Autor Tema: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije  (Pročitano 6852 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ikkmanZapočeo temu

Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« poslato: 06. Mar, 2019. 08:07 »
Ako slicna tema postoji ja se izvinjavam . Zanima me sledeca stvar . Koliko su pouzdani i trajni mali turbo benzinski motori (1.0 Tsi , 1.2 Tsi , 1.4 tsi itd.) sto se tice vece predjene kilometraze ? Razgovarajuci sa jednim majstorom , rekao mi je da ti mali motori koji su " zorom nabudzeni " velikom snagom posle 100.000 km stradaju , pogotovo ako se voze ostro jer im stradaju sklopovi koji im daju snagu ( ventili , izgore gumice na ventilima ) to je njegovo objasnjenje . Pa me zanima dali je neko imao iskustva sto se tice ovih motora i vece predjene kilometraze sa istim , ako je cesto na auto putu gde se vozi u visokim obrtajima jos bolje ? Koliko su pouzdani i trajni ?
  • Vozi: Skoda Fabia 1.4 16V 2005-to godiste

Van mreže shuxx

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #1 poslato: 06. Mar, 2019. 08:13 »
Uvek je postojala sumnja u smanjivanje kubikaze a povecavanje snage. Ali to se radi poslednjih.....ohoho....godina. Dizel 1.5L daje 160ks... A benzinci od 1L 120 ks. Tehnika napreduje. Skuplji materijali. Otporniji. Naravno ima i tu onoga da nista nije bilo ko nekada...kada su motori prelazili milionce.... mada sve to vise zavisi od nacina koriscenja i odrzavanja. Pogledaj po oglasima mobile.de... videces ih sa dobrim kilometrazama....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže nidza

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #2 poslato: 06. Mar, 2019. 09:09 »
Motori sve više prelaze, ne sve manje. Nekad je bilo dobrih primera, u većini loših, sad je obrnuto. Sve ovo što se uvozi ne zna se koliko je prešlo.

Automobili su u svakom pogledu veoma napredovali. Nove stvari nikad nisu bez mana, ali industrija brzo uči.

Sent from my POCOPHONE F1  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Alex71

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #3 poslato: 06. Mar, 2019. 10:51 »
Primera radi, u zadnjem broju casopisa auto bild (ima ga u trafikama) ima test superb 1.4TSI posle 100 000km. Motor nikakav problem, vece zamerke na dsg da nije bas poslusan kao od prvog km a da ne znaju da objasne. Mislim da su to dobri motori , nego je meni veci problem tu (sad zavisi da li se prica o kupovini novog ili polovnog auta) sto je recimo udeo tdi-ja (po autobildu) 83% u superbu na primer, a samo 17% tsi, a tako je sa vecinom modela. Pa se samim tim i brze otkriju nedostaci u eksploataciji.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI MY2019

Na mreži observer

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #4 poslato: 06. Mar, 2019. 11:02 »
Prva stvar: mali turbo benzinci se na autoputu vrte na oko 3000 obrtaja, dok su atmosferci na 4000-4500. Ovde sve jasno, idemo dalje.
Druga stvar: nekada se smatralo da je auto odsluzio svoje sa 100.000 km (na cuvenom 1,6 VW dizel u Golfu 2 je moralo da se radi "osvezavanje" motora vec na 100-150.000 km). Ne znam koje su to milionske kilometraze i na kojim primercima, osim ako ne razgovaramo o Mercedesu 123.
Danas se ta kilometraza bar udvostrucila - vecina motora se dimenzionira da predje 200-250.000 km bez problema.

Koga zanima moze da pogleda arhivu slovenackog Avtomagazina, imaju jako zanimljive testove automobila od pre 30-40 godina (pa i 50).
https://www.avto-magazin.si/
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Peja

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #5 poslato: 06. Mar, 2019. 11:15 »
Renault 1.4 MPI EUR4, vrti milionceidemo dalje
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže mihajloalasp

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #6 poslato: 06. Mar, 2019. 11:37 »
Taj 1.4 E7J je napravljen da nikad ne rikne. Skoro sam jednom Logan-u skinuo glavu (taxi vozilo, ostao bez rashladne tecnosti, pregrejan), posle 750 I kusur hiljada km, cilindri I klipovi kao da nisu vozeni vise od 50k. Taj dokle god ima ulje I vodu ima da tera. Kod mene u cliu presao 300+kkm radi kao sat.
  • Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v

Na mreži AcoSk

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #7 poslato: 06. Mar, 2019. 13:50 »


Prva stvar: mali turbo benzinci se na autoputu vrte na oko 3000 obrtaja, dok su atmosferci na 4000-4500. Ovde sve jasno, idemo dalje.
Odakle to? Sve zavisi od menjaca, ne bih ja to generalizovao bas tako, pogotovu ne sa tolikom razlikom u obrtajima.
Mozda su na atmosfercima veci obrtaji zbog krive obrtnom momenta, ali opet...

1.2TSI na metan i na plin u jednom taxiju guraju vec 300-400k km bez otvaranja. Sada su uzeti 1.0TSI, ugradjen plin, pa cemo videti kako ce se pokazati.

Van mreže shuxx

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #8 poslato: 06. Mar, 2019. 13:54 »
Verujem da svi proizvođači projektuju i testiraju motore na min 250 000 km onog običnog vozača sa dosta kratkih vožnji i gradske vožnje, ali s druge strane u TAXI je celog dana zagrejan motor, nema hladnih startova, tako da potraju barem duplo.
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži AcoSk

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #9 poslato: 06. Mar, 2019. 13:57 »


...celog dana zagrejan motor, nema hladnih startova, tako da potraju barem duplo.
Bas tako, to je kljicno za dugotrajnost motora!

Na mreži t.salai

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #10 poslato: 08. Mar, 2019. 07:31 »
U firmi imamo 4 Pola 1.0 TSI, 3 crkla ispod 120k km, jedan jos zivi na 131k. Doduse, ruku na srce, odrzavanje voznog parka nije nam jaca strana  :-\
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Na mreži petarp031

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #11 poslato: 08. Mar, 2019. 10:13 »
Mi u firmi imamo 1.2tsi od 2014.god, ni jedan problem do sada. Imamo ukupno 15 komada i par koji su presli preko 250.000 bez ikakvog problema. Radi se o razlicitim edicijama, prvi su 8 ventila 86ks, a kasnije 90 ks 16v. Ja iskreno nemam zamerke, u poredjenju sa trenutnim 1.0mpi, 1.2tsi trosi oko 1 litar manje, o snazi ne bih pricao, neuporedivi su i mnogo manje zamorni za voznju.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži AcoSk

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #12 poslato: 08. Mar, 2019. 20:39 »
U firmi imamo 4 Pola 1.0 TSI, 3 crkla ispod 120k km, jedan jos zivi na 131k. Doduse, ruku na srce, odrzavanje voznog parka nije nam jaca strana  :-\
Kad kazes crkla, na sta mislis? Sta je bio problem sa motorom? Koji simptomi?

Van mreže shuxx

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #13 poslato: 09. Mar, 2019. 09:44 »
Kad kazes crkla, na sta mislis? Sta je bio problem sa motorom? Koji simptomi?
I da su "crkla" to su nova vozila.... svakako su popravljena...sta je bio kvar...

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži hakkler

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #14 poslato: 09. Mar, 2019. 13:48 »
Česi su rastavili 1.0 tsi 110ks poslije 100 000km i nisu mu našli mane..nešto sitno..ako naletim na link koji sam davno pročitao zaljepim ga.

Edit: http://www.auto.cz/dlouhodoby-test-na-100-000-km-skoda-rapid-spaceback-1-0-tsi-postihl-ji-onehalf-124849