Autor Tema: uskoro: Octavia III vRS  (Pročitano 4945 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Turbo

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #30 poslato: 22. Jul, 2013. 16:24 »
I skoro 2 kila evrića  O0

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #31 poslato: 22. Jul, 2013. 23:53 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #32 poslato: 23. Jul, 2013. 00:02 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #33 poslato: 23. Jul, 2013. 00:22 »
Nova ŠKODA Octavia RS: najbrža Octavia svih vremena
10.06.2013.



Dolazi najbrža serijska Octavia svih vremena: nova ŠKODA Octavia RS slavi svoju svetsku premijeru u sklopu susreta Goodwood Festival of Speed koji će se održati 10. jula. S najmlađim modelom češki proizvođač automobila nastavlja svoju najveću ofanzivu modela u istoriji svoje kompanije. Treća generacija RS kao Limousine i Combi oduševljava svojim snažnim i istovremeno efikasnim motorima, temperamentnim dizajnom i inovativnom tehnikom.


Nova Octavia RS ubrzava 0-100 km / h za 6,8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 248 km / h (limuzina sa 6-stepenim ručnim menjačem). Novi model k tome nudi sve izvanredne karakteristike nove ŠKODA Octavije: maksimalnu funkcionalnost, mnoštvo prostora, vrhunsku bezbednost, najmodernije sisteme pomoći po pitanju sigurnosti i udobnosti te izvrstan odnos uloženog i dobijenog. Prodaje nove ŠKODA Octavije RS počinje na evropskim tržištima u julu, a najpre na tržištu Velike Britanije.


Dva nova motora osiguravaju snagu nove ŠKODA Octavije RS. Ispod poklopca možete dobiti dvolitarski benzinski motor sa 162 kW (220 KS) ili dvolitarski dizel motor sa 135 kW (184 KS). 2,0 TSI benzinski motor u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim menjačem ubrzava Octaviju RS Limousine 0-100 km / h za samo 6,8 sekundi. Maksimalna brzina sada iznosi 248 km / h, dakle 6 km / h više u odnosu na Octaviju RS druge generacije. S novim 2,0 TDI dizel motorom Octavia RS uspeva ubrzati 0-100 km / h za 8,1 sekundu, a njena maksimalna brzina iznosi 232 km / h (limuzina sa 6-stepenim ručnim menjačem). U poređenju sa Octavijom RS druge generacije novi motori donose veću snagu uz istovremeno smanjenje potrošnje za čak 19%. Start-stop sistem i rekuperacija energije kočenja deo su serijske opreme. Za oba motora su opciono na raspolaganju ručni menjač ili DSG menjač sa dvostrukim kvačilom, svaki sa šest stepeni prenosa.


Optimalne performanse kompaktnog sportiste osigurava moderno podvozje. Sportsko podvozje u novoj ŠKODA Octaviji RS postaje deo serijske opreme. U tu svrhu je karoserija spuštena za 12 mm u odnosu na standardnu Octaviju (karoserija Octavije Combi RS: 13 mm). Kao zadnja osovina se koristi nova osovina sa više spona. Precizan prednji trag osigurava McPherson prednja osovina sa donjom trouglastim poprečnim ramenima. Deo serijske opreme čini takođe i elektronska blokada diferencijala KSDS integrisana u elektronski program stabilizacije ESC. Ova funkcija poboljšava trakciju točkova i smanjuje sklonost podupravljanju prilikom brzih vožnji krivinama. Bolje upravljanje i veću agilnost osigurava i novi elektromehanički progresivni upravljač. Zahvaljujući ovoj tehnologiji na upravljaču potrebni su manji zahvati vozača kako bi se postigli željeni radijusi u krivinama.

To znači sledeće: manji obrtaji upravljačem u uskim krivinama. Dizajn nove ŠKODA Octavije RS na prvi pogled zrači temperamentom i kvalitetom. Bilo da je reč o varijanti Limousine ili Combi najmlađi model marke ŠKODA suvereno demonstrira svoje sportske gene, a da pri tome ne preteruje. Posmatraču odmah postaje jasno: ovo je nova sportska Octavia RS. Novi dizajn brenda jasno dolazi do izražaja. Pogled spreda obeležen je uspelom kombinacijom karakteristične ŠKODA prednje rešetke sa natpisom RS, upečatljivih otvora za usis vazduha saćaste strukture, nove prednje maske i prednjih svetala za maglu u RS dizajnu te novih, sada serijskih Bi-Ksenon prednjih svetala sa integrisanim LED svetlom za dnevnu vožnju .


Pogled s boka karakteriše karoserija spuštena u odnosu na standardnu Octaviju. Vozilo je osim toga u odnosu na Octaviju RS druge generacije postalo znatno duže (Limousine plus 88 mm, Combi plus 86 mm) i šire (plus 45 mm). Istovremeno se međuosovinski razmak povećao za 102 mm, što pojačava snažan pojavom automobila, jednako kao i skraćeni prednji prepust. Za čistu emociju zaslužne su i kočione čeljusti, serijski lakirane u crvenoj boji, snažne proporcije, visoka tornado linija te oštri i precizni rubovi i linije.


Poseban sportski naglasak je na novim felnama od lakog metala Octavije RS. Dizajneri su stvorili čak četiri nova dizajna za felne veličina 17, 18 i 19 cola. "Rasni pneumatici" oduševljavaju dvobojnom optikom, upečatljivim izgledom, optičkom lakoćom, oštrim ivicama i preciznom izvedbom do najmanjeg detalja. Nova Octavia RS serijski je opremljena 17" felnama od lakog metala srebrne boje tipa ,Dorado' i gumama dimenzija 225 / 45. Opciono su dostupne dve 18" aluminijumske felne u dizajnu ,Gemini' i ,Pictoris' (za gume veličine 225/40). Kod tipa ,Gemini' moguće je birati između dve boje: srebrna i antracitna. Za one koji cene ekstremno sportske felne, ŠKODA dodatna oprema nudi k tome još jednu posebnu poslasticu za Octaviju RS: 19" aluminijumska felna ,Xtreme' crne boje.


Zadnjim delom dominira snažan crni element difuzora u donjem području iznad kojeg se nalazi široko reflektorsko svetlo. Ovi elementi su jedinstveno obeležje nove Octavije RS, jednako kao i dve široke, trapezne hromirane stražnje izduvne cevi. Tu su osim toga i zadnja svetla tipičnog dizajna brenda u obliku slova C, koja su sada serijski opremljena LED tehnologijom. Ne sme nedostajati ni spojler: kod varijante Limousine na zadnjem poklopcu, a kod varijante Combi RS smešten je kao rubni krovni spojler.


Unutrašnjost nove ŠKODA Octavije RS obeležena je crnom sportskom unutrašnjom opremom. Novost je ambijentalna rasveta ručica vrata koja je integrisana u prednja unutrašnja vrata. Za vozača i suvozača na raspolaganju su nova sportska sedišta RS dizajna. Deo serijske opreme je sportsko 3-kraki volan upravljača od perforirane kože. Od kože su i vrh ručice menjača i ručica ručne kočnice. Ulazne letvice i papučice su izrađene od nerđajućeg čelika. Kombinovani instrument sa Maxi DOT ekranom u boji dobija vlastiti RS dizajn. Karakter RS nose volan upravljača, vrh ručice menjača, ulazne letvice vrata, sedišta i podne prostirke.

Osim sportskim karakteristikama nova ŠKODA Octavia RS i u varijanti Limousine i u varijanti Combi oduševljava svim vanrednim atributima, nove Octavije. U to se pre svega ubrajaju izvanredna ponuda prostora i brojna ,Simply Clever' rešenja. I u svojoj sportskoj verziji Octavia zadržava poznatu kvalitet marke ŠKODA.


Najbolje vrednosti ostvaruje ponuda prostora. Nijedan drugi kompaktni sportista ne nudi veću dužinu unutrašnjosti (1.782 mm), više slobodnog prostora za kolena (73 mm) i više slobodnog prostora za glavu u zadnjem delu (980 mm). I prtljažnik je zaslužan za još jednu najbolju vrednost u klasi: volumen prtljažnika modela RS Limousine porastao je za pet litara na 590 litara, dok volumen prtljažnika modela Combi RS iznosi čak 610 litara.

www.skoda-auto.rs
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #34 poslato: 24. Jul, 2013. 10:58 »
neke razlike između O2 i O3 vRS, tj. šta novi auto ima više u odnosu na stari RS
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #35 poslato: 01. Avg, 2013. 22:57 »
Sa OIII vRS može do 260 km/h,
na kraju snimka, potera za Ferrari-jem i BMW-om...  >:D

http://www.youtube.com/watch?v=qzaOLUo275E
« Poslednja izmena: 01. Avg, 2013. 23:02 skoda »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #36 poslato: 03. Avg, 2013. 23:45 »
Galerija sa promo vožnji iz Rumunije. Testiranje za novinare. Bio je prisutan i reli vozač Škode Jan Kopecki pa ko je želeo mogao je da sedne i provoza ga u vRS-u.


« Poslednja izmena: 03. Avg, 2013. 23:54 skoda »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #37 poslato: 04. Avg, 2013. 23:50 »
Cene u Srbiji:
Motor                                                Limo          Combi         
Benzinski
2,0 TSI 162 kW/220 ks 6G                 21.792  22.632
2,0 TSI 162 kW/220 ks DSG              23.700  24.552
Dizel
2,0 TDI CR DPF 135 kW/185 ks 6G     22.164  23.004
2,0 TDI CR DPF 135 kW/185 ks DSG  24.084  24.924

Eksterijer

Spoljašnji retrovizori u boji vozila
Sportski branici
Aluminijumske felne Dorado 7,5J x 17"
Pneumatici 225/45 R1

Enterijer

3 – kraki sportski kožni volan
3 – kraki sportski multifunkcionalni kožni volan za radio, telefon i DSG ( za motore 2,0 TSI/162 kW DSG, 2,0 TDI CR/135 kW DSG )
Kožna ručica menjača
Kožna ručica ručne kočnice
Sportska prednja sedišta
Hrom paket
Tekstilne patosnice


Bezbednost, funkcionalnost, komfor


Airbag za vozača i suvozača, suvozačev airbag sa deaktivacijom
Prednji bočni airbag – ovi
Vazdušne zavese
ESC
Climatronic - dvozonski klima ureĎaj sa elektronskom regulacijom
Elektro podizači prednjih i zadnjih stakala
Elektro podesivi i grejani spoljašnji retrovizori
Centralno zaključavanje sa daljinskom komandom
Maxi dot u boji
Bi – Xenon farovi sa AFS funkcijom
Teleskopski ureĎaj za pranje farova
U Čačku, 01.08.2013. godine
LED dnevna svetla
Intelligent light assistant ( automatska kontrola dugog svetla )
Day light sa coming home funkcijom
Automatsko podešavanje svetlosnog snopa
Prednja svetla za maglu sa corner funkcijom
Sedišta u kombinaciji koža / štof
Zadnji parking senzori
Comfort telefoniranje ( za motore 2,0 TSI/162 kW DSG, 2,0 TDI CR/135 kW DSG )
Cruise control - kontrola putovanja
Kontrola pri vožnji u brdima
Prednji naslon za ruku Jumbo box
Unutrašnji retrovizor sa automatskim zatamnjenjem
Sunset
Kontrola pritiska u pneumaticima
Senzor za kišu
Polica za naočare
Disk kočnice pozadi
Radio aparat sa cd-om i mp3 Swing
8 zvučnika
Vozačevo i suvozačevo sedište podesivo po visini i lumbalno
Deljiv i sklopiv naslon zadnjeg sedišta sa naslonom za ruku
Daljinsko sklapanje naslona zadnjeg sedišta iz prtljažnika
Podsetnik sigurnosnog pojasa
Prednje i zadnje unutrašnje osvetljenje poda
Sigurnosna svetla u prednjim vratima
Tri sigurnosna pojasa pozadi
Priprema za dečije sedište
Tri naslona za glavu pozadi
Prednji sigurnosni pojasevi podesivi u tri tačke sa el. zatezačima
Tonirana stakla
Paket za pušače ( prednja pepeljara )
Dva svetla za čitanje napred
MDI ( mobile device interface )
Program mreža u prtljažniku
Polica za odlaganje ispod suvozačevog sedišta
Krovni nosači, crni ( samo za varijantu combi)
Zadnji brisač ( samo za varijantu combi )
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: uskoro: Octavia III vRS
« Odgovor #38 poslato: 04. Avg, 2013. 23:53 »
Početkom prodaje u Srbiji ova tema se zaključava, a sve u vezi OIII RS može se pisati u forumu za Oktaviju 2013.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+