Anketa

Glasaj i/ili prokomentariši koji motor u O3 bi bio optimalan za tvoje potrebe?

TSI 1.2
TSI 1.4
TSI 1.8 ili RS TSI
TDI 1.6
TDI 2.0 ili RS TDI
1.2 TSI ili 1.6 TDI
1.4 TSI ili 2.0 TDI

Autor Tema: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI  (Pročitano 16501 puta)

0 članova i 16 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže SuperB

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #75 poslato: 20. Avg, 2014. 21:34 »
Uvek sam privatno vozio "benzince" prvenstveno zbog zvuka ;), ali sada da kupujem novu oktaviju  i da mogu da biram, a imajući u vidu priču  na forumu za motor 1.2TSI o problemu sa turbinom o podloškama itd, a ujedno i priču o motoru 1.6TDI  u golfu 6 o kojem sam čuo sve najbolje dobro bi razmislio... možda da su cene prilikom kupovine iste izabrao bi TDI, ali ovako bolji izbor bi mi bio 1.2TSI sa boljom opremom nego  TDI koji je dovoljno skuplji od TSI, a ima prilikom toga osnovnu opremu , dao bi ipak prednost opremi, ukusi se razlikuju  :)

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #76 poslato: 20. Avg, 2014. 23:28 »
Nije bio problem sa turbinom nego sa polugom jednog od ventila turbine, i to se rešava podloškom koja se naknadno dodaje, i trajno rešava problem. Kod mene je podloška stavljena pre bezmalo 50.000km, a jedini problem je bilo jedno paljenje EPC lampice, sutradan servis i ugradnja podloške. Turbine nikada nisu bile defektne.

Obaška što u Oktaviju A7 ide kompletno novi 1.2TSI koji skoro nema veze sa starim.

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #77 poslato: 30. Okt, 2014. 21:55 »
dizel 150 ks, vozim ga vec vise od godinu dana , prosjecna potrosnja na predjenih oko 6.000 km nije presla 6litara goriva na  100 km, kretala se uglavnom izmedju 5,2 do 5,9 na 100 km . izracunavanje sam radio na svako sipanje goriva i predjenu kilomeetrazu sa punim rezervarom

Van mreže nkteam

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #78 poslato: 12. Jan, 2015. 16:45 »
Vidim da se ovde mahom uporedjuje potrosnja, deli prosek godisnje predjenih km i racuna da li se isplati i za koliko...

Medjutim, ja lagano planiram kupovinu (verovatno O3) i dizel mi je glavni favorit.
Razlog je maltene iskljucivo moj stil voznje. Do sada sam vozio 3 Fabije i sve su bile benzinci atmosferci i nemam na njih nikakve ozbiljnije zamerke (sto je jasno jer ostajem pri skodi). Medjutim, ja uglavnom vozim na ispod 4k rpm. Takva mi je navika/stil koja za rezultat ima da u najvecem delu vremena vozim u opsegu u kom benzinci imaju mali obrtni momenat, guse se i nerviraju me :), za razliku od dizelasa kojima takva voznja odgovara.

Znaci: moj izbor je, obzirom da nisam preterano gladan snage 1.6TDI
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže Filip

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #79 poslato: 12. Jan, 2015. 18:01 »
to da se benzinci guše na nižem broju obrtaja je prošlost

uostalom kod O3 su svi benzinci turbo

a svaki tsi se opušteno vozi već od 1.500 o/min, mada ni ispod ne manjka tečne vožnje, samo turbo ne dođe do izražaja

ja pri laganom krstarenju vozim između 1.500 i 2.000 obrtaja, a najčešće sam između 2 i 2,5 hiljade

baš naprotiv, pri malim obrtajima moderni benzinci imaju relativno visok obrtni upravo zbog turbo punjenja

moj savet ti je da provozaš neki tsi jer si u zabludi i tako razbiješ predrasude :)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip


Na mreži varicak

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #80 poslato: 12. Jan, 2015. 19:35 »
Apsolutno se slažem. Kod nas postoji ta fama o dizelima. Svaki adekvatan TSI motor je superiorniji u odnosu na TDI. A pogledajte i cene benzina i dizela na pumpama.


Sent from my iPad  

Van mreže nkteam

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #81 poslato: 12. Jan, 2015. 21:51 »
Ono je sigurno jeste da cu probati TSI, jer ih nisam vozio.

Ali ste me prilicno zaintrigirali, pa sam krenuo da trazim karakteristike TSIeva, i nasao zanimljiv video bas o motoru i automobilu (doduse Rapidu) o kojem pricamo: https://www.youtube.com/watch?v=hQLLLs7X0hA

Na 1:50 se vidi tacno ono sto govorite, graf torque/rpm.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016


Na mreži varicak

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #83 poslato: 13. Jan, 2015. 08:28 »
Pre kupovine pogledao sam milion klipova, testova, recenzija, svega. Znao sam sve što je moglo da se sazna teorijski. Ali kad sam prvi put provozao TSI motor, sve je otišlo u zaborav :). Istina vozio sam 1.2tsi u Audi A3, što je još pojačalo utisak. Prvi utisak je tišina i mirnoća. Nema vibracija ni buke. Kad ga malo poteraš u obrtaje daj lep, rezak zvuk. Ima snage, vuče skoro od 1.000 obrtaja pa do preko 5.000. Opušteno možeš da ga voziš kao automatik. Kad treba može da te torpedira, a sa druge strane možeš da ga voziš krajnje ekonomično i lagano. Evo ti jedan mali tip. Ako budeš imao prilike da voziš na otvorenom, vozi nekom konstantnom brzinom, tipa 80 km/h i tempomat našteluj na 100 km/h i aktiviraj ga.... Kad skineš osmeh sa lica, napiši utiske ;)

Na mreži hakkler

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #84 poslato: 16. Jan, 2015. 00:21 »
Vidim da se ovde mahom uporedjuje potrosnja, deli prosek godisnje predjenih km i racuna da li se isplati i za koliko...

Medjutim, ja lagano planiram kupovinu (verovatno O3) i dizel mi je glavni favorit.
Razlog je maltene iskljucivo moj stil voznje. Do sada sam vozio 3 Fabije i sve su bile benzinci atmosferci i nemam na njih nikakve ozbiljnije zamerke (sto je jasno jer ostajem pri skodi). Medjutim, ja uglavnom vozim na ispod 4k rpm. Takva mi je navika/stil koja za rezultat ima da u najvecem delu vremena vozim u opsegu u kom benzinci imaju mali obrtni momenat, guse se i nerviraju me :), za razliku od dizelasa kojima takva voznja odgovara.

Znaci: moj izbor je, obzirom da nisam preterano gladan snage 1.6TDI


svatko ima svoj razlog...želju ali cijela bit osim ukusa i užitka su koliko km godišnje,mjesečno itd.
dizel na duge pruge 20+ tkm..benzinac na kraće

cijela poanta teme  ;)

1.6 tdi je jako mali potrošač uz zadovoljavajuće performanse ali može biti i problematičan kod učestale gradske vožnje i kratkih dionica gdje regenracija dpf.a će se obavljati uzastopno više puta te će se trebati i posjetiti ćešće i ovalšteni servis  i na prinudnu regeneraciju. Ako imaš  +70% grada..puno kratkih dionica pali gasi (km do 5-10) mislim da nije baš isplativ koliko će se eventualnih problema natovarititi sa tim dpfom. Nije to ko stari dizelaš da se 1x mječno propuše i onda mir neko vrijeme.  :B=)

to da se benzinci guše na nižem broju obrtaja je prošlost

uostalom kod O3 su svi benzinci turbo

a svaki tsi se opušteno vozi već od 1.500 o/min, mada ni ispod ne manjka tečne vožnje, samo turbo ne dođe do izražaja

ja pri laganom krstarenju vozim između 1.500 i 2.000 obrtaja, a najčešće sam između 2 i 2,5 hiljade

baš naprotiv, pri malim obrtajima moderni benzinci imaju relativno visok obrtni upravo zbog turbo punjenja

moj savet ti je da provozaš neki tsi jer si u zabludi i tako razbiješ predrasude :)

evo..potpis za ovo i dobiš pljus  8)

nego..evo podaci od 1.4 tsi O3

1.4 TSI/103 kW
Green tec

Turbo punjeni benzinski motor, visokotlačni
sustav direktnog ubrizgavanja

Cilindri/Obujam 4/1395
Maks. snaga/okretaji (kW/min ̄¹) 103/4500-6000
Maks. zakretni moment/okretaji (Nm/min ̄¹) 250/1500-3500
Norma emisija EU5
Gorivo Bezolovni benzin, min. 95

zanimljivo za 1.8 tsi Bezolovni benzin, 95/91*

Maksimalna brzina (km/h) 215

Ubrzanje 0 -100 km/h (s) 8,4 (8,5)

Potrošnja goriva 99/100 (l/100 km)
- u gradu 6,5 (6,1)
- izvan grada 4,6 (4,4)
- kombinirano 5,3 (5,0)

dobro to su tvornički podaci..dodamo litru i dobijemo neku realnost...a opet možemo i unutar nje.

Mene zanima dali netko zna da li ima u novoj O3 ?
https://www.youtube.com/watch?v=Rf0Kw_a9qcg

inače u folciki ima...u seatu..nešto načuo

jel ima u mogučnost da ima i u Škodi ?









Karl ?  :B=)





Na mreži varicak

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #85 poslato: 16. Jan, 2015. 10:14 »
Nema. Ti motori imaju neku posebnu oznaku, zaboravio sam sad tačno koja je, ali znam da trenutno ne idu u O3. Verovatno će u FL, novi Superb itd...

Van mreže Stevan

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #86 poslato: 23. Jul, 2015. 19:30 »
Da.
Kada se sve sabere i oduzme, moglo bi se reci da je za O3 mozda i najoptimalnija motorizacija 1.4 TSI.
Medjutim, ono sto bi moglo da "kopka" domace kupce oko tog motora jeste :
1) Postprodaja. Mislim da ce kao polovni, znacajno "pozeljniji" biti dizeli;
2) Subjektivni osjecaj dugotrajnosti i pouzdanosti. Za to je potrebno vrijeme da bi se izgradilo kod naseg kupca. Pogotovo imajuci u vidu ustaljeno misljenje da mali motori velike (ogromne) snage i dugotrajnost ne idu zajedno. Ovdje je taj odnos cak veci od 100 KS po jednoj litri radne zapremine sto je do nedavno bilo nezamislivo. Jos kada uzmemo u obzir da TSI motori fabricki dolaze sa vise KS od deklarisanih ...
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 tdi 2014. god.

Van mreže Filip

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #87 poslato: 24. Jul, 2015. 07:54 »
ne mora da znači, dizeli će uglavnom imati mnogo veće kilometraže + mahom u to doba prodaje (kako zgodno, je li :B=) ) biće taman zreli za zamene seta kvačila, a o problemima sa dpf-om će se tek pročuti

o odnosu snaga/zapremina, ja sam se pre remapa dobro informisao na osnovu gomile iskustava iz Rusije i Engleske, i što se tiče dugotrajnosti i pouzdanosti nema nikakvih problema, bar kod 1.8 i 2.0 motora (meni je odnos 120 ks/1.000 ccm, a kod čipovanih RS-a je čak oko 130 ks/litru zapremine motora), tako da mislim da i ovih 107 kod koleginog fabričkog 1.4 (ili verovatnije 110 uz tačnu pretpostavku da ima malo više snage od deklarisane) ne može da pravi nikakve probleme, ipak fabrika uvek ostavi dosta rezerve ;)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #88 poslato: 24. Jul, 2015. 09:40 »
100ks/L je sve samo ne nezamislivo. To postoji gotovo 30 godina u komercijalnoj autoindustriji. 

Van mreže bugarin

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #89 poslato: 24. Jul, 2015. 10:11 »
Da, bas smo turbo i ja u jednoj temi na starom forumu "obradjivali" tu tematiku.

Msm da ga tamo nismo spomenuli, ali swift 1.3gti bez turbine po fabrici imao oko 105ks, skines blokadu i dobijes oko 135ks. Znaci preko 100ks/1l, i to bez turbine. Derivat tog motora isao posle na hayabusu, a u swiftu uz garetovu turbinu razvijao 300ks.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD