Autor Tema: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji  (Pročitano 4253 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže TurboZapočeo temu

Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« poslato: 24. Okt, 2013. 15:46 »
Mene zanimaju novi propisi a Sat ne gledam, Alvirovića ne podnosim pa neću ni da dajem pare na časopis. Evo ovde možemo podeliti nova saznanja o ovoj temi.


Na mreži MAKS

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #1 poslato: 24. Okt, 2013. 19:11 »
Neznam na sta tacno mislis oko novih propisa ali za sada je sve po starom.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže sumadinac1.4 16v

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #2 poslato: 24. Okt, 2013. 19:13 »
u nekim zemljama EU drzava stimulise ugradnju uredjaja tng u automobile.Recimo smanjuje troskove registracije....kod nas na atestu plina ponasaju se tako odvratno kao da su mi oni ugradili a ne ja sam snosio troskove .....i naplacuju 11000 atest sto je za neki uredjaj trecina cene tj ugradnje...

Van mreže milosgranice

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #3 poslato: 24. Okt, 2013. 20:01 »
u nekim zemljama EU drzava
hteo si reci u normalnim al' si bio fin, samo kod nas gledaju da ti dodaju jos neki namet, ja vise i ne gledam tv i lupetanja nasih strucnjaka
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže Karlheinz

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #4 poslato: 24. Okt, 2013. 21:40 »
Znam da je bilo priče da se registracija treba podeliti i plaćati prema snazi i godištu vozila a ne samo prema kubikaži... Stvarno je nelogično da 10 god star auto sa 2500ccm  i nov auto od 2500ccm plaćaju gotovo istu registraciju...
  • Vozi: Yeti

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #5 poslato: 24. Okt, 2013. 21:46 »
Ma ne zna se sta je gore, dal ovo sad ili to sto najavljuju. U svakom slucaju, nece oni napraviti da bude jeftinije. Jedino ce mozda za trunku smanjiti cenu onoj grupi koja je najveca, a povecati manjoj i bogatijoj grupi. Takodje nije logicno ni da euro 5 motor placa isto kao euro 1, a ako su im zapremine iste prakticno isto kosta. I da sprece ili sankcionisu kojekakve EGR i DPF cut-ove i CAT-outove i slicne modifikacije koje ugrozavaju okolinu.

Sto se tice LPG-a u EU, mislim da je tamo daleko manje zastupljen nego kod nas, cak sam cuo da su mesta za tocenje jako retka, opet u odnosu na nas.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže djordje48

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #6 poslato: 24. Okt, 2013. 22:07 »
evo primera gde vlast tacno zna na koga ce da udari, upravo na one koji kupuje automobile siroke potrosnje i modele koji se najvise traze:
sadasnja cena aporeza na upotrebu vozila:
1) Superb mk1 2.8 benzin 2004 g  76 537 din
2) Superb mk2 1.4 TSI benzin 2013 4 970 din

ako se bude racunalo prema trzisnoj ili kataloskoj vrednosti vozila:

1) Superb mk1 2.8 benzin 2004 g  7 565 din
2) Superb mk2 1.4 TSI benzin 2013 38 265 din

nikako da se nadje sredina: mali porez na stare automobile velike kubikaze i mali porez na nove automobile male kubikaze. neka npr uvedu jednu skalu do 30 000 eura nabavne cene, a iznad drasticno skuplju i svi ce biti zadovoljni

Van mreže djordje48

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #7 poslato: 24. Okt, 2013. 22:09 »
evo primera gde vlast tacno zna na koga ce da udari, upravo na one koji kupuje automobile siroke potrosnje i modele koji se najvise traze:
sadasnja cena aporeza na upotrebu vozila:
1) Superb mk1 2.8 benzin 2004 g  76 537 din
2) Superb mk2 1.4 TSI benzin 2013 4 970 din

ako se bude racunalo prema trzisnoj ili kataloskoj vrednosti vozila:

1) Superb mk1 2.8 benzin 2004 g  7 565 din
2) Superb mk2 1.4 TSI benzin 2013 38 265 din

nikako da se nadje sredina: mali porez na stare automobile velike kubikaze i mali porez na nove automobile male kubikaze. neka npr uvedu jednu skalu do 30 000 eura nabavne cene, a iznad drasticno skuplju i svi ce biti zadovoljni

ili za odredjena vozila bas po modelu ili marki:  npr da li je luksuz ako meni treba reno espas ili VW sharan koji kostaju 40 000 ili nekiaudi Q5 koji kosta isto. ali zna se da u ovoj zemlji opada natalitet, ko misli na sharana ili espas jos...

Van mreže vlada320

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #8 poslato: 24. Okt, 2013. 22:51 »
 Ne verujem da ce uskoro biti neko poskupljenje registracije, kriza je, pa se plase da udare narod po dzepu. Koliko se secam, pre godinu dana je registracija pojeftinila ukidanjem ekoloske i jos nekih taksi. Ne bih previse ozbiljno shvatao i to sto pise u reviji SAT plus (i ako nisam procitao i ne znam o cemu se radi), ali mi je jasno da ta revija poseze za senzacijama, kako bi se prodavala po duplo vecoj ceni od konkurentskih casopisa.
Ipak, slazem se da je sadasnja kategorizacija vozila za porez i registraciju nepravedna i ima malo kategorija. Na primer, isti je porez za 1400 i 1600 kubika, kao sto je ista kategorija 1700 i 2000 kubika.
Situaciju malo nivelise osiguranje, koje se placa po snazi motora, ali i tu bi trebalo uvesti vise kategorija nego do sada. Na primer, suvise je velika kategorija od 67 do 84KW, a kao za inat, vecina automobila u Srbiji trenutno ima motor od 85KW i za 1KW prelazi u skuplji razred.
Ne vidim logiku da drzava povecava namete za vozila male kubikaze kakvi su novi turbo - benzinci, jer takva vozila uticu na smanjenje javne potrosnje i ekoloski su prihvatljiva, pa bi cak trebalo da stimulise njihovu nabavku.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže sasaj

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #9 poslato: 25. Okt, 2013. 07:27 »
da ali ako drzavi zafali para pronacice nacin gde ce vise novca izvuci  preko automobila,posto je to jedini nacin, znaju da se gotovo niko nece odreci voznje automobilom isto kao i sto je akciza na gorivo preko 100% a mi i dalje sipamo i vozimo,da nije akcize nas bi gorivo kostalo duplo manje,a izbacivanje podele po kubikazi se odavno suska jos pre nego sto je Alvirovic objavio, ne bi me cudilo da se vrlo brzo to i desi i dodaju neke nove NAMETE.....
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Van mreže Neba

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #10 poslato: 25. Okt, 2013. 16:39 »
Najpostenije bi bilo da se prez placa prema vise tacaka,
na primer nije ispravno da neko sa Fabijom 1.2tsi placa isto kao i neko sa oktavijom 1.2tsi ili kao neko sa Yugom 1.3.

Najpostenije je da se placaju na primer tri-cetiri ulatnice
jednu po kubikazi gde ce Yugo 1.3 imati recimo 2500RSD a Oktavija 1.2 2000RSD
jednu po snazi motora gde ce Yugo imati 1500RSD a Oktavija 1.2 3500RSD
jednu po vrednostinovog auta i godina starosti Yugo 1.3 500RSD O3 1.2 5000RSD
jednu ekolosku (po analizi izduvnih gasova) itd itd...


sve dok se naplacuje po jednom kriterijumu uvek ce biti nelogicnih iznosa...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže sasaj

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #11 poslato: 26. Okt, 2013. 07:05 »
Pa ni sada nije po jednom kriterijumu,
-godina proizvodnje
-snaga u kw
- ccm3
da li si imao saobracajne nezgode i to se takodje uzima u obzir za izracunavanje osiguranja

to su 4 parametra koji se uzimaju u obzir a mozda sam i nesto zaboravio,nisam siguran.......
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Na mreži MAKS

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #12 poslato: 26. Okt, 2013. 10:28 »
U ovoj zemlji je sve moguce. Tako da me nebi cudila neka nova taksa. Generalo je registracija pojeftinila. Nemogu da kazem koliko tacno u procentima ali pojeftinila je u odnosu na proslu godinu. Na zapadu kao sto znate sto je auto stariji to je registracija skuplja.
A to sto ti pricas o gasovima nebih rekao . Jer tu postoji jedna zackoljica. Na svakom tom dijagramu postoji vreme uradjenog atesta i kad ti dodje kontrola od strane mupa i pogleda kad si vrsio atest gasova pa te pita kako je moguce da vrsis atest na 1-2 minuta  od tehnickog e onda si u problemu.
Ima nesto sto nam se sprema a mozda je i ok . Izgleda da necemo moci da uvozimo vozila koja nisu euro 3. Ono kao zagadjenje itd. Znaci okreni obrni nismo u istom polozaju kao i oni tamo negde na trulom zapadu.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže sasaj

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #13 poslato: 26. Okt, 2013. 10:43 »
Znaci okreni obrni nismo u istom polozaju kao i oni tamo negde na trulom zapadu.

Ne verujem da je na zapadu porez na extra luksuz za preko 3000 ccm3 preko 1500 eur-a iako te zemlje imaju mnogo veci standard nego mi
a gde je polisa,gde su ostali nameti.....mislim da realno nasa drzava preteruje,mada vozila i akciza od goriva,cigareta,alkoha i ostalog su jedini siguran priliv u budzet.....
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Van mreže sasaj

Odg: Novi propisi o registraciji automobila u Srbiji
« Odgovor #14 poslato: 26. Okt, 2013. 10:44 »
Izgleda da necemo moci da uvozimo vozila koja nisu euro 3. Ono kao zagadjenje itd.

a sto se ovog tice mislim da jos uvek nisu uslovi kod nas da bi podigli normu na EUR-o 4,sacekace to jos koju godinu......
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)