Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Kvarovi Popravke Servisi
»
1.2Tdi nece da vuce
Strana:
1
2
»
Dole
Autor
Tema: 1.2Tdi nece da vuce (Pročitano 2329 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
1.2Tdi nece da vuce
«
poslato:
02. Feb, 2019. 21:21 »
Pozz drugari. Imam kao sto znate VW Lupo 3L koji je prebacen na manuelni menjac, zapravo ostao je njegov menjac a izbacena robotika i ubaceni rucica, sajle i salter od Lupa 1.0Benz. Auto ide solidno dok se ne prebaci u 4-tu brzinu i tada izgubi daha. 5-ta brzina i nekih 120 km/h su krajnji domet i auto jednostavno nece dalje, stoji tu na nekih 2200rpm i kulira, a na uzbrdicama gubi dalje sangu i smanjuje brzinu na 100, znaci jad. Ja sam to pripisao losoj mapi i danas bio u Bobo Sport Smederevo da odradim remap. Auto izbaci korektnu snagu, mada ispod deklarisane u prvoj i drugoj brzini, negde max 50ks od fabrickih 61, dok kasnije gubi snagu i zavrsava u 5toj brzini na jadnih 30ks. Ubacili su stock mapu drugog 3L koji je bio kod njih i provereno isao dobro, i stanje se nije promenilo, ostalo je identicno...U petoj brzini na preko 100km on je mrtav, ima ispod 30ks na valjcima. Potom su zakacili auto na dijagnostiku: log je pokazao da je turbo dobar, nije se registrovao nikakav boost leak, ALI rekli su mi da ECU trazi 1000mg vazduha, ali motor iz nekog razloga dobija 500mg. To je jedino sto su oni videli da nije u redu, i rekli da trazim problem i resenje pa dodjem ponovo.... Takodje su napomenuli da je cudno i da nije ocekivano da dizel apsolutno ne dimi ni najmanje pri turiranju na valjcima, i to su pripisali tome sto on ne dobija dovoljno vazduha i goriva.... Posumnjali su na protokomer, raskopcali ga i stanje je ostalo isto, zatim skinuli 100% ispravan protokomer sa svoje Seat Ibize 1.4Tdi koja je bila u dvoristu, i opet se nista nije promenilo... Posto sam vec bio tu, odlucio sam da ubace mapu tog 3L ali ovog puta custom na 80ks koju su odradili i uredno platio, a oni su mi rekli da imam free proveru na valjcima kad otklonim problem a put me nanese tamo... Po ucitavanju pojacane mape auto je kao i sto sam ocekivao izbacio u drugoj skoro 80ks i posle isto bio mrtav.... Na putu do kuce kad nabodem gas u drugoj osetim da povuce extra i bolje nego ranije ali kasnije zna se.... mrk. Sta mislite sta bi moglo biti? Gde da se trazi resenje problema? Da je protokomer u pitanju, zar ne bi raskopcavanjem protokometra dobio neka srednja podesavanje i isao boljem ili vratio se u normalu protokometrom za Ibize? Hvala puno drustvo!
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #1 poslato:
02. Feb, 2019. 21:35 »
Zaboravio sam. Auto ne upada u limp mod.
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1185
Like ukupno: 32
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #2 poslato:
02. Feb, 2019. 22:17 »
Koji je ECU na njemu, EDC15?
Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #3 poslato:
02. Feb, 2019. 22:29 »
Da edc 15, odradjen je vec bio emmo off
Sent from my SM-J510FN
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1185
Like ukupno: 32
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #4 poslato:
02. Feb, 2019. 22:35 »
Treba da se flashuje ECU softverom od polo-a 9N 1.4 TDI BNM i BWB ako se dobro secam, to cu svakako da proverim i da ti javim i radice kao sat. Provereno dva puta
Postoji opcija da se preko VCDS-a uradi kodiranje sa automatskog na manuelni menjac, ali iz nekog to ne radi svaki put.
Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #5 poslato:
02. Feb, 2019. 23:08 »
Fleskan je on tim sw, pa je posle fleskan drugim koga su radili i provereno je izbacio na valjcima 60ks, i na kraju njegovom mapom kojom je izbacio 80ks
Sent from my SM-J510FN
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #6 poslato:
02. Feb, 2019. 23:13 »
Sa ovim mapama je ovaj 3L isto prebacen na manuelni izbacio ovo a moj nista... Znaci problem nije u mapi nego u mehanici...
Sent from my SM-J510FN
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #7 poslato:
02. Feb, 2019. 23:23 »
Ali ne pada u safe mod i ne baca greske... Da li moze da bude da su od stajanja dizne uprljane? Stajao je 5 meseci sa starim gorivom u rezervoaru....
Sent from my SM-J510FN
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1185
Like ukupno: 32
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #8 poslato:
02. Feb, 2019. 23:38 »
U sustini ne bi gorivo trebalo da bude problem, pogotovo sto je dizel u pitanju, kod benzinca bi to i moglo da se desi. Ja sam dva komada prepravljao, dakle siguran sam u ono sto sam napisao. Garantovano je lose resen ECU
Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #9 poslato:
02. Feb, 2019. 23:42 »
Ali kako kad je ubacena mapa sa.kojom je drugi Lupo 3L izbacio 80ks i opet nista? Jedino sada osecam da ostro povuce u drugoj, i dalje je sve isto... Sa stock mapom i na dyno u drugoj baci priblizno ks koliko treba, ali opet manje znaci 50 umesto 60, sa tunovanom mapom izbaci 70 umesto 80 i to osetim kao u al ide ali posle i dalje mrtav konj... U Bobo sport su mi rekli da je do mehanike, ja sam rekao ok ako je rako flesujte vi tu mapu od 80ks a ja cu da resim mehaniku...
Sent from my SM-J510FN
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #10 poslato:
02. Feb, 2019. 23:56 »
Ako je drugi Lupo 3L izbacio 80ks sa istom mapom koja je flesnuta u moj Ecu, znaci logicno mi je da zakljucim da je sada moj Ecu isti kao i kod tog drugog auta i da bi morao da izbaci slicnu snagu... Posto nece, auto je u kvaru... Tako su mi i oni objasnili....
Sent from my SM-J510FN
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1185
Like ukupno: 32
L&K ugled:
73
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #11 poslato:
03. Feb, 2019. 08:47 »
Ne bi smelo da bude problema, nesto je tu lose uradjeno. Jel uredno raskacena elektronika sa robota?
Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #12 poslato:
03. Feb, 2019. 10:53 »
Pa jeste valjda... Ne znam gde bi mogla da bude greska? Sve je skinuto i Ecu flesnut povezano da pali? Sta bi mogao da bude problem ako je problem u tome? Motor pali, radi, komunicira sa Ecu... Meni je logicnije da je u pitanju mehanicki kvar...
Sent from my SM-J510FN
ivanm
Laurin&Klement
Poruke: 272
Like ukupno: 9
L&K ugled:
3
Lokacija: Aleksinac
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #13 poslato:
03. Feb, 2019. 11:08 »
Mislim da je logicnije traziti krivca u turbo, egr, katalizatoru, diznama. Auto je stajao skoro pola godine ugasen... Mozda se zapekla varijabila na turbini ili su dizne od stajanja prljave, ili se uprljale od goriva koje je stajalo dugo...
Sent from my SM-J510FN
Maksimus
Laurin&Klement
Poruke: 1873
Like ukupno: 100
L&K ugled:
32
Lokacija: BG
Odg: 1.2Tdi nece da vuce
«
Odgovor #14 poslato:
03. Feb, 2019. 11:32 »
Malo mi je kratko 6 meseci da bi nastali neki kvarovi.
Strana:
1
2
»
Gore