Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: TSI ili TDI  (Pročitano 1241 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Maksimus

Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #15 poslato: Novembar 27, 2019, 18:20:07 posle podne »
Novi tsi motori polivaju i preko ventila da bi sprecili karbonizaciju.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #16 poslato: Novembar 27, 2019, 19:54:22 posle podne »
Drago mi je da to čujem. Onda sve pohvale za TSI motore.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže observer

Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #17 poslato: Novembar 28, 2019, 09:47:25 pre podne »
Ja bih dodao i da ne košta više od 10 k eura.  :) Razumem te brate ... ali treba biti malo realniji. Svi bi mi to voleli.  Moja Dačija odgovara tom opisu. Arčim je već punih 13 godina a kljuse je nepoderivo.  =))

Ma cena uopste nije problem, kada bih nasao nesto sto ispunjava ove moje relativno bazicne zahteve, platio bih i 30k ali da znam da sam miran 30 godina. Nemoguce naravno.

Što se tiče karbonizacije ventila, svaki motor sa direktnim ubrizgavanjem ima taj problem. Svi novi motori (Sce , Tce , TSI) zahtevaju čišćenje ventila kada dođe vreme. Stari MPI motori ne zahtevaju čišćenje ventila zbog indirektnog ubrizgavanja goriva (preko ventila) pa gorivo čisti ventile (zapljuskuje) pre sagorevanja u stublini. Dakle, kod svakog motora mora biti karbonizacije s tim da kod motora sa indirektnim ubrizgavanjem ima varijanta da se ventili čiste dok motor radi pa nikada ne budu zaprljani do mere da moraš ići u servis zbog toga.



Mislim da Renoov 0.9 Tce nema direktno ubrizgavanje, treba proveriti...

Novi tsi motori polivaju i preko ventila da bi sprecili karbonizaciju.

Od koje godine?
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži petarp031

Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #18 poslato: Novembar 28, 2019, 13:35:45 posle podne »
0.9 tce nije direktno, 1.0 tce je direktno ubrizgavanje.

Sent from my SM-A920F  


Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #19 poslato: Novembar 28, 2019, 18:24:15 posle podne »
Koliko sam informisan, prešlo se sa indirektnog na direktno ubrizgavanje zbog bolje kontrole rada motora, efikasnosti i zapravo manje potrošnje radi ispunjavanja Euro 6 normi kod nove generacije motora. Indirektno ubrizgavanje je zapravo bilo bolje za redovne uslove eksploatacije ako se zanemari ekologija. Sportske mašine verovatno zahtevaju direktno ubrizgavanje. Kažu da ima i kombinovanih varijanti ali ne znam koji su to motori i kojih proizvođača.
  • Vozi: Dacia Logan

Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #20 poslato: Novembar 29, 2019, 21:58:25 posle podne »
Evo jednog zanimljivog linka o sadašnjosti i budućnosti dizelaša.

https://www.youtube.com/watch?v=p6VwkAjcZrM
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže djordje48

Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #21 poslato: Novembar 29, 2019, 23:36:53 posle podne »
Dobar klip   bravo2  pa sta ce ovaj mucenik nemanja sto je kupio kantu megana sa 132 000 km. Da ima vise od bednih 2000 evra kupio bi novu oktaviju na lizing. Sa platom od 60 000 din malo sutra >:( odakle da skupi 30 posto ucesca od 25 000 eura da kupi auto dostojan coveka. A sto bi nemanja isao svinjobusom a neko besan se vozi u X7 od 150 000 eura :o
« Poslednja izmena: Novembar 29, 2019, 23:43:56 posle podne djordje48 »


Odg: TSI ili TDI
« Odgovor #22 poslato: Novembar 30, 2019, 10:59:54 pre podne »
Ma taj Nemanja je namešteni lik. Priča kao neki političar. DW ga plaća.

Surovaje je istina to što si rekao da za auto dostojan čoveka treba 25 k eura.
Sve ispod toga su bolni kompromisi.  :(
  • Vozi: Dacia Logan