Autor Tema: DPF problem ili korist? Diskusija  (Pročitano 31524 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži djordjebgZapočeo temu

DPF problem ili korist? Diskusija
« poslato: 21. Okt, 2013. 16:37 »
A koliko je taj DPF objektivno problem, koliko cesto trazi regeneraciju, kako bi to izgledalo u Beogradu gde se vozi u guzvama i ne previse duge deonice?
Da li je izlazak na autoput recimo do Bubanj potoka resenje za ciscenje istog?
Pa majku mu odavno vise ne ugradju 1.9tdi, zar nije bilo dovoljno vremena da se pokazu ti problemi na O2?


Van mreže Turbo

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #1 poslato: 21. Okt, 2013. 17:41 »
Problem sa DPF-om imaju mnogi, on u regeneraciji naliva vise goriva da bi spalio garež i tako je drugu na novoj Korsi 1.3 Ecoflex nalivao gorivo pa je dospelo u karter u razblažilo ulje pa je morao na uljni servis sa tek 4-5 hiljada km. Ima samo gradske relacije, i start stop. Stvar je da kad on krene u prinudnu regeneraciju da ne smes da ga gasis ni slucajno, inace spremi pare za uljni servis.

HUAWEI P6 via TT


Na mreži djordjebgZapočeo temu

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #2 poslato: 21. Okt, 2013. 18:32 »
Ne pise da se mora striktno stati, to bi bilo robovanje automobilu. Ovo je inace strana 18 uputstva za upotrebu.
Gledam malo i utiske clanova, mnogi voze Yeti sa istim tim filterom bez problema po gradovima. Nije bas da je toliki bauk kao sto izgleda.

Diesel particulate filter (diesel engine)
The diesel particulate filter separates the soot particles from the exhaust. The
soot particles collect in the diesel particulate filter where they are burnt on a regular
basis.
If the warning light  lights up, soot has accumulated in the diesel particulate
filter.
In order to clean the diesel particulate filter, and where traffic conditions permit
» , the vehicle should be driven at an even speed of at least 60 km/h at engine
speeds of 1 800 - 2 500 rpm for at least 15 minutes or until the warning light
goes out with the 4th or 5th gear engaged (automatic gearbox: position S).
The warning light  goes out after the diesel particulate filter has been successfully
cleaned.
If the filter is not properly cleaned, the warning light  does not go out and the
warning light  begins to flash.
The following message is shown in the information cluster display:
Diesel particulate filter: owner's manual!
or
DIESEL PM FILTER OWNER MANUAL
Seek help from a ŠKODA specialist garage.
WARNING
■ The diesel particle filter achieves very high temperatures. Therefore do not
park in areas where the hot filter can come into direct contact with dry grass
or other combustible materials – there is the risk of fire!
■ Always adjust your speed to suit weather, road, region and traffic conditions.
The recommendations indicated by the warning light must not tempt
you to disregard the national regulations for road traffic.
CAUTION
As long as the warning light  lights up, one must take into account an increased
fuel consumption and in certain circumstances a power reduction of the
engine.
Note
■ To assist the combustion process of the soot particles, we recommend that regularly
driving over short distances should be avoided.
■ Using diesel fuel with an increased sulphur content can considerably reduce the
life of the diesel particle filter. A ŠKODA specialist garage will be able to tell you
which countries use only diesel fuel with high sulphur content.

Na mreži djordjebgZapočeo temu

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #3 poslato: 22. Okt, 2013. 16:39 »
Sinoc sam citao u vezi problema oko DPF, ovo je veoma poucan topic sa hrvatrskog foruma.
Vozilo je doduse Yeti, ali isti je koncern u pitanju tako da verujem da nema znacajne razlike
http://www.skodacroatia.com/forum/index.php/topic,15248.0.html

Uglavnom, DPF i nije preveliki problem, moze se regenerisati sa par km voznje na pravcu, deonica autoputa u Beogradu mi izgleda savrsena za to i manje vise je svi svakodnevno koriste.

Van mreže Turbo

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #4 poslato: 31. Okt, 2013. 13:35 »
Kaze mi drug koji vozi Polo 1.6 TDI da mu je prvu regeneraciju uradio posle oko 45000km, a drugu na skoro 60000km. A drugi drug sa Corsom 1.3CDTI kaze da mu je do prvih 20.000 uradila 7 prinudnih regeneracija, al on 99% vozi grad, kratke relacije.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže iggy

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #5 poslato: 20. Nov, 2013. 11:52 »
Meni je za oko 5.000 km palio dva puta regeneraciju, prvi put na oko 1.500 km, a drugi na oko 5.000 km.
  • Vozi: Octavia 1.6 tdi

Van mreže Filip

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #6 poslato: 20. Nov, 2013. 12:19 »
Ja se zato (između ostalog) držim dalje od dizela.  :D

Mada i kod benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem ima nešto slično, samo mnogo manje izraženo i zove se PCV ventil (Positive Crankcase Ventilation valve).

Sve u svemu, za oba korist za ekologiju, šteta za nas.  >:(
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #7 poslato: 20. Nov, 2013. 13:22 »
DPF je vlasniku auta samo problem jer u našoj zemlji isti nema nikakvu olakšicu od strane države za ovo ekološko rešenje, kako bi kompenzovao štetu. On ima vek trajanja i uglavnom je od 120-150hkm. Problem sa zaprljanošću ovog filtera imaju i u EU, gde je gorivo daleko bolje i više se vozi na autoputevima. Ja sam ovaj filter morao da uklonim na mazdi 6 pre oko pola godine. Da ne pričamo o tome koliko šteti motoru kad krene da uliva naftu u karter.
Zaključak: PROBLEM!

Van mreže Filip

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #8 poslato: 20. Nov, 2013. 13:41 »
Ja bih novi dizel odmah vozio na isključenje DPF-a baš zbog tih zafrkancija, a za ekologiju me baš briga.  :P

Eto rešenja, a pride kad sam već tamo uradio bih i remap, pa eto odmah i veće zabave s dodatnim konjićima i obrtnim.  >:D
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Na mreži djordjebgZapočeo temu

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #9 poslato: 20. Nov, 2013. 14:18 »
Hrvati se npr. bas i ne zale na taj filter, kroz dijagnostiku se moze pratiti njegova zapraljanost, npr. na Skodi Yeti je njegov vek oko 300k sto zaista nije malo.

Na mreži hakkler

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #10 poslato: 20. Nov, 2013. 16:52 »
najviše u toj cijeloj priči ima veze sa gorivom..koji kod euro 5 norme doprinosi znatno manjem zagušenjem..a i bitan je način vožnje. Ako imaš puno kreni/stani..pali/gasi..gradska vožnja..imat ćeš probleme.
problem je više izražen kod 1.6tdi.a nego kod 2.0tdi.a
u večini slučajeva ..šta se piše po forumima su to 1.6tdi. voženi večinom u gradu.
2.0 su večinom vlasnici koji nemaju tolko gradske kreni stani vožnje..pa je ujedno problem smanjen na minimum.
Al eto..prije par dana sam pričao s jednim taxistom koji taxira sa O2FL 2.0tdi.em i uglavnom lud je od tog dpf.a
svako malo je na servisu radi čiščenja jer sam auto više nemože napravit regeneraciju pošto je jednostavno previše zaštopan  ;D. Priča mi čovjek..da je baš imao rutu da vozi stranku u S.Brod i da oct nejde preko 120km/h   :P
Opčenito sam mišljenja da je to samo sranje na motoru koji su "zeleni" "napudrali" da se mora koristit u cijeloj automobilskoj gami motora radi ekologije i zaštite prirodnog okoliša od zagađenja.Nije samo VAG koncern.

postoji riješenje kako ga je Filip več spomenuo..ali treba pričekati da izađe tvornička garancija.
Kolega je imao od prvog dana problem stim dpf.om na Superbu i eto riješio. Dpf izvađen..potrebno je i kodirati po ecu..a i ujedno je superb sa 140 pojačan na 175ks. Pali ko mina..ne štuca ako ga ugasiš nakon par km..po par puta. Ono sve kako treba..tj kako bi trebalo da bude. Možda više iz auspuha ne raste cvijeće..ali je problem riješen.

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #11 poslato: 20. Nov, 2013. 22:44 »
Ja bih novi dizel odmah vozio na isključenje DPF-a baš zbog tih zafrkancija, a za ekologiju me baš briga.  :P

Eto rešenja, a pride kad sam već tamo uradio bih i remap, pa eto odmah i veće zabave s dodatnim konjićima i obrtnim.  >:D
Upravo sam to i ja odradio, sa 122KS povećao na 170KS, ali ne o istom trošku. Posebno se plaća remap za isključenje dof-a, a posebno chiptuning. Na te dve radnje sam dobio popust, ali se cifre sabiraju.

Van mreže Filip

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #12 poslato: 26. Nov, 2013. 08:09 »
Znam da se obe radnje plaćaju, mislio sam na jednu posetu servisu, pa o tom odlasku da ih objedinim. Koji je to auto sa 122 konja?
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #13 poslato: 26. Nov, 2013. 15:33 »
Mazda 6, 2.0CD

Van mreže Filip

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #14 poslato: 27. Nov, 2013. 07:55 »
Gde si to uradio, u Požegi možda? Kako si zadovoljan? Mislim na remap, ne na DPF removal.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip