Autor Tema: Fabia 2 Greenline 1,4 tdi 59kw 80ks, EGR ventil.  (Pročitano 801 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže denis1977Započeo temu

Fabia 2 Greenline 1,4 tdi 59kw 80ks, EGR ventil.
« poslato: 27. Feb, 2019. 14:21 »
Pozdravljam sve clanove foruma.
Vlasnik sam Fabie Greenline i imam problem sa egr ventilom. Fabiu sam kupio sa izvadjenim uloskom fab ili dpf filterom. Ova Fabia dolazi sa elektronskim egr-om koji se iz nekog razloga zacepi svakih 1-2 mjeseca, egr je na nepristupacnom mjestu, do sada sam cistio tri puta, kod EGR se zakatranise sjediste ventila i problem nastaje kad vozim kracu voznju gdje se motor ne uspije zagrijati na radnu temperaturu, tada ventil ne moze od katrana da nalegne u leziste ventila pa ventil ostaje malo otvoren, kada palim vozilo sljedeci put ostane upaljena lampica check engine, kada se motor zagrije na radnu temperaturu ventil nalegne kroz katran i nema tih problema, kad ocistim (sa mister muskolo u spreju i arf deterdzentom dovedem ventil da bude savrseno cist) nemam nikakvih problema 1-2 mjeseca.
Dosadilo mi je stalno cistiti pa me zanima sta bi se desilo ako bih stavio plocicu koja blokira kanal od egr ventila, ocistio ventil, znaci ventil bi ostavio da radi samo sto kroz ventil nebi prolazili gasovi, zanima me dali bi kompjuter registrovao blokadu tj. dali bi u tom slucaju izbacio gresku na displeju.
Ima li neko da je radio ovo na svom vozilu, takav egr je ugradjen u Fabiu green line, Polo bluemotion, Audi a3 (neki modeli) neki model Ibize svi sa motorom BMS 1,4 TDI 59 kw.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.


Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: Fabia 2 Greenline 1,4 tdi 59kw 80ks, EGR ventil.
« Odgovor #1 poslato: 27. Feb, 2019. 16:45 »
1,9 tdi i 2.0 tdi koji se ugradjuje u Golfa 5 sa oznakom motora (BLS) ima isti EGR ventil.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Fabia 2 Greenline 1,4 tdi 59kw 80ks, EGR ventil.
« Odgovor #2 poslato: 27. Feb, 2019. 23:10 »
Prosto zatvoris i odes da ti ugase elektronski .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: Fabia 2 Greenline 1,4 tdi 59kw 80ks, EGR ventil.
« Odgovor #3 poslato: 27. Feb, 2019. 23:58 »
Hvala, najvjerovatnije tako cu i uraditi, probacu prvo blokirati, ocistiti pa cu vidjeti hoce li kompjuter detektovati, ako detektuje gresku zna mu se.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži mihajloalasp

Odg: Fabia 2 Greenline 1,4 tdi 59kw 80ks, EGR ventil.
« Odgovor #4 poslato: 28. Feb, 2019. 09:38 »
Treba prvo da se utvrdi zasto ti toliko brzo zacepi EGR. Nece to bez razloga, ocigledno imas problem potrosnja ulja + lose sagorevanje, jer nece to samo od sebe da se cementira kad je motor ispravan.
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X

Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: Fabia 2 Greenline 1,4 tdi 59kw 80ks, EGR ventil.
« Odgovor #5 poslato: 28. Feb, 2019. 10:23 »
Ne znam i ja se pitam, ne znam moze li biti zbog nedostatka dpf filtera, turbina se cuje ne uvjek samo na odredjenom broju obrtaja, negdje na sredini gasa, ulja mi ne fali, bar ne da ja mogu detektovati na sipki, nasuo sam novo ulje prije 3000 km, castrol edge vw 505.07 to mu ide za vw sa dpf filterom iako on to sad nema, auto vuce perfektno osim kad ostane otvoren egr, pali na pola kljuca osim kad ostane otvoren egr, tad upali ali prve 2-3 sekunde radi nestabilno, za desetak dana vozim ga na dijagnostiku da vidim sta ce dijagnostika reci po pitanju dizni, turbine i predjene kilometraze, zaboravio sam, auto ne dimi, potrosnja na bordu izmedju 4,7 i 5,7 gradske voznje sto je skroz malo ako tacno mjeri.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.