Anketa

Glasaj i/ili prokomentariši koji motor u O3 bi bio optimalan za tvoje potrebe?

TSI 1.2
TSI 1.4
TSI 1.8 ili RS TSI
TDI 1.6
TDI 2.0 ili RS TDI
1.2 TSI ili 1.6 TDI
1.4 TSI ili 2.0 TDI

Autor Tema: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI  (Pročitano 16498 puta)

0 članova i 15 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže iggyZapočeo temu

Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« poslato: 21. Okt, 2013. 18:08 »
Ispade pametnije i dosta jeftinije u startu da se uzme 1.2 benzinac od 105 ks, pogotovu sto je potrosnja za nepuni litar veca, a ide mozda cak i kao dizel 1.6.
  • Vozi: Octavia 1.6 tdi

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #1 poslato: 21. Okt, 2013. 22:45 »
Ispade pametnije i dosta jeftinije u startu da se uzme 1.2 benzinac od 105 ks, pogotovu sto je potrosnja za nepuni litar veca, a ide mozda cak i kao dizel 1.6.

Da, jeftiniji je, a i brži i agilniji, 10.3s(TSI) naspram 10.8s(TDI) do 100 km.h ima za nijansu veću max. brzinu(mada je to nebitno ali aj da pomenem), troši jako slično tako da je pitanje koliko bi vremena trebalo da prođe da TDI počne da se isplaćuje.

Na mreži varicak

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #2 poslato: 22. Okt, 2013. 12:11 »
Pozdrav svima, prikupljam informacije jer želim da kupim novu O3 i to baš sa pomenutum 1.2 tsi 105KS motorom. Po mom mišljenju, 1.2tsi je po svemu napisanom na papiru mnogo isplativiji motor od 1.6tdi. 1.2tsi mora da dokaže svoju pouzdanost i dugotrajnost, ali to se naravno neće desiti u narednih 4-5 god tj. dok prvi primerci ne pređu neku veću kilometražu. Za nekoga kao ja koji prelazi do 15k km godišnje i kome je najveći udeo u tome gradska vožnje, jednostavno se ne postavlja pitanje izbora motora.  VW je sebi dozvolio da sa prvom generacijom ovih motora, sebi izgradi loš imidž u vezi sa njima. Ono što se, po meni može dogoditi je da su napravili stvarno vrhunski motor da bi sa njim uradili baš suprotno ili u drugoj varijanti da ih baš zabole ..... i da guraju na marketing a motor da je i dalje problematičan kao prethodni. Šta će uraiti vreme će pokazati.

Van mreže Filip

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #3 poslato: 22. Okt, 2013. 14:26 »
Slobodno pazari 1.2 TSI sa 77 kW pre nego 1.6 TDI, i jeftiniji u startu, i za registraciju, plus od 1.6 ide bolje!
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Na mreži hakkler

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #4 poslato: 22. Okt, 2013. 14:49 »
i pije osjetno više  >:D


Na mreži varicak

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #5 poslato: 22. Okt, 2013. 15:07 »
i pije osjetno više  >:D

Imaš neke proverene informacije ili onako to tvrdiš?

Van mreže iggyZapočeo temu

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #6 poslato: 22. Okt, 2013. 17:49 »
Imaš neke proverene informacije ili onako to tvrdiš?


Provereno, razlika u potrosnji je oko 1 litar na otvorenom i nesto vise od toga u gradu. Uporedjujemo dve skode koje su uzete u isto vreme i trenutno skoro istom kilometrazom.
  • Vozi: Octavia 1.6 tdi

Van mreže Karlheinz

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #7 poslato: 22. Okt, 2013. 18:32 »
Provereno, razlika u potrosnji je oko 1 litar na otvorenom i nesto vise od toga u gradu. Uporedjujemo dve skode koje su uzete u isto vreme i trenutno skoro istom kilometrazom.

Super informacija iz prve ruke. Javi opet za par meseci (ili kad stigneš) kakva je situacija sa potrošnjom. To su dva najzanimljivija motora za kupovinu.
  • Vozi: Yeti

Na mreži hakkler

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #8 poslato: 22. Okt, 2013. 21:17 »
Imaš neke proverene informacije ili onako to tvrdiš?


onako to realno tvrdim...2 litre + više je nego realno ako tvornica predviđa 1,3l razlike.
govorimo od gradskoj vožnji pod tim podrazumijevam gradsku vožnju od više od 10 semafora ili npr dionica puta od 10km za koju ti u največoj gužvi treba 45minuta i više sa kreni stani sistemom...i ako dohvatiš treču na konju si :)

imao sam prilike vrlo kratko testirat benzinca..doduše slabijeg (1.2 tsi od 86ks) i 1.6 tdi od 105ks u Rapidu. Dionica je bila kratka..cca 20 km i to nije bila ležerna gradska vožnja nego više malo sportivo vožnja da se vidi koji šta može i kako ide. Na kraju je bilo po putnom računalu razlika cca 2 litre..malo manje možda. Nije relevantna usporedba..ali dizel sa tim svojim kreni-stani pali gasi sistemom je tu ipak na uštedi.
Svaki će sam najbolje odlučiti dali mu je bitno cca 2 eura na 100km razlike ili ne. Koliko je skuplje u startu i koliko je jeftinije mjesečeno davati za gorivo i cijelu isplativost. S tim da se ne zavaravamo da 1.6tdi u gradu popije maximalno 6l...ide bez problema do osmice..isto ko i tsi do 10tke. Ovisno o uvjetima i o vozaču.

eto iggy je dao najpotpuniju informaciju...za sad.

Sinoc sam citao u vezi problema oko DPF, ovo je veoma poucan topic sa hrvatrskog foruma.
Vozilo je doduse Yeti, ali isti je koncern u pitanju tako da verujem da nema znacajne razlike-

Uglavnom, DPF i nije preveliki problem, moze se regenerisati sa par km voznje na pravcu, deonica autoputa u Beogradu mi izgleda savrsena za to i manje vise je svi svakodnevno koriste.

ima i te koliko razlike jer se radi o 2.0tdi motoru...a večinom šta sam napisao i pročitao sa drugih foruma..problem je kod 1.6 tdi motora
možda nije globalni problem..ali opet..čest je...postoji.
Isto tako u mišljenja sam da i veliku ulogu u tome igra i kvaliteta goriva..a i ulja.

 I nije ti malo glupo da dođeš kući ili voziš se do kuće i sad bi trebao iči raditi neki đir od još dodatnih par km da se motor regenerira  ;D ...a ono čeka te ženica ..punica ili je neka utakmica  ;D

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #9 poslato: 22. Okt, 2013. 21:27 »
Evo primer iz prve ruke, A5 1.9TDI po gradu 6.5-7.5L, Fabija 1.2TSI po istom gradu, odgovorno tvrdim neće nikad preći 8l. To je razlika da kažemo 1l. To je 150l na 15000km, 22500 dinara tj oko 200€ godišnje, a razlika u ceni je kolika? Pritom je grad jedino mesto gde će TSI da troši više. Na AP ili magistrali troše isto.

HUAWEI P6 via TT



Na mreži hakkler

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #10 poslato: 22. Okt, 2013. 21:46 »
nisam još vidio ni čuo za audia A5 sa 1.9 tdi motorom..(možda si mislio na Octaviu ? )
Opet usporedba nije ni toliko realna jer auti nisu iste klase,težine itd..osim toga priča je o novim CR tdi motorima i TSI.
pusti sad 1.9 tdi motore..i ostale koji su se prije radili.

još uvijek sam tvrdnje da je cca 2l razlike (1l=1euro) ako pričamo o gradu. Vani je sigurno manje...a i stvar je osobne predispozicije..očeš li dizla ili benza. I gdje se više voziš..po gradu ili vani.

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #11 poslato: 22. Okt, 2013. 21:58 »
Na Oktaviju mislim, slažem se da nije idealno poredjenje ali je recimo blizu. Razlika u tezini je oko 100kg i to stoji. Ali opet je premala razlika u potrosnji a ogromna razlika u ceni. Kada je moja Fabija kupljena TDI 75 ks je bio cirka 750€ skuplji od TSI 105 u istoj opremi. Znači da još možda ne bi počeo da se isplaćuje. Meni stoji prosečna zakucana na nekih 6.2-6.5l do sada.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže djordjebg

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #12 poslato: 22. Okt, 2013. 21:59 »
1.9 Fabije u gradu trose oko 6, to moze i porasti kada se vozi drugom sto nije retko izjutra, ali tada benzinci sigurno trose preko 10.
Mislim da postoji stabilinih 2+ litra razlike u gradskim uslovima, da nije tako ne bi ih ni proizvodili vise.

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #13 poslato: 22. Okt, 2013. 22:21 »
1.4 i 1.6MPI popiju 10, ovaj moj nikad nije toliko trošio.

Van mreže Karlheinz

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #14 poslato: 22. Okt, 2013. 23:24 »
evo potrošnje O3 u nemačkoj:

O3 tsi 1.2 -  prosek 6,27 L (ručni menjač, ukupno 17 O3, kombi + limo)
O3 tdi 1.6 -  prosek 5,35 L (r.m., ukupno 49 O3, k + l)
O3 tsi 1.4  -  prosek 6,71 L (r.m., ukupno 17 O3)
O3 tdi 2.0  -  prosek 5,44 L (r.m., ukupno 15 O3)

podaci su sa spritmonitor.de sajta gde ljudi koji voze ove aute i upisuju od-čepa-do-čepa tačne proračune.
treba uzeti u obzir nemačke super banove, više i kvalitetnije magistralne puteve, bolje gorivo ali i veću gužvu ponekad.

evo i histograma ispod, na kojima mi samo jedna stvar upada u oči na prvoj slici - a to su onih 6 O3 1,2tsi koje troše 5,5 L u proseku (premalo!)
« Poslednja izmena: 22. Okt, 2013. 23:40 pedja »
  • Vozi: Yeti