0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Set zupcastog kaisa ( 2 kaisa, 2 rolera i 2 spanera - proizvodjac INA ) platio sam proletos 10.000 u Favoritu. Majstor mo je rekao da ne kupujem SKF, jer ima kineskih kopija. Na drugim mestima je bilo 12 do 14.000 dinara. Plus vodena pumpa 3.700 i ona se menja. Zamena (ruke) kosta oko 50 evra. Sve skupa blizu 200 evra samo za razvod.Na sve to treba dodati troskove ulja, filteri ulja, vazduha, benzina i polen filter klime. Neko ce preventivno zameniti i PK kais, svecice, antifriz (obavezno CRVENI G12) i ulje za kocnice, proveriti ulje u menjacu, servo volanu; tecnost u akumulatoru; stanje koc.plocica i diskova, itd, itd...Sve u svemu, dobar veliki servis ne moze da se uradi bez 300 evra.Podatak o intervalu za veliki servis kod 1.4 16v ni ja nisam uspeo da pronadjem, ali bih ga ja uradio na 60.000km, pogotovo ako sam tek kupio taj auto. Jedino jos znam da iskusni majstori vizuelno procenjuju stanje zupcastog kaisa, ako zelite da odlozite zamenu na neko vreme.