Autor Tema: Problem- Gubitak rashladne tecnosti  (Pročitano 14936 puta)

Boban 60 i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bugarin

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #15 poslato: 01. Nov, 2013. 20:56 »
ne moze da izbacuje mehurice jer je povratna cev za rashladnu tecnost u gornjoj zoni posude, 5-6 cm iznad max nivoa tecnosti. da je cev na sredini posude bilo bi mozda mehurica ovako jok.

kod mene nije bilo ni mehurica, ni nicega. samo je nivo opadao i creva su bila tvrdja, i tokom leta pod klimom je dizao temperaturu do crvenog. to je u varijanti da je stradao dihtung na delu izmedju cilindra i kanala rashladne tecnosti. pri paljenju radi na tri klipa, dok ne izbaci vodu iz cilindra i posle minut dva se normalizuje rad.

ako je stradao izmedju cilindra i kanala ulja, ne gubi rashladnu tecnost ali mesa gorivo i ulje.

i na kraju ako je zveknuo izmedju kanala za ulje i kanala za rashladnu tecnost (sto sam do sada malo puta cuo i video) rashladnu tecnost ce bacati u ulje.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD


Na mreži URKE 80

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #16 poslato: 01. Nov, 2013. 21:07 »
prošle godine imao isti problem.Otišao dihtung glave.Ravnjanje(obrada) glave 25eur,G12 3 flaše oko 2000din i ruke 7000din.Naravno odmah sam odradio i mali servis. Kao i kod Bugija nije bilo mehurića već kada dostigne radnu temperaturu i otvori termostat tada je prilikom turiranja antifriz kuljao iz posude.Majstor je imao neki uređaj koji se navrne na posudu rashladne tečnosti i kada se turira tečnost u tom uređaju promeni boju ako ima izduvnih gasova u rashladnom sistemu,što je pokazatelj da je otišao dihtung glave motora.
  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže djordje cacak

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #17 poslato: 01. Nov, 2013. 23:05 »
prošle godine imao isti problem.Otišao dihtung glave.Ravnjanje(obrada) glave 25eur,G12 3 flaše oko 2000din i ruke 7000din.Naravno odmah sam odradio i mali servis. Kao i kod Bugija nije bilo mehurića već kada dostigne radnu temperaturu i otvori termostat tada je prilikom turiranja antifriz kuljao iz posude.Majstor je imao neki uređaj koji se navrne na posudu rashladne tečnosti i kada se turira tečnost u tom uređaju promeni boju ako ima izduvnih gasova u rashladnom sistemu,što je pokazatelj da je otišao dihtung glave motora.
Mora da pokaze na boci,jer tu 99% majstora gleda,e sad je pitanje da li ko zna sta i gde treba da gleda.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže djordje cacak

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #18 poslato: 01. Nov, 2013. 23:09 »
ne moze da izbacuje mehurice jer je povratna cev za rashladnu tecnost u gornjoj zoni posude, 5-6 cm iznad max nivoa tecnosti. da je cev na sredini posude bilo bi mozda mehurica ovako jok.

kod mene nije bilo ni mehurica, ni nicega. samo je nivo opadao i creva su bila tvrdja, i tokom leta pod klimom je dizao temperaturu do crvenog. to je u varijanti da je stradao dihtung na delu izmedju cilindra i kanala rashladne tecnosti. pri paljenju radi na tri klipa, dok ne izbaci vodu iz cilindra i posle minut dva se normalizuje rad.


ako je stradao izmedju cilindra i kanala ulja, ne gubi rashladnu tecnost ali mesa gorivo i ulje.

i na kraju ako je zveknuo izmedju kanala za ulje i kanala za rashladnu tecnost (sto sam do sada malo puta cuo i video) rashladnu tecnost ce bacati u ulje.
Da ali ako napunis posudu za antifriz onda mora pokazati(nadam se da nisam pogresno shvacen),imaju foru majstori za sve.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže bugarin

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #19 poslato: 01. Nov, 2013. 23:24 »
Da ali ako napunis posudu za antifriz onda mora pokazati(nadam se da nisam pogresno shvacen),imaju foru majstori za sve.


Niko nije spominjao majstora, pa ni ti.
Covek je trazio savet sta da uradi SAM pre nego sto otera auto u servis.
Ako si hteo da mu kazes da napuni posudu do vrha, pa onda da testira, onda si trebao tako i da napises, a ne samo da kazes da MORA da baca mehurice u posudi ako je crko dihtung.
I ja se nadam da nisam pogresno shvacen.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže djordje cacak

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #20 poslato: 01. Nov, 2013. 23:29 »

Niko nije spominjao majstora, pa ni ti.
Covek je trazio savet sta da uradi SAM pre nego sto otera auto u servis.
Ako si hteo da mu kazes da napuni posudu do vrha, pa onda da testira, onda si trebao tako i da napises, a ne samo da kazes da MORA da baca mehurice u posudi ako je crko dihtung.
I ja se nadam da nisam pogresno shvacen.

Ok,moja greska,jer sam zaboravio da napomenem.Moj je cilj da pomognem coveku ako mogu,kakvi da te shvatim pogresno,cak sta vise jedan si od gotivnijih likova.pozdrav
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže MoonZeZapočeo temu

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #21 poslato: 01. Nov, 2013. 23:48 »
Pocelo je da se pojavljuje ulje u posudi za rashladnu tecnost, i na cepu od ulja se pravi beli kondez(od antifriza), tako da ce ici na obradu glave, oko 130e su mi rekli u servisu danas da ce koštati. Prilikom kupovine prethodni vlasnik je sve to lepo zamaskirao, neka mu služi na čast. :-\
Hvala vama na savetima.
  • Vozi: Fabia 1.4 mpi, 2003.

Van mreže bugarin

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #22 poslato: 02. Nov, 2013. 00:00 »
Obavezno trazi rezultate hidro testa glave. Ili je licno odnesi u masinsku radionicu koja se bavi obradom i testiranjem glava.
Predostroznosti nikad dosta.
Dzaba obrada ako je pukla glava tj neki zid medju kanalima ili komorama u njoj.
Bacices pare i dodatno se nervirati, kao sto sam se ja nervirao jednom prilikom.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže srbo

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #23 poslato: 20. Nov, 2013. 17:21 »
jesi li uradio popravku i koliko te je kostalo
  • Vozi: Skoda fabia 1.9 tdi

Van mreže MoonZeZapočeo temu

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #24 poslato: 20. Nov, 2013. 19:32 »
Kostalo me je 15 hiljada, obrada glave, demontaza i montaza, novi termostat sa kucistem(on je 1950 din)

Sent from my HTC Desire X  

  • Vozi: Fabia 1.4 mpi, 2003.

Van mreže djordje cacak

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #25 poslato: 20. Nov, 2013. 21:41 »
imas li kakvu garanciju na rad,glavu?
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže MoonZeZapočeo temu

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #26 poslato: 21. Nov, 2013. 07:40 »
Garancija u servisu gde odrzavam auto je godinu dana na delove uzete kod njih, samim tim i na rad.

Sent from my HTC Desire X  

  • Vozi: Fabia 1.4 mpi, 2003.

Van mreže kosava

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #27 poslato: 22. Feb, 2014. 18:26 »
Drugari i kod mene ista priča. Tek kada se motor ugreje i termostat otvori tada nabija pritisak u boci za antifriz. Nikakvih gasova i pojave ulja u antrifirzu nema. Ustanovljeno da dihtung glave nije dobar i gura kompresiju u kanale za vodu.

Van mreže krcaerdoglija

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #28 poslato: 08. Okt, 2018. 19:09 »
Evo i mene sa gubitkom  wac1.Danas ne budem lenj pa skinem poklopac motora i pocnem da pregledam da li curi negde.Ustanovljeno je da curi na termostatu tj donji sraf koji drzi termostat je proklizao i ne drzi dobro sam termostat pa curi sa donje strane.

Ako neko zna samo da mi kaze kataloski broj kucista termostata,uzeo bih originalni deo,evo slike da pojasnim... ;) ;) ;)

  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000

Na mreži t.salai

Odg: Problem- Gubitak rashladne tecnosti
« Odgovor #29 poslato: 09. Okt, 2018. 12:54 »
MPI je to. Imaju samo dvije vrste, one koje vec imaju obradjenu glavu i one koje tek ce imati obradjenu glavu. 4 sam ih pokopao, 5 spreman ceka ako nekome treba komplet motor  bravo2
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+