Anketa

Glasaj i/ili prokomentariši koji motor u O3 bi bio optimalan za tvoje potrebe?

TSI 1.2
TSI 1.4
TSI 1.8 ili RS TSI
TDI 1.6
TDI 2.0 ili RS TDI
1.2 TSI ili 1.6 TDI
1.4 TSI ili 2.0 TDI

Autor Tema: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI  (Pročitano 16564 puta)

0 članova i 49 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #15 poslato: 23. Okt, 2013. 08:43 »
Uopšte nije premalo. Taman za normalnu voznju autoput-magistrala mešano.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže Karlheinz

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #16 poslato: 23. Okt, 2013. 09:18 »
Hteo sam reći da tih 6 O3 1.2tsi odudaraju od ostalih 1.2tsi, tj. njihova potrošnja apsolutno odudara od uobičajenih vrednosti u tom histogramu. (premalo u odnosu na ostale 1.2tsi)

Ono što je još interesantno je da ima 1.6tdi (49 kom.) kao 1.2, 1.4 i 1.8 svih zajedno (49 kom.), što će reći da je 1.6tdi najpopularniji motor za O3 u DE, a to opet ne znači da je najbolji ili da svima on baš treba.
  • Vozi: Yeti

Van mreže djordjebg

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #17 poslato: 23. Okt, 2013. 09:42 »
Premalo je to uzoraka, trebala bi raspodela da podseca na Gausovu ali ova potpuno odudara.

Na mreži hakkler

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #18 poslato: 23. Okt, 2013. 10:18 »
ne daje premalo uzoraka nego su večinom zapisi od vanjskih dionica.
nema tu grada..gužvi..čekanja..realne vrijednosti

Van mreže Filip

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #19 poslato: 23. Okt, 2013. 14:08 »
1.2 TSI 77 kW pre 1.6 TDI

1.4 TSI pre 2.0 TDI

1.8 TSI pre bilo čega (ako ovde izuzmemo RS naravno)  :D
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip


Van mreže Neba

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #20 poslato: 23. Okt, 2013. 15:21 »
Ispade pametnije i dosta jeftinije u startu da se uzme 1.2 benzinac od 105 ks, pogotovu sto je potrosnja za nepuni litar veca, a ide mozda cak i kao dizel 1.6.

Ispadne jeftinije u startu ali i jeftinije se i proda posle 6 god recimo i 150 000km sto je oko 25 000km godisnje (koliko na primr ja prevalim). A svakako ce se laske i za bolju cenu prodati diesel sa 150+ hiljada na satu nego benzinac. Tako da kad oduzmes od cifre kupovine cenu za koju su prodao i ne bude neka bitna razlika...

Ne verujem da se potrosnja razlikuje za nepun litar ni pri 120-130km/h niti u BG voznji, eventualno na magistrali...

Jedinu prednost benzinca vidim u tome da se moze pogoniti na plin, e tu je vec neka razlika.
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #21 poslato: 23. Okt, 2013. 15:51 »
Meni je pri 120 5.8-6.2l okvirno, @2800rpm u V brzini. Pritom je Fabija malo aerodinamicnija od cigle a Oktavija ima i VI brzinu tako da troši bar isto ako ne manje.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže milosgranice

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #22 poslato: 23. Okt, 2013. 20:33 »
Ispadne jeftinije u startu ali i jeftinije se i proda posle 6 god recimo i 150 000km sto je oko 25 000km godisnje (koliko na primr ja prevalim). A svakako ce se laske i za bolju cenu prodati diesel sa 150+ hiljada na satu nego benzinac. Tako da kad oduzmes od cifre kupovine cenu za koju su prodao i ne bude neka bitna razlika...
dizel uvek, cini mi se da je poslednjih godina vise paznje posveceno razvoju dizel motora nego benzinaca,  a i ne svidja mi se kombinacija male kubikaze i turbine, ti se motori vrte na vecim obrtajima jos turbina, veci pritisci, mozda ja gresim al' se meni to ne svidja, jos posle voznje mjet-a jos vise sam zavoleo dizela
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži hakkler

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #23 poslato: 23. Okt, 2013. 21:02 »
ajd da su ga bar naturpijali do npr 200,210 nm...ovak 4 osobe i prtljaga..klima radi..dođe uspon i ti u nižu i okretaje. onda tih kao +1l ode malo više u +  ;D

Van mreže Turbo

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #24 poslato: 23. Okt, 2013. 21:03 »
dizel uvek, cini mi se da je poslednjih godina vise paznje posveceno razvoju dizel motora nego benzinaca,  a i ne svidja mi se kombinacija male kubikaze i turbine, ti se motori vrte na vecim obrtajima jos turbina, veci pritisci, mozda ja gresim al' se meni to ne svidja, jos posle voznje mjet-a jos vise sam zavoleo dizela


Ne vrte se novi benzinci na većim obrtajima, baš suprotno, vrte se na dosta manjim jer nema potrebe da idu visoko. Konkretno na 1.2TSI je max obrtni 1500-4100 obrtaja a max snaga na 5000 obrtaja i ako crveno počinje već od 6000 nema smisla vrteti ga preko 5000 i nešto što je veoma malo za benzinski motor obzirom da Honda 20 godina unazad ima neke koji se vrte i 7000+ rpm u civilnim varijantama, Clio RS sa blokadom na ~7500 obrtaja itd.

Pritisak je takođe neveliki, u pitanju su tzv. low-pressure turbine - niskopritisne, koje služe tek da povećaju performanse u srednjem i nižem rasponu obrtaja, nisu to nasvirani motori kako se misli. Posebno uzevši u obzir spevifičnu snagu koja je na 1.2 TSI oko 85ks po litri, što je BMW imao pre 30 godina u atmosferskom motoru(M3 E30 2.3l 197ks), a za turbo motor je bukvalno smešno jer oni idu bez problema i do 150-200 ks po litri zapremine, što japanci rade već decenijama unazad.

Takođe mislim da ni za prvu pretpostavku nisi u pravu, i da posle više godina zapostavljanja razvoja OTO motora sada doživljavaju svoje najveće usavršavanje u prethodnih nekoliko decenija, a da su dizeli sada sekundarni. Mazda čak forsira neke specifične tehnologije sa ogromnim kompresionim odnosom itd, razvija se direktno ubrizgavanje, niska frikcija, turbine male inercije, varijabilni razvod ventila silazi među pučanstvo, isključivanje cilindara itd. su samo neki od mnogih novoimplementiranih tehnologija u benzince.
« Poslednja izmena: 23. Okt, 2013. 21:09 Turbo »


Van mreže Nesas

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #25 poslato: 23. Okt, 2013. 21:27 »
1.2 tsi  pisalo se o problemima sa lancem, ako to jos stoji onda se gubi zelja za posedovanjem istog. Za dizel agregate postoji neka opravdanost ako se prelazi 20000 km i vise god . Prvih 100000 km je povoljnije voziti automobil sa dizel agregatom  zbog cene odrzavanja.

Van mreže Filip

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #26 poslato: 24. Okt, 2013. 08:54 »
To za 1.2 je bilo odavno, ima 2 ili 3 godine mislim.

Ako dizel troši i dva l manje od benzinca to je oko 2,5 E na 100 km, odnosno 2500 E na 100.000 km. Otvorite cenovnik pa računajte 1.2 TSI 77 kW protiv 1.6 TDI ili 1.4 TSI protiv 2.0 TDI. Ne zaboravite da uzmete u obzir i cenu registracije, servisi su tu negde do 150 hiljada sve dok ne ode lamela na dizelima ili počnu da zezaju dizne, nezavisno od toga ja ne vidim isplativost dizela bez 30 + tkm godišnje, još da se vozi bar 7-8 godina tako. A i da li je sve u ceni? Ovaj 1,6 TDI u O2 ne ide nikako, bar ne po mom mišljenju.

A i ne znam samo kako je povoljniji dizel za održavanje? Mali servisi su tu negde sa cenom dok ne dođe veliki.

Ja vozim O2 TSI, na svakih 15.000 km ulje i filteri, ni kaiš nemam, nego lanac... nije mi jasno kako bi mi bilo povoljnije održavanje za 2.0 TDI??
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže djordjebg

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #27 poslato: 24. Okt, 2013. 09:42 »
U O3 imaju kais mesto lanca, svi ovi benzinski?

Mislim da je glupo raspravljati o tome, bar na ovakvim forumima je izbor motora iracionalna kategorija, najcesce zavisi od afiniteta korisinika. Ko zavoli dizela volece ga uvek, a vazi naravno i vice versa.

Siguran sam da su ovi novi benzinski motori sasvim dobri, jedino sto je VW sa TDI motorima unazad napravio ozbiljnu reputaciju, a ugradjivali su ih veoma dugo. I pokazali su se, to im se mora priznati.

Van mreže Filip

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #28 poslato: 24. Okt, 2013. 10:09 »
za O3 nisam siguran, ali mislim da jedino 1.8 TSI sada ima lanac, a svi ostali kaiš

to i multi-link nazad ga odvaja od svih ostalih (ne računam RS)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže djordje48

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #29 poslato: 24. Okt, 2013. 11:08 »
U O3 imaju kais mesto lanca, svi ovi benzinski?

Mislim da je glupo raspravljati o tome, bar na ovakvim forumima je izbor motora iracionalna kategorija, najcesce zavisi od afiniteta korisinika. Ko zavoli dizela volece ga uvek, a vazi naravno i vice versa.

Siguran sam da su ovi novi benzinski motori sasvim dobri, jedino sto je VW sa TDI motorima unazad napravio ozbiljnu reputaciju, a ugradjivali su ih veoma dugo. I pokazali su se, to im se mora priznati.

Slazem se sa imenjakom. Npr, ja sam vozio feliciju dizel i nikakva sila na ovom svetu me vise ne moze ubediti da opet kupim dizela. Za benzinca ne pitam koliko trosi.