Autor Tema: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije  (Pročitano 7747 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #15 poslato: 09. Mar, 2019. 18:11 »
Sto se 1.0 TSI tice mislim da je relativno radno da "javnost" zna koji su tipski problemi.
Sto se 1.2 i 1.4 TSI tice, iskustva su kao i za svaki motor uostalom; razlicita.
Od onih koji nemaju gotovo nikakvih problema, osim mozda zamene lanca pre nego sto je proizvodjac u startu predvideo, preko onih koji imaju i probleme sa turbinama, kompresijom (najcesce 1.4 twincharger); cak i do pucanja klipova.
Moram da priznam da sam razmatrao 1.4tsi u nekoj verziji; cas me problemi sa lancem odvrate cas shvatim da je zamena lanca slican posao kao zamena zupcastog kaisa...Nisam pametan  :B=)
off: ovaj Rapid sa gornjeg linka ima vise dugmica na tabli od nasih 5 Rapida  =))
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.



Na mreži zare

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #17 poslato: 09. Mar, 2019. 19:17 »
Uvek je postojala sumnja u smanjivanje kubikaze a povecavanje snage. Ali to se radi poslednjih.....ohoho....godina. Dizel 1.5L daje 160ks... A benzinci od 1L 120 ks. Tehnika napreduje. Skuplji materijali. Otporniji. Naravno ima i tu onoga da nista nije bilo ko nekada...kada su motori prelazili milionce.... mada sve to vise zavisi od nacina koriscenja i odrzavanja. Pogledaj po oglasima mobile.de... videces ih sa dobrim kilometrazama....
Da tehnika napreduje, napreduje, skupih materijala nema jer treba zaraditi a nema mnogo ni otpornijih materijala iz istog razloga. Jedini razlog zasto ovi nabudzeni mini motori prelaze to sto predju je drasticno bolje sagorevanje (nego pre 20 ili 30 godina) i to zahvaljujuci elektronici i mnogo kvaliitetnijim uljima (nego pre 20-30) godina. Kada bi sadasnja ulja i elektroniku primenili na prastare benzince koji su i bez svega toga prelazili 300-400000 onda mozete da zamislite koliko bi tek onda prelazili. Neka strana ispitivanja su pokazala da se predjena kilometraza povecava nekoliko puta a slicno je potvrdjeno u praksi na Zastavinim motorima.
"Problem" je sto nema svrhe praviti motor koji ce preci pola miliona jer ga niko nece toliko voziti.

Van mreže Peja

Odg: Malolitrazni turbo benzinci nove generacije
« Odgovor #18 poslato: 09. Mar, 2019. 19:39 »
Malolitrazni turbo benzinci nove generacije - odlican izbor za PRVOG vlasnika  bravo2
Tu dileme nema
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD