Autor Tema: DPF problem ili korist? Diskusija  (Pročitano 31522 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #15 poslato: 27. Nov, 2013. 10:06 »
U Požegi jer sam istraživanjem došao do subjektivnog mišljenja da su najbolji na domaćem tržištu. Osrednje sam zadovoljan jer mi se desi na punom opterećenju da u nekom trenutku zabaguje i napravi prekid ubzanja dok ne pustim gas i ponovo pritisnem. To se ne desi uvek, već povremeno. Pre uklanjanja DPF-a i chip-a nije mogao da zadimi ni malo ni na punom opterećenju, dok sada na punom gasu purnja, a i više smrdi na leru dok se ne zagreje. Da li je to zbog toga što sada nema ni katalizatora, ni dpf-a da zadrži čađ ne znam. Pri konstantnoj brzini od 140km/h u šestoj ne dimi ništa, niti na leru kad je zagrejan. Potrošnja je ostala relativno nepromenjena u laganom režimu vožnje, a na magistralnim putevima (70-110km/h) je niža za 0,5l.


Van mreže Filip

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #16 poslato: 27. Nov, 2013. 13:12 »
Tako se i meni čini da su najozbiljniji kod nas. Čađ je sigurno vezana za te peripetije oko ekologiji, ali me ovo za prekid ubrzanja čudi i brine, to ne bi smelo da se desi nikad. Možda bi trebalo s njima da se konsultuješ po pitanju toga.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Neba

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #17 poslato: 11. Mar, 2014. 20:48 »
Ima li motor 1.6 TDI taj filter čestica PDF ili DPF (koliko košta, kako se održava i sl) ???

Po uputstvu se odrzava tako sto kad dodje vreme (signalizira lampicom ako se ne varam) potrebno je produvati isti voznjom od 10-15min na otvorenom u visokim obrtajima...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže nikolaj

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #18 poslato: 11. Mar, 2014. 21:31 »
Ima li motor 1.6 TDI taj filter čestica PDF ili DPF (koliko košta, kako se održava i sl)
Evo linka za više informacija o DPF-u.
http://www.dpf.rs
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Na mreži hakkler

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #19 poslato: 11. Mar, 2014. 21:41 »
Po uputstvu se odrzava tako sto kad dodje vreme (signalizira lampicom ako se ne varam) potrebno je produvati isti voznjom od 10-15min na otvorenom u visokim obrtajima...
NE
auto/motor radi sam s vremena na vrijeme regeneraciju..ako se upali lampica...potrebno ga je provozati točno po uputstvu (cca IVta na 70;80)
NIKAKO ga NE tjerati u visoke okretaje i tim postupkom još više opteretiti dpf filter što može dovesti do još večeg začepljenja dpf filtera a samim tim do još večeg problema vezanih za ostale elemente motora.
Ako se ni tim postupkom ne obavi regeneracija (laganom vožnjom gore opisanom) potrebno je otiči u ovlašteni da se izvrši prisilna regeneracija njihovim dijagnostičkim uređajem. U slučaju paljenja i druge lampice u vožnji..dok gori prva.Mora se odmah ugasiti auto.Šlepa i u servis. Samo veselje zamjene dpfa je cca 400eura.
Moguće ga je fizički odstraniti (i onda napraviti chiptuning >:D )
ali je potrebno prekodirati ECU motora radi povrata plinova...itd..itd.
Sam motor tj. to sranje od dpf filtera je projektiran za cca 200-250kkm.
Zasičenje dpfa može se očitati vcds.om (ko zna) ili u ovlaštenom.

da uzimam rabljeni ...obavezno bi napravio kontrolni pregled u ovlaštenom da se vidi pravo stanje stvari. DPF a i km
eto....

sent from my right thumb  

« Poslednja izmena: 11. Mar, 2014. 23:08 pedja »

Van mreže Neba

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #20 poslato: 11. Mar, 2014. 21:52 »
moje izvinjenje!
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže Turbo

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #21 poslato: 11. Mar, 2014. 23:22 »
Kakva je priča sa putovanjem u EU ako je DPF izvađen? Čuo sam da oni imaju ručne merače izduvnih gasova i da kontrole nisu retke, a kazne ogromne.

Na mreži hakkler

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #22 poslato: 12. Mar, 2014. 00:06 »
bla..bla...a di će ti mejriti? na granici? ma daj  ;D
najbolje da će te netko zaustaviti iz čista mira i mjeriti ti CO2  ;D
eventualno u centar grada..kako koji...zna se ko može a tko ne.
btw. pa moj chipan ima dosta manje zasičenje na eko testu nego neki novi  ;D
al spada pod normu euro 3..makar je u knjižici euro IV

ugl. za izmoderirani naslov teme.

moj glas ... dpf je veliki problem od kad su ga zimzeleni izglasali...da bi auti u EU morali imati ispod 130g/m2
sve je to politika prodaje..marketing..povečani dolazak u servis..trajnost dijelova i nabava novih...ko da je kruh.
na nekog prosječnog čovjeka sa prosječnim primanjima...debeli luxuz ili ti *ranje

Van mreže ljusasd

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #23 poslato: 12. Mar, 2014. 01:50 »
Kakva je priča sa putovanjem u EU ako je DPF izvađen? Čuo sam da oni imaju ručne merače izduvnih gasova i da kontrole nisu retke, a kazne ogromne.

Za putnicke ne znam ali je vrlo moguce, naravno verovatno ako posumnjaju ili ako nemas srece pa naletis na kontrolu, a za kamione su pre nekoliko godina Grci kontrolisali CO2, jer su znali da nasi kamioni koji ulaze u GR imaju natoceno loz ulje, pa su pojedini nasi placali velike kazne, i to od 2500  pa sve do 4000 EUR. Tako da uredjaji postoje, a kako kaze Hakkler ne verujem da bas jure specijalno oko toga.

Opet to skidanje DPF-a mi nije jasno, neko kaze nije strasno za motor, drugi opet kazu da se to ne radi jer brze strada motor, ko zna.

Da cisti izduvne gasove cisti. Kad stanem iza mog auta izduv mi mirise. Videcemo dokle. Nadam se samo dok je auto kod mene da ce me DPF sluziti, a onaj drugi koji ga kupi ako hoce nek ga skida.

Da je skupa zezalica skupa je. Mene je za ML-a samo senzor izlaznih gasova na DPF-u kostao 100 EUR nov u ovlascenom servisu.

Inace mi je moj serviser rekao da se ciscenjem stvarno dobro resava stvar, tako da mozda i ne treba brinuti.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #24 poslato: 12. Mar, 2014. 11:24 »
Ja sam sa mazdom na kojoj sam skinuo dpf i oba katalizatora, nakon toga čipovan motor, putujem u Sloveniju i Italiju bez problema. Pri tom, ako se zgazi pun gas lepo zapurnja. 8) Na konstantnih 140km/h na auto putu u retrovizoru ne vidim ništa da dimi.

Van mreže Jović

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #25 poslato: 12. Mar, 2014. 12:56 »
SUMA SUMARUM, koliko sam shvatio iz vaših komentara, da taj DPF filter može fizički da se ukloni i da nema problema sa motorom, da nema smetji ?!?!?!?!?
Škoda Oktavia 1.6 TDI, smijem li ga izvaditi i kako ???????

Van mreže nebojsar

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #26 poslato: 12. Mar, 2014. 14:59 »
Ja nemam auto sa dpf-om ali razmisljam ovako, bolje ga nemoj skidati, bar ne neko vreme dok ne vidis da li ce zaista praviti ikakav problem, navikni se na njega kao na nuzno zlo. Par prostih razloga, svi motori u buducnosti, ako pricamo o dizelu, koliko god da ih budu pravili ce imati to cudo, znaci svaki put ces morati da se bavis prepravkama. Drugi prost razlog je sto u nekoj zemlji EU (iako procitah komentar iznad da covek proputova zemlje i da niko ne kontrolise) moze da se desi tebi ili nekom da policija ili neko drugi ko kontrolise provali da nesto nije ok sa autom (dimi, cadjavi), onda si tek obrao bostan, dovoljna je jedna eko taksa ili neka druga prekrsajna prijava da ti zagorca zivot na duze vreme (to nije bas tako jevtino preko). Trece daces pare za prepravku, uvek postoji sansa da se nesto ne uradi kako treba, dovoljno je da ti se samo neka lampica pali sa vremena na vreme da ti sve to presedne. Suma sumarum, na hiljade novih vozila se vozi sa time bez problema, to svakako ne bi trebao da ti bude opsesija prilikom kupovine vozila, uz postovanje preporuka za koriscenje svakako ne bi trebao da imas problema.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Na mreži djordjebgZapočeo temu

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #27 poslato: 12. Mar, 2014. 15:39 »
Vek tog filtera bi trebao biti preko 300kkm, zaista ne vidim razlog da o tome uopste razmisljas pre nego sto si uopste i kupio automobil. Najverovatnije je da da ces i prodati automobil, a da neces iskusiti probleme u vezi tog filtera. Zasto se uopste opterecivati oko toga u ovom trenutku?

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #28 poslato: 12. Mar, 2014. 19:57 »
Vek mu jeste 300 i više hiljada ako se vozi u EU i to u zemlji gde je gorivo odličnog kvaliteta, kao i ulje i ima puno autoputeva. Kod nas teško.

Van mreže Vlada Gusar

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #29 poslato: 12. Mar, 2014. 22:45 »
iz tog razloga po meni je velika "kocka" kupiti polovnog dizelasa.