažnost iznad 4% pa je sipano novo samo sad ATE.

Moja je juče napunila 12 godina, i sa 250k na satu već me nervira, do 220k nije nas ostavila, a ove godine dvaput bez kola na par dana. Majstor kaže da motor još ne lupa mnogo i ako je polako počeo da menja zvuk, kaže nisi ti još čuo ove od preko kad doteraju.
A naš problem je šta drugo uzeti, a i meni je žao da je prodam.


  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #184 poslato: Novembar 19, 2021, 20:19:31 posle podne »
Evo, da malo i ja update-ujem u temi. Najpre, svima da nam izjavim saucesce povodom nebeske cene plina, prekjuce na autoputu za NS je bio 102 din! Za zaplakati. Sinoc sam tocio na Palicu za 98,4. Bruka i tuga i sramota i zalost.
Elem,isterao sam 150.000km, bio na servisu, moj cuveni 1.4 BXW je bio ok na Mogul Extreme PdM 5w40, utisak? Nista posebno, cak je pred 10.000km krenulo malo i da reze. Sad je usut WOLF Vitaltech 5w40 PiC3 kupljen u Gazeli Ns. Dobro ulje,stari znanac, motor tise radi. Mada, mozda je i od novih svecica, stare su presle 22.500km. Opet NGK BKUR6ET-10,trokrake,nisu Japan,vec France,ali jesu original. Filteri svi Filtron. Malo mi slabi akku, Bosch s3 12v60Ah 540A,mericu ga kod majstora,na servisu su merili,i kazu da je na 75%. E,sad nece markirani akku vise nikad kod mene, kupljen 2018 i vec stuca jbg. Ima da kupim samo te Akom,Monbat,Ciak,Fiamm,Bosna-Vesna-Topla i zdravo djaci...a ne tu da me deru...hocu jos,a to cu sam, da kupim 1lit tecnosti za servo i da zamenim sam,mislim da je Pentosin(Fuchs) chf11 , tako nesto,zelena,ma pise na cepu,treba tu okolinu malo da ocistim pa cu da vidim...mada,Vw servo tecnosti imaju svoj G standard,sa vise 000....ima bas ovde na forumu,cak i slika je stavljena. Svaki cetvrtak pravim benzinski dan 10km. Zimske gume su mi jos ok,Barum Polaris3,a letnje sam opet nove uzeo Nexen Nblue HD plus, ja ih volim,tihe i meke. Obe su lepa sredina u testovima. U benzin sipam redovno Petrol Stabilizator. To je to,msm da sam sve napisao. Za sve pozdrav od mene  :)
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #185 poslato: Novembar 20, 2021, 08:42:26 pre podne »
Gore sam procitao da je neko menjao kocionu tecnost...pregledam specifikacije uvek,tj.TDS kako mi to zovemo. Nepristrasno prema bilo kome,sa strucnog aspekta,mogu vam reci da najbolje vrednosti Vlazne tacke kljucanja i Suve tacke kljucanja imaju EKO Brake Fluid Super Dot4 i MOL+ Super Dot, te dve najvise i kupim,a ima ih na benzinskim pumpama,dakle,originalnost je zagarantovana,a i kvalitet je sigurno bolji od mnogih drugih koji nam dopreme ovde za nas kao II.klasu sa Zapada. E,sad,ukusi su razliciti,ali ove 2 su moja preporuka.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG