Imaju je, ja npr. imam polir pastu staru nekoliko godina, sve "završavam" sa njom. Krpa za poliranje mi je takođe stara par godina, kupio sam je sa pastom, tražio u auto radnji krpu za poliranje, liči na gazu. :-)
Amaterski i u kućnoj radionosti, ja to radim ovako: Opereš detaljno površinu koju poliraš i sačekaš da se osuši. Naneseš polir pastu (jednom) krpom u tankom sloju. Sačekaš da se osuši npr. max 10 min, u hladovini, nikako na suncu! Uzmeš što mekšu, (drugu) čistu i suvu krpu i trljaš npr. kružnim pokretima, menjaš pravac pokreta ponekad, malo po malo zahvatajući površinu pod pastom. Npr. površinu 0,5x0,5m, poliraš 4-5 min. Polir pasta će "nestati" prilikom prvog prelaza krpom, ali nastavi da poliraš - pasta je na krpi. I to je to.
Ovako sam ja u više navrata najobičnijom pastom, skinuo fine ogrebotine, npr. kada prođeš kolima a neka grančica ti zakači krov ili vrata, i ostanu jedva vidljivi tragovi na laku.
Nije ogrebotina, ali tako sam pre neki dan skinuo "uspomenu" iz Grčke, od crvenog auta, na suvozačevim vratima. Polirao sam haubu ustvari, jer je posle pranja neadekvatnim sunđerom ostalo dosta sitnih tragova po laku, pa sam "usput" skinuo i ovaj crveni trag, istom procedurom opisanom gore, ali sa malo jačim stiskom nego inače, crvena farba ostala je na krpi.