Ako sam te dobro shvatio, najbolje je kupiti polovnu klapnu gasa, najbolje po motor?
A s druge strane EGR može biti ugašen ali ne i klapna gasa?
I gdje uopšte da nađem ispravnu polovnu klapnu gasa?
1. TDI nema klapnu gasa, to smo vec rekli. Klapnu gasa izbij iz glave kolega, prvo - zbunit ces ostale kad trazio taj dio a pod drugo - nemoj da te ismijavaju.
2. Kupi polovan ispravan ASV, neces imati vise stresanje pri gasenju, u slucaju da ti turbina pljune ulja nece ti motor otici u iber turu ( pocne sagorjevati ulje sam od sebe, zakuca se u blokadu i sam sebe samelje )
3. EGR moze biti ugasen bez opasnosti po motor, snagu, dugotrajnost ni perfomanse. Kada ga ugasis, dobro ga je i blindirati na cijevcici sa EGR-a prema ispusnoj grani, ( ako nemas sliku u glavi, reci to mehanicaru znat ce on na sta mislis )
4. ASV ( to je ta tvoja "klapna gasa" ) je klapna koja zatvara dotok zraka u motor, nije vezana za papucicu gasa ( kao klapna gasa u benzinaca ), već služi samo da postepeno uguši motor do kompletnog prestanka rada. Kako je to kod tebe sada pokvareno, motor radi, zraka ima koliko hoce, ali dizne prestanu bacati goriva te se nasilno ugasi. Strese se jer inercija tek toliko puta zavrti jos motor i onda ga kompresija zabetonira ali naglo. I da, ASV isto mozes ugasiti, ali dobijes rezultat kakav je kod tebe sada.