Autor Tema: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode  (Pročitano 4085 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže sasajZapočeo temu

PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« poslato: 22. Okt, 2013. 12:52 »
Znajući Koleta, pre je je nešto drugo nego poštenjačina.
Nadam se i da znas da je on GENERALNI UVOZNIK a ne ovlasceni uvoznik i da SVAKI ali svaki delic za auto ide preko AČ (normalno ako je original),ne garantujem ali mi sumnjivo da on pokusava da na cestim servisima zaradi(opet je to smesna zarada),pogotovu poznavajuci njegove servisere u Cacku
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Van mreže sasajZapočeo temu

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #1 poslato: 22. Okt, 2013. 13:34 »
Autocacak zaradjuje na posrednickoj poziciji izmedju fabrike i lokalnih distributera i da je to samo po sebi dovoljno

o tome se i radi,logicno razmiljanje je da njemu nije stalo do lake zarade vec odrzavanje vec postojecih korisnika a to se najbolje radi kvalitetom,sto i poseduju,bar u Cacku za BG nemam pojma
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Van mreže Turbo

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #2 poslato: 22. Okt, 2013. 13:42 »
Vadis me iz konteksta, citiraj celu misao. Znaci oni nemaju potrebe da zaradjuju na delovima a ipak menjaju bez potrebe i van plana, a oni kojima je glavna zarada bas na toj ugradnji, oni taj deo menjaju po planu. U mom svetu, ovi prvi su bezobrazni i alavi, a ovi drugi su posteni.

HUAWEI P6 via TT


Van mreže pedja1693

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #3 poslato: 01. Nov, 2013. 19:39 »
Nadam se i da znas da je on GENERALNI UVOZNIK a ne ovlasceni uvoznik i da SVAKI ali svaki delic za auto ide preko AČ (normalno ako je original),ne garantujem ali mi sumnjivo da on pokusava da na cestim servisima zaradi(opet je to smesna zarada),pogotovu poznavajuci njegove servisere u Cacku
To nije smesna zarada,uzmite to od nekog ko je bio u tom svetu a i posredno je i dalje,ako danas oni imaju 30 redovnih servisa i na svakom zarade 4000 vise nego sto treba,jel to mala para? Ne,gospodo oni zaradjuju na svakom delicu svog poslovanja od makete vozila do poslednjeg mizernog espresa koji se popije u kaficu. Samo na ovoj prostoj racunici oni zarade mozda za nedeljni uvoz. A i necu se sloziti da sve sto ide iz originala ide preko AC,ali to je vise prica za PP.

Na mreži MAKS

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #4 poslato: 01. Nov, 2013. 23:09 »
Da zaradjuju i te kako . Ali kao sto neko rece gore uvek je malo. A kako se boriti protiv toga. E pa u ovoj zemlji tesko.  Od prodavnice do prodavnice , od servisa do servisa i to je to . Pa sad ko hoce uzme ko nece nemora.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži Karlheinz

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #5 poslato: 02. Nov, 2013. 00:33 »
Ja sam siguran da lepo zarađuju ali sam još više siguran da imaju i ogromne troškove.


Evo banalno poređenje:
- mali servis od 60kvm za grejanje treba da plati 12.000 din mesečno
- ovlašteni servis od 1000 kvm (ceo servis, salon, kancelarije ...) za grejanje toga daje onda 200.000 din.


to je 16 puta više, pa deo toga mora da naplati kroz cenu delova i rada, a to znači da mora da napravi mnogo veći promet ali uz to da ima i veće cene, kako uspevaju?


Naravno nije mali servis 16 puta skuplji u ovlaštenoj radnji jer se oni bave i trgovinom delova + auta pa tu mogu da zarade dodatni (čist) profit.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI Elegance+ 2008

Van mreže sasajZapočeo temu

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #6 poslato: 02. Nov, 2013. 07:24 »
ljudi ne zavaravaj te se da je zarada  mala,svako ko pametno radi ima i to vise nego dobru zaradu,troskovi jesu ogromni ali su zarade jos ogromnije, naravno da najvecu dobit donosi servis a prodaja vozila je dosta manja....ne pricam Vam napamet i nije rekla kazala
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Van mreže pedja1693

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #7 poslato: 02. Nov, 2013. 08:05 »
Samo ne znam ko vam garantuje da oni to sto ste naveli zapravo placaju? :D Ako me razumete.

Van mreže milosgranice

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #8 poslato: 02. Nov, 2013. 19:18 »
Sasa je lepo rekao,ulece se velika lova,sa tim povezano i zarada mora biti takva. U cemu je poenta ili samo caskamo?
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži zoranius

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #9 poslato: 02. Nov, 2013. 19:56 »
Ne bojim se ja za njih. Na autu koji je oko 21000 evra, zarade blizu 3000. Da ne pricamo o servisima, delovima i slicno. Mesecno se proda oko 300 skoda, neka im je zarada 1000 evra po svakoj pa vi vidite kako lose prodju (samo od prodaje).
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže DUTJA ZP

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #10 poslato: 03. Nov, 2013. 16:17 »
Sasa je lepo rekao,ulece se velika lova,sa tim povezano i zarada mora biti takva. U cemu je poenta ili samo caskamo?
Bravo upravo sam to pomislio citajuci sve komentare...
Kome se ne svidja nek sam uleti pare i nek sam razvija biznis,a kad bi i usao u to vremenom bi rasli i apetiti pa bi i sami dizali cenu. Najbolje da ce neko,ko god to bio,uci milione u posao i nama prodavati originalne delove sa minimalnom marzom,morao bi biti ili potpuno lud ili extremno glup.
A jedini nacin da se cene smanje jeste da ne bude monopola vec trzisna konkurencija,jer jedino ona moze oboriti cene ali opet samo da neke granice,niko nece hteti da ima za platu i da plati rezije jednostavno mora ostati i cistog profita.
E sad zasto nema vise njih to je opet neka sasvim druga tema koja iskreno nije za ovakav forum...

Van mreže vlada320

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #11 poslato: 04. Nov, 2013. 20:40 »
Eto, da ne bude sve tako crno, postoji i jedna pozitivna sitnica koju je generalni uvoznik Skode obezbedio kupcima novih vozila:
Ako ste srecnik koji ima dovoljno kes para i zelite da kupite novu Skodu, generalni uvoznik ce vam omoguciti da auto platite bez bankarskih provizija od vise stotina evra, sto bi ste najverovatnije platili ako se odlucite za neki drugi auto ili nekog drugog, poslovno slabijeg dilera.
Naime, vi ste spremili iznos da platite auto u devizama. Ali, valuta u Srbiji su dinari i auto MORATE uplatiti u banci u dinarskoj protivvrednosti. Znaci, morate prvo prodati evre po nizem kursu, a zatim uplatiti auto po prodajnom kursu za efektivu, koji vazi u poslovnoj banci dilera, po kursu koji ide i do 120 dinara za 1 evro.
E, generalni uvoznik Skode preko svoje poslovne banke, takodje iz Cacka, moze da vam sredi da kupite auto bez takve provizije.
A, to da ce vas kasnije odrati na servisima i odrzavanju, to stoji, ali i tu postoji olaksavajuca okolnost, jer vam nece oduzeti garanciju ako sami ugradite muzuku, Zeder i slicno, sto provereno rade zastupnici drugih marki automobila. Verujem da je i takva politika iz razloga zarade, jer kome uskrate garanciju - taj vise nece doci u ovlasceni servis.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže bugarin

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #12 poslato: 04. Nov, 2013. 22:45 »
Istina, kupio sam kod njih polovno vozilo, cena je bila naravno u eurima.
Dali su mi profakturu i poslali me u tu banku uz reci da ta banka i oni imaju isti kurs eura i da uplatim onoliko eura na koliko smo se nasli nakon malog cenjkanja. Uplaceno, ispostovano, auto preuzet.
Sve ostalo je deo neke druge price.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže sasajZapočeo temu

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #13 poslato: 05. Nov, 2013. 07:26 »
Ne radi se o kursu njihovom i te banke vec se oni vezuju za kurs banke sa kojom imaju ugovor o poslovanju,naravno oni su tamo povlasceni komitenti koji dobijaju pozajmice po dosta povoljnijim uslovima upravo iz tog razloga sto promet vrse preko odredjene banke sa kojom imaju sklopljen  ugovor,dok ostali dileri uzimaju srednji kurs NBS a to automatski znaci i veca uplata u odnosu dinar EUR
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Na mreži MAKS

Odg: PT: Zarada ovlaštenog/generalnog zastupnika Škode
« Odgovor #14 poslato: 07. Nov, 2013. 13:24 »
Zarada na novom automobilu je tu negde od 26-30 %. Dali je malo ili puno e to je vec diskutabilno /naravno da je i te kako dosta /.
Oni takodje imaju troskove. A ako sami hocete da uvezete nov automobil iz inostranstva e to je vec igra bez prestanka sa mucnim stvarima.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE