Pretraga foruma [Google]


Autor Tema: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora  (Pročitano 3520 puta)

MILAN K i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Mihailo

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #15 poslato: 17. Sep, 2019. 16:33 »
Kod mene na 1.2 tsi je otprilike tako... Hladan motor, kratke relacije, samo prva, druga i po nekad treca i prosek sa klimom 12... Mada sam ovih dana vozio multiplu 1.9jtd, iste relacije isti nacin voznje i bio je prosek skoro 10...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Na mreži AcoSk

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #16 poslato: 18. Sep, 2019. 17:02 »
Malo sam dublje usao u problematiku , i nasao u sustini sta mene muci
To je potrosnja pri ubrzavanju , kad idem iz prve u drugu normalno nista stiskanje gasa , potrosnja ode na 30/40l trenutna .
To mi kvari srecu , ne razumem sto toliko vuce na 1500-2000 obrtaja sa blagim gasom.
Kako brzine idu gore 1-2-3 tako opada potrosnja , da bi  u 4toj to vec bilo normalno.
Ako neko ima slican motor , jel mi moze reci koje su cifre pri normalnom gradskom ubrzanju do 50kmh?
Auu koliko je tebi dobro... Sve sto si napisao je normalno.
Nemoj vise gledati u tu potrosnju, nego vozi auto. Ako te zanima potrosnja, gledaj po sipanju koja je.

Van mreže Super 20

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #17 poslato: 19. Sep, 2019. 15:38 »
Tako je Aco.
  • Vozi: Superb

Van mreže -nebojsa-

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #18 poslato: 20. Sep, 2019. 12:48 »
 :) =))
Pokazivac trenutne potrosnje ne govori nista, samo plasi.
Realno sve ispod 10l za 200ks benzinca je ok.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži observer

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #19 poslato: 20. Sep, 2019. 13:30 »
Takoe :)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Nidza Opc

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #20 poslato: 20. Sep, 2019. 15:27 »
Svaki  dizel 1,2 brzina povuce u momentru 30-40l to je sve normalno
Napuni auto od cepa do cepa pa izmeri kol ti trosi to ti je najmerodavnije
  • Vozi: Skoda Superb 3t 2.0 dsg candy white 2012 year

Na mreži MILAN K

GOLF 6 TSI 122ks 2010. DSG 7 brzina
« Odgovor #21 poslato: 27. Sep, 2024. 10:45 »
Pozdrav svima. Mozda je vec pisano ovde i GOLF je u pitanju al nisam nasao odgovor jer sam nov i tek dva meseca vozim auto i sredjem ga preventivno mali-veliki servis, kocnice, gume, svecice, dijagnostika-svi parametri su dobri i oko motora i oko menjaca, sve kako treba.

Jedino sto me muci je hladan start prvih 20 sekundi auto radi neravnomerno i kao da stuca, kao da pucketa iz auspuha, obrtaji budu na 1100 i ubrzno padnu (nakon 20 sek) na 600-700 i onda auto lepo radi mirno .
Sta je problem zasto ovako radi ???
  • Vozi: GOLF 1.4 TSI 122ks

Na mreži wkobre

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #22 poslato: 27. Sep, 2024. 11:35 »
Kod mene Leon 1.4 isto tako podigne obrtaje na početku i to je ok. Ali nema pucketanja iz auspuha, štucanja/neravnomernog rada.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži MILAN K

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #23 poslato: 27. Sep, 2024. 12:01 »
wkobre

Hvala na odgovoru. Meni je uredu da budu obrtaji poviseni al ovo pucketanje, stucanje i neravnoran rad mi nije normalna pojava i ako mnogi kazu da je to fabrika tako napravila i da mnogima tako radi ......
 
  • Vozi: GOLF 1.4 TSI 122ks

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #24 poslato: 27. Sep, 2024. 13:53 »
Obrtaji i treba da budu poviseni zato sto je to cold start, normalna stvar. To pucketanje je klasican "misfire" (pred/post paljenje). Vidi da li dijagnostika izbacuje nesto od gresaka. Ako ne, ko se razume neka izloguje sondu da vidi sta kaze smesa. Fali tu vazduha ili goriva.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži MILAN K

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #25 poslato: 27. Sep, 2024. 14:30 »
Buca Skoda Mladenovac

Na dijagnostici nema nista, kod tri majstora  proverio . Svi parametri su u opsegu.
Cak kazu da je to normalno da tako neravnomerno radi. Ja to ne prihvatan kao odgovor.

Jel ima neko nekog dobrog majstora iz Beograda koji se razume u ove TSI motore??
  • Vozi: GOLF 1.4 TSI 122ks

Na mreži AcoSk

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #26 poslato: 27. Sep, 2024. 23:53 »
To je najverovatnije takozvano grejanje katalizatora (CAT Heating kucaj na yt). Prilikom tog procesa se desava da radi cudnije, bučnije isl.
Nisi napisao koji tacno TSI i koje god, ali na novijim 1.0TSI, 1.5TSI, 4.0TFSI itd, je bas izrazeno i mene licno strasno nervira, jer se desava posle paljenja iako je motor zagrejan.
Tjuneri pri remapu mogu to da ugase softverski.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #27 poslato: 28. Sep, 2024. 00:54 »
Stucanje, puckanje i neravmomeran rad. Nije normalno koji god motor bio.

Cat heating dok se desava da, auto pucka jer namerno naliva vise goriva. Ali koliko znam ima ravnomeran rad i ne stuca. I to ne bi trebalo da bude preko minut
« Poslednja izmena: 28. Sep, 2024. 01:00 Buca Skoda Mladenovac »
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži MILAN K

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #28 poslato: 28. Sep, 2024. 07:59 »
AcoSk

Izvinjavam se mislio sam da sam negde napisao o motoru sve al to je u opisu profila.
Golf 1.4 tsi caxa 2010.god 122ks 90kw dsg 7 brzina presao 165000km
  • Vozi: GOLF 1.4 TSI 122ks

Na mreži MILAN K

Odg: Superb 2 TSI 2.0 200hp Hladno paljenje nepravilan rad motora
« Odgovor #29 poslato: 28. Sep, 2024. 08:00 »
Sve to se desava samo pri paljenju posle je auto ko casa samo nekih 10-20sekundi ...pozz
  • Vozi: GOLF 1.4 TSI 122ks