Autor Tema: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god  (Pročitano 13679 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DragaanZapočeo temu

Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« poslato: 02. Avg, 2019. 21:49 »
Cao svima,
Vec neko vreme se razmisljam za kupovinu Superba, pa rekoh da cujem iskustva ljudi koji su imali ili imaju ovaj model sad. Zanima me konkretno Superb II facelift 2014god. Da li traziti manuelni menjac ili dsg? Otprilike vozim 40% vremena po naselju(Okolina Beograda),  40% po gradu (Beograd) i 20% autoput. Sad ja bih najradije uzeo dsg ali bih da cujem jos neka iskustva. Uglavnom sam cuo da su jako dobri DSG menjaci. Sad naravno potrosnja je sledece pitanje, kakva su iskustva sa tim? Takodje koju jacinu sa menjacem gledati: dsg sa 170hp ili 140, ili manuelni sa 140 ili 170. :) Nadam se da nisam zeznuo mesto za temu. Do kupovine auta imam jos, pa taman da cujem vasa isustva. Hvala unapred.

Pozdrav,
Dragan

P.S. Hvala administratorima za pomoc. Pomogli su mi oko naloga iako sam zeznuo stvar. :)
  • Vozi: Passat B5.5 74kw TDI 2004 god

Van mreže djordje48

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #1 poslato: 03. Avg, 2019. 08:49 »
Potrosnja je bukvalno smesna. Krece se od 3.2 na otvorenom do 6.2 u gradu (to mi dizelasi kad se takmicimo sa benzimjarama =))) Ako normalno vozis, potrosnja je oko 4-5l na otvorenom a oko 8-9l u gradu sto je opet smesno. Koliko planiras da drzis ovaj polovnjak kod sebe? Ja planiram da predjem 300 000 km+ i tada cu sigurno imati problema sa diznama, dpf, plivajucim i sl pa zato nisam hteo DSG da mi jos i to ne pravi probleme. Ali DSG je vrh stvar. Jednom kad ga probas tesko se vracas na manualni :bravo: ako imas opciju da biras uzmi jaci motor sa dsg i idelano jos 4x4. 2.0 TDI smesno trosi s obzirom na velicinu ovog auta. Bas smesno. :bravo:

Van mreže Filip BG

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #2 poslato: 05. Avg, 2019. 11:33 »
Dobar dan Dragaan,
da vam unapred čestitam na dobrom izboru modela i motora. Koji god 2.0 tdi da uzmete nećete pogrešiti. Zavisi šta želite, u smislu kompromisa troškova i uživanja u vožnji.
Ne mogu da kažem da je jači lošiji kada je u stvari bolji, ali je i skuplji na duže staze (potrošnja, registracija, kočnice)
Možete pogledati moju Garažu i poslati PP ako imate konkretno pitanje, da vam ne pišemo (Đorđe i ja) nešto što vas možda ne zanima.
Uglavnom gledajte što bolji primerak, a da li je 103 kw ili 125 kw, manuelni ili DSG manje je važno. Preporučujem neki koji je kupljen ovde, redovno servisiran i koji se može odvesti na pregled u servis. Ovaj auto je i dalje skup kao polovnjak pa vredi platiti pregled, da budete sigurni u to šta kupujete.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #3 poslato: 06. Avg, 2019. 02:11 »
Ja bih vise gledao po stanju . Tj uzmi najbolje stanje auta koji god od pomenutih motora i menjaca budu .
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže DragaanZapočeo temu

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #4 poslato: 10. Avg, 2019. 22:25 »
Planiram da vozim auto bar 3 godine, I planiram bar oko 70-90 hiljada kilometara da predjem za to vreme(sto letovanja, sto putovanja van zemlje). Najverovatnije cu gledati da to bude dsg. :) Nisam pitao jos kakva su iskstva sa diznama na autu? Da li ima nekih specificnih serija gde su lose?
Zauzet sam bio prosli period, nestigoh odgovoriti odmah. :D


Sent from my iPhone  
  • Vozi: Passat B5.5 74kw TDI 2004 god

Van mreže slobodanalex

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #5 poslato: 10. Avg, 2019. 22:42 »
Planiram da vozim auto bar 3 godine, I planiram bar oko 70-90 hiljada kilometara da predjem za to vreme(sto letovanja, sto putovanja van zemlje). Najverovatnije cu gledati da to bude dsg. :) Nisam pitao jos kakva su iskstva sa diznama na autu? Da li ima nekih specificnih serija gde su lose?
Zauzet sam bio prosli period, nestigoh odgovoriti odmah. :D


Sent from my iPhone

Jedna dizna mi je oslabila na 300.000, pa sam promenio sve 4 .
I zamajac se cuje ujutru kad je hladan, jos je fabricko kvacilo na autu, 312.000 na satu. Motor 125kw.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže fobia24

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #6 poslato: 11. Avg, 2019. 21:21 »
Zamajac i kvacilo zavise od vozaca i uslova voznje (grad-otvoreno). Dizne delom od vozaca i odrzavanja. Ali to su potrosni delovi, kao sto Buca kaze bitno je stanje. Jer neko moze i na 50.000 km unistiti zamajac vise nego neko na 250.000km

Poslano z mojega SM-G965F z uporabo Tapatalk


Van mreže djordje48

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #7 poslato: 11. Avg, 2019. 21:26 »
Uuj :(  filteri su potrosni, ali set kvacila od 45 000 i plivajuci od 95 000 :(  dizne nisu ispod 300 evra komad sigurno :(   da ne pricamo katalizator i dpf, cene otkidaju :((

Van mreže Karlheinz

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #8 poslato: 12. Avg, 2019. 21:21 »
Pa neće sve od toga da ga "pogodi", a ako proveri auto pre kupovine, možda neće i ništa od toga za tu km koju navodi. 2.0 tdi generalno je najbolje od Škode (VW-a), nema šta da se puno se sumnja/razmišlja, samo što se kaže već gore - što bolji primerak. /i da je što manje prešao :-))
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Tehnomotive

Odg: Superb II Facelift 2.0 170hp ili 140hp 2013-2015 god
« Odgovor #9 poslato: 15. Avg, 2019. 14:01 »
Set kvačila sa plivajućim zamajcem košta 310 eur, mislim da je Luk, a tauš dizna košta oko 230 eur tako da ni to nije strašno.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 125KW



Pretraga foruma [Google]