0 članova i 10 gostiju pregledaju ovu temu.
Najverovatnije je dpf uzrokovao problem, kolega je lepo objasnio i tu ne treba ništa dodavati. Ja bih te samo pitao da li do tog problema imao pretežno gradskih vožnji koje upravo uzrokuju prisilne nedovršene regeneracije? Ako jesi, put je samo pomogao da se pasivno regeneriše dpf ako je još ispravan. Treba praktikovati vožnje na tempomatu na autoputu makar 15-ak minuta posle cca 500km isključivo gradske vožnje.
Na zalost, ne odredjujes ti nego ECU kada ce da se dogodi regeneracija. Sta to znaci: mozes voziti 3000 km na autoputu i kad se vratis kuci i parkiras u garazu - krene regeneracija. E to mi je vrh debilizma i u takvim momentima pozelim da zapalim ceo auto (onda se setim da trosi 4.8 u proseku pa se malo smirim )Tako da preventivne voznje puno ne pomazu - kad pocne pasivna regeneracija, onda ga isteraj na put.
Duzi put moze samo da koristi. Regeneracija DPF se najlakse poznaje po tome sto su tada na leru obrtaji oko 1000 (inace su oko 800). Ako primetis da je u toku ne treba gasiti motor. Obicno je dovoljno voziti narednih 15 min. Auto treba da je u pokretu, brzina najmanje 60 km/h i cetvrti stepen prenosa (konsultovati uputstvo za auto jer se ovo moze razlikovati od modela do modela i godista). Koliko je presao auto?
Citiracu samog sebe, sa prethodne stranice
Ako sam dobro razumeo majstora , dizne su na 5 / 10 % . Nakon vožnja od nekih 40 km. ( autoput ) , stajalo da je uradio regeneraciju i da je DPF na 12 % . Do sad mi nije na tabli ni jednom izbacio obaveštenje o DPF, kod mene auto godinu i po.