Autor Tema: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi  (Pročitano 9392 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži petarp031

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #15 poslato: 18. Feb, 2019. 21:22 »
Da li je moguce da je AČ prodao ovaj auto za manje od 8.000. Meni bas deluje ok, prava kola, motor ok, nema neku opremu, ali je klasa za octaviu koja ne moze da se nadje za ove pare u tom godistu. Cak i ova cena je ok za fl model superb.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže -nebojsa-

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #16 poslato: 18. Feb, 2019. 21:39 »
Ja ovde ni po cemu ne vidim da je AutoCacak u pitanju, osim na ramovima tablica. Jedino ako sam ja nesto prevideo.
Ne znam ko je mogao da kupi nov beli klot benzinac Superb i za koje namene... Takodje i tablice su novije od godista automobila i ujedno mladje od 8 godina (rok "trajanja") a u opisu je naveden prvi vlasnik. :-\
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Na mreži petarp031

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #17 poslato: 18. Feb, 2019. 22:21 »
Razumeo sam Mihaila da je AČ pre par meseci prodao ovaj isti auto za manje od 8k, sto meni deluje vise nego povoljno iako je klot.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži MihailoZapočeo temu

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #18 poslato: 19. Feb, 2019. 08:16 »
Upravo tako. AČ je par dana pred novu godinu prodavao ovaj auto, uzet je u zameni staro za novo. Ja sam se tad cuo sa bivsim vlasnikom koji mi je rekao da ga je on uzeo novog u AČ, ali nije odrzavao u ovlascenom servisu, potvrdio da je radjen zadnji branik (videla se razlika na slikama, covek kaze samo od parkiranja, da nije bio cukan), i po njegovom misljenju kvacilo je bilo pred zamenu... Mene je prvenstveno odbilo sto apsolutno nema nikakvu opremu... :D Znaci ovakav auto mora da se poruci, bukvalno do sad nisam video ovoliki klot u superbu... :D A sa druge strane nisam bio ni odusevljen sto je motor sa lancem i sto je za moje potrebe ipak ogroman auto. Aliiii se i po malo kajem jer mi je superb zelja odavno i sto je cena bila smesna, garant se mogao uzeti za oko 7500...

A ovaj je verovatno preprodavac, nije ga ni preveo na sebe...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže -nebojsa-

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #19 poslato: 19. Feb, 2019. 09:12 »
Dobro. Uzet u zameni staro za novo, to je u redu. Ali sto nov auto nije odrzavan u ovlascenom servisu; ne treba im garancija? :-\
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Na mreži MihailoZapočeo temu

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #20 poslato: 19. Feb, 2019. 09:15 »
Cini mi se da je rekao da mu je brat mehanicar, tako nesto... Sve je to po malo uticalo da odustanem...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Na mreži MihailoZapočeo temu

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #21 poslato: 20. Feb, 2019. 10:40 »
Da se nadovezem... Posto benzinaca nema u ponudi, a meni kupovina postaje sve hitnija, razmatram i dizele. Kakva su vasa iskustva sa 1.6tdi i maltene iskljucivo gradskom voznjom? Da li 2013-14 1.6 tdi od 105ks ima iste boljke kao i oni u A5?
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Na mreži observer

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #22 poslato: 20. Feb, 2019. 11:19 »
Po mom misljenju 1.6 TDI nikako nije za gradsku voznju. Izgubices prednost dizela u smislu niske potrosnje, vecito ce raditi pothladjen pa neces imati ni ocekivani radni vek a najvise od svega - imaces ceste regeneracije DPF sto je narocito nezdravo (degradira ulje, povecava potrosnju)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #23 poslato: 20. Feb, 2019. 20:53 »
Ni jedan noviji dizel nije za isključivo gradsku vožnju.

Van mreže nidza

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #24 poslato: 20. Feb, 2019. 22:51 »
Nije, ali neće mu biti ništa. Naša dizelka se uglavnom vozi na kratkim relacijama, kao i ona pre nje. Takva je sudbina ženomobila.

Stvarno nikakvih anomalija. Valjda ce sledeći put da se namesti benzinac, mnogo više smisla ima.

Sent from my POCOPHONE F1  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Na mreži observer

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #25 poslato: 21. Feb, 2019. 09:38 »
Mislim da bas nije svejedno.
Da li neko zna kako je kod novih 1.6 TDI resena regeneracija DPF?
Mislim na sledece: da li i dalje idu na produzen ciklus ubrizgavanja goriva ili su ubacili "petu diznu", kao sto su to imali 1.5 dCi motori (i jos uvek valjda imaju, ne znam). Od toga zavisi kultura rada i, ono sto je vaznije, da li se degradira ulje ili ne.
O ovome se jako malo zna i malo prica (razumljivo, jer obrazovanje kupaca nije nikako u interesu proizvodjacima).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže nidza

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #26 poslato: 21. Feb, 2019. 13:28 »
Mislim da je tehnologija DPF dovoljno sazrela da se ne treba opterećivati sa tim, a pogotovo ko kupuje nov ili noviji automobil.



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #27 poslato: 21. Feb, 2019. 18:35 »
Prosečan vozač nema pojma kada se radi regeneracija, niti je podučen kako da postupa sa autom. Fabrike to kriju, a ulje se svakako degradira. Nije to samo kod vagena, ja sam na mazdi i skinuo dpf i radio u Revočipu reprogram koji je loše urađen. Umesto da su učitali softver od istog motora koji je postojao fabrički bez dpf-a, oni su "slagali" računar da je zapušenost 0,05%. I motor bi ponovo pokretao regeneraciju preventivno ako dugo radi na autoputu kada uoči da su uslovi rada optimalni takvom postupku. Bilo bi bolje da vozač zna više o tom procesu koji očigledno šteti motoru, naročito ako se radi prinudna regeneracija ili se ista nesvesno prekine.

Na mreži MihailoZapočeo temu

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #28 poslato: 21. Feb, 2019. 18:37 »
Danas sam video jednu a5, uvoz Slo, manje od 5 hiljada ce biti, pa se nosim i mislju da uzmem tako nesto kao prelazno resenje...
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13906721/skoda-octavia-14tsi-nova

Konto dpfa, na astri j 2015, se pali svakih 100-150km gradske voznje i i te kako se primeti i ide na zivce...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Na mreži observer

Odg: Kupovina A5 ili A7 1.4tsi
« Odgovor #29 poslato: 21. Feb, 2019. 18:50 »
Pa ja sam uzeo Polo nov i bez obzira na to itekako me DPF nervira. Brzo prodje vreme i dodje velika kilometraza. Bio bih daleko srecniji da ga nemam a da sam znao kakva je to komplikacija sigurno ne bih kupio taj model. DPF je jedini razlog sto sam se vratio benzincima (jer Renoe, ma koliko im motor superiorniji mozda bio, prosto ne volim).
Elem, da se vratimo na temu, ne bi trebalo odustajati od 1.4 TSI ali ni bezati od 1.2 TSI jer uopste nije slab, narocito ako ovde pricamo o autu koji ce se voziti pretezno u gradu.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017



Pretraga foruma [Google]