Autor Tema: Karoq, farovi magle, kondenzacija  (Pročitano 9951 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Maksimus

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #15 poslato: 24. Jan, 2021. 19:14 »
Magle povremeno i ksenoni na s3 i o3,nije to samo do led fara.
Sve je ok dok nema kapljica.

Van mreže fobia24

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #16 poslato: 24. Jan, 2021. 19:32 »
Pa italijanski farovi. Treba da menjaju dobavljaca. Salim se. Na maglenje farova kukaju i vlasnici drugih marki novih automobila.

Na mreži dixon

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #17 poslato: 24. Jan, 2021. 19:50 »
Како онда на суперб2 ксенон не магли? Значи имају пропуст негде..

Van mreže Maksimus

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #18 poslato: 24. Jan, 2021. 20:07 »
Nije maglilo ni na o2.
E sad,ovi imaju nekih 5 razlicitih modova itd,dal to utice ili ne ne znam.

Van mreže fobia24

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #19 poslato: 24. Jan, 2021. 20:54 »
Zaboravio sam da napomenem da led farovi imaju taj problem.

Na mreži AcoSk

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #20 poslato: 24. Jan, 2021. 22:05 »
Ljudi, u Cacku na jednom Mercedes Maybach-u iz 2018. magli far, sta onda da pricamo dalje. Cena ovog auta je preko 200k evropskih.

Na mreži NikolaK87

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #21 poslato: 25. Jan, 2021. 07:17 »
Kod mene je zamaglilo jednom u dnu fara, ni blizu da bude kapljica pošto vidim da je to bitno. Nestalo je brzo i nije se javljao više, prošlo je preko mesec dana. Moram pratiti za svaki slučaj dalje da li će.

Van mreže Miro MNE

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #22 poslato: 25. Jan, 2021. 08:51 »
BMW 5-ica F10, 3 komada sam imao/vozio, svaki od 0km, i na svakom (pošto su kupovani na jesen), do ljeta se pojavljivalo magljenje čim ih prvo sunce upeklo prestali su to da prave. Ja lično ne bih tolerisao da kupim novo auto i da rešavam te stvari. što reče dixon, superb mk2 pa ni mk1 nisu imali taj problem, ja ni na jednoj mk2 octaviji do sad nisam imao takav problem (a pričamo o automobilima starim po 10+ godina), znači fušeriše se kod ovih novih plastikanera i to samo potvrđuje moj stav da današnja nova auta ne vrijede ni 50% cijene za koju se prodaju. Nije mjesto u temi al mogao bih masu toga napisati o iskustvima sa novim škodama, blago rečeno razočarenje - a pritom sam zaluđenik u škode i teškog srca ovo priznajem.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Na mreži dixon

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #23 poslato: 25. Jan, 2021. 09:15 »
Неко рече магле и LED фарови осталих произвођача, то нема апсолутно никакве везе и значи само да и они фушере. Јер ево логично: да је то нормална појава на LED фаровима, као што они објашњавају и кажу то је јер је ксенон и халогена више греју, онда би и ксенон и халогена маглили док се не провоза ауто и топлота сијалице не одмагли фар, а кад ауто стоји нема никакве разлике да ли халогена, ксенон или LED, не сме да замагли. Такође то питање да ли се праве капљице, мислим да зависи од тога колико се ауто вози, јер на аутима који се више возе, опет ће у вожњи ту направљену влагу угрејати топлота мотора, струјање ваздуха кроз фар (јер је евидентно да нису заптивени како треба), док ауто који ипак дуже стоји ће зарадити капљице унутар фара.

Нисам сигуран, негде прочитах да LED фарови у старту нису затворени да би ваљда ти вентилатори хладили сијалице (јер свака већа LED сијалица има вентилатор), и да кроз те отворе уђе влага. Што је опет кретенски, произвођачи ти намећу LED светлосне групе, а у ствари сем изгледа и реално добрих перформанси (аутоматска дуга итд), имају мане само такве.
Могуће је да грешим, али не уклапа се у здраву логику..

Немојте ме лоше схватити, мени је лично суперб мк3 брука ауто, такође и Karoq и Kodiaq (него иначе нисам неки љубитељ теренаца за вожњу ван терена, удобније су ми лимузине), наравно са LED фаровима комплет, али реално срамота дати 30-35к за ауто и да имаш овакве проблеме плус се натежеш са њима да ли ће да мењају (али ето ни после замене некима се не реши проблем, шро значи да фарови у дубини имају конструкцијску грешку)

Van mreže mboban

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #24 poslato: 25. Jan, 2021. 11:02 »
Ovo kao na hardmax-ovoj slici sa početka teme je vrlo slično i kod mene i bilo je tako od početka. Ja sam siguran da to nije od kondenza jer nikad nisam primetio ni najmanji kondenz na farovima a izgleda kao da su se kapi slivale. Mislim da je najverovatnije u pitanju nekakav zaštitni premaz sa unutrašnje strane stakla koji je tako nanet. Meni ne smeta jer se može primetiti samo noću kada su uključeni farovi, ali pratim priču ostalih pa ću videti dal da diram nešto pre kraja garancije.
  • Vozi: Škoda Karoq Ambition 1.0 TSI (2019)

Na mreži dixon

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #25 poslato: 25. Jan, 2021. 11:24 »
Ја сам виђао по граду доста пута суперб са дообро замагљеним фаровима...

Van mreže nidza

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #26 poslato: 25. Jan, 2021. 13:03 »
Nijedan far nije zatvoren, tako da ako je duže prisutna vlaga u vazduhu, ako je ima spolja, ima je i u faru. Stvar je vrlo prosta.


Halogeni farovi tu vlagu osuše, dok LED ne može.


Kod mene sam tu pojavu video više puta, a identično se manifestovala i na preostale dve O3 što smo imali. Prosta fizika, ako je auto bio u toplom, pa izađe na hladno, vlaga iz vazduha se kondenzuje na najhladnijem mestu, a to nije strana fara gde je motor, nego gde je staklo.


Dođe prođe. Ako ostane i formiraju se kapljice, to je onda kvar.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Na mreži dixon

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #27 poslato: 25. Jan, 2021. 13:50 »
Мени на суперб2 постоје гумени чепови који баш фино ушушкају све отворе и ако пролази ваздух туда то је баш мало. То соко халогених није баш тако. По тој логици о грејању халогене, онда би и халогени фар требало да замагли па да се брзо одмагли, јер док ауто стоји у месту на паркингу исто је да ли био халогени или LED фар све док се не укључи возило и не загреје сијалица, зар не?... А тешко да ћеш видети о2 или суперб2 са замагљеним фаровима, чак ни на отпаду оне што стоје, сем кад фар пропадне... Мени на s2 ксенони не магле ни најмање, ни тачку нема, ауто 2008 фарови нису мењани, прешао 320+ккм Кажем ти мени замагли и кућиште халогене магленке, али се брзо одмагли чим кренем (јер знам да је кућиште пукло и да улази влага)

Na mreži Baltazar

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #28 poslato: 25. Jan, 2021. 14:09 »
Nijedan far nije zatvoren, tako da ako je duže prisutna vlaga u vazduhu, ako je ima spolja, ima je i u faru. Stvar je vrlo prosta.


Halogeni farovi tu vlagu osuše, dok LED ne može.


Kod mene sam tu pojavu video više puta, a identično se manifestovala i na preostale dve O3 što smo imali. Prosta fizika, ako je auto bio u toplom, pa izađe na hladno, vlaga iz vazduha se kondenzuje na najhladnijem mestu, a to nije strana fara gde je motor, nego gde je staklo.


Dođe prođe. Ako ostane i formiraju se kapljice, to je onda kvar.
Kod mene na Rapidu su halogeni farovi i magli, ustvari je stalno pomalo zamagljen. Nema kapljica nego nesto sitno. Nije da nije nista, sigurno se odrazava na kvalitet svetlosnog snopa pa onda i na bezbednost. Bruka ne vidjena.
  • Vozi: Škoda Rapid 1.2 tsi 2014

Van mreže Maksimus

Odg: Karoq, farovi magle, kondenzacija
« Odgovor #29 poslato: 25. Jan, 2021. 14:45 »
Ja sam na superbu do ove godine tu pojavu video svega 2-3 puta.
Far je perfektno cist unutra,a kad zamagli zamagli mi samo linija uz drl i malo se penje kod grilla(kao nike znak otprilike).
Medjutim meni je uvek delovalo da se to desi posle voznje kad je napolju vlazno,dok se auto hladi,nesto nisam to povezao sa vlaznim vremenom i autom koji stoji duze...

Sto se kvaliteta automobila tice,kvarovi ne diskriminisu po ceni  =))
Bukvalno sam imao situaciju da me auto od 170k eura ostavi na putu sa 5000km predjenih,rapid sa 1000km na satu napravi havariju na motoru,nov amg ima kocnice koje skripe kao na tamicu,meni na superbu menjali i vodenu pumpu i kompresor klime za 80k km itd.



Pretraga foruma [Google]