0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.
Postoje 2 manifestacije:- Izraženo trzanje motora u 1. i 2. brzini dok ne dostigne radnu temperaturu. Po neki put sa javi i kad je motor zagrejan u nižem stepenu prenosa.- Najneprijatnije je kada motor potpuno izgubi obrtni moment u toku vožnje i na ivici je da se ugasi. To su situacije u gradskoj vožnji kada se pri sporijem kretanju skreće u neku ulicu u 2. stepenu prenosa. To se dešava relativno često, u možda 20-30% slučajeva. Trebalo je vremena da se stvori navika da se ubaci u 1. da bi se izbegao ovaj rizik, ali se zato javlja neprijatno trzanje auta zbog niskog stepena prenosa.
Za sledeću nedelju mi je zakazano ažuriranje softvera u servisu. Nakon dodatnih provera su utvrdili da postoji nova verzija softvera za moj motor.Javljam se sa prvim utiscima o ponašanju vozila nakon toga.
Danas je drugi dan kako vozim sa ažuriranim softverom po gradu. Kako sam preuzeo vozilo iz servisa odmah se primetila razlika u vožnji, da ostavlja utisak sasvim drugog vozila. Motor se ponaša živahno na pritisak papuče gasa, i konačno se oseća 150KS. Ubrzanja su linearna, bez trzanja. Skretanja u bočne ulice u 2. st. prenosa idu glatko bez gubitka obrtnog momenta. Pri hladnom startu motora takođe više nema trzanja. Rano je da govorim o razlici u potrošnji goriva, ali za sada ne primećujem promene. Zadovoljan kako sve funkcioniše, i izgleda da je problem rešen.