Autor Tema: Gašenje EGR-a i klapne gasa.  (Pročitano 10997 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže DjeckoZapočeo temu

Gašenje EGR-a i klapne gasa.
« poslato: 26. Jan, 2020. 18:33 »
Imam problem sa klapnom (leptirom) gasa, EGR radi dobro (provjerio u ovlaštenom servisu) ali i dalje ostaje problem sa klapnom gasa koja je nova jako skupa (250€). Ne gubim snagu na gasu, ali ali gašenju motor se strese i imam onu iritantnu lampicu "check engine"...
Imam tri rješenja:

1. Kupiti novu klapnu gasa;
2. Kupiti polovnu klapnu gasa - i nadati se ds je ispravna(?)  :(
3. EGR off i remap na istu snagu - mislim ne bih povećavao snagu već bi je ostavio istu.

Šta vi momci mislite o svemu ovome?
I šta vi mislite o gašenju EGR-a i klapne gasa i da li je to štetno po moj motor i da li se smanjuje iz EURO 4 u EURO 3 ili 2?
  • Vozi: Škoda Fabia Combi (6Y5), 1.4 TDI-PD, 59 kw, 2007.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Gašenje EGR-a i klapne gasa.
« Odgovor #1 poslato: 26. Jan, 2020. 19:33 »
Egr i klapna gasa nisu isto . Tj to nije ni klapna gasa jer to imaju samo benzinci , pravi naziv je asv anti shudder valve , sluzi prvenstveno kao zastita , kada motor udje u iber turu da ugasi dovod vazduha i spase motor . Ugasi je i ne daj boze to se desi , pozdravi se sa motorom .

A pri gasenju egr a ne gubis snagu , ne treba ti nikakav remap da vracas snagu itd , nemoj da ti uzimaju pare bzvz ako ti to pricaju .

Polovnu klapnu moraju da ti daju ispravnu gde god da uzmes , prevarante lako mozes i da prijavis itd , bavim se tim poslom pa ti pricam iz prve ruke .
« Poslednja izmena: 26. Jan, 2020. 19:39 Buca Skoda Mladenovac »
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže DjeckoZapočeo temu

Odg: Gašenje EGR-a i klapne gasa.
« Odgovor #2 poslato: 27. Jan, 2020. 08:32 »
Ako sam te dobro shvatio, najbolje je kupiti polovnu klapnu gasa, najbolje po motor?
A s druge strane EGR može biti ugašen ali ne i klapna gasa?

I gdje uopšte da nađem ispravnu polovnu klapnu gasa?
  • Vozi: Škoda Fabia Combi (6Y5), 1.4 TDI-PD, 59 kw, 2007.

Van mreže t.salai

Odg: Gašenje EGR-a i klapne gasa.
« Odgovor #3 poslato: 28. Jan, 2020. 10:21 »
Ako sam te dobro shvatio, najbolje je kupiti polovnu klapnu gasa, najbolje po motor?
A s druge strane EGR može biti ugašen ali ne i klapna gasa?

I gdje uopšte da nađem ispravnu polovnu klapnu gasa?

1. TDI nema klapnu gasa, to smo vec rekli. Klapnu gasa izbij iz glave kolega, prvo - zbunit ces ostale kad trazio taj dio a pod drugo - nemoj da te ismijavaju.

2. Kupi polovan ispravan ASV, neces imati vise stresanje pri gasenju, u slucaju da ti turbina pljune ulja nece ti motor otici u iber turu ( pocne sagorjevati ulje sam od sebe, zakuca se u blokadu i sam sebe samelje )

3. EGR moze biti ugasen bez opasnosti po motor, snagu, dugotrajnost ni perfomanse. Kada ga ugasis, dobro ga je i blindirati na cijevcici sa EGR-a prema ispusnoj grani, ( ako nemas sliku u glavi, reci to mehanicaru znat ce on na sta mislis )

4. ASV ( to je ta tvoja "klapna gasa" ) je klapna koja zatvara dotok zraka u motor, nije vezana za papucicu gasa ( kao klapna gasa u benzinaca ), već služi samo da postepeno uguši motor do kompletnog prestanka rada. Kako je to kod tebe sada pokvareno, motor radi, zraka ima koliko hoce, ali dizne prestanu bacati goriva te se nasilno ugasi. Strese se jer inercija tek toliko puta zavrti jos motor i onda ga kompresija zabetonira ali naglo. I da, ASV isto mozes ugasiti, ali dobijes rezultat kakav je kod tebe sada.
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže Bonovox

Odg: Gašenje EGR-a i klapne gasa.
« Odgovor #4 poslato: 09. Jun, 2021. 01:16 »
Molim vas za savet . Imam Škodu Octaviju 2.0 tdi 110 KS. Imao sam problema sa EGR- on
isključio sam ga  softverski i par meseci bio miran.
Zatim mi se upalila lampica check engine proverio kod i bio je gas pedal. Promenio novu gas klapnu throttle body al za nekoliko dana imam nove greške ( kodove) .Zatvorio Sam egr i mehanički par dana opet bez problema ali kasnije opet lampica.
P0123 sensor circuit high voltage
P2112  actuator stucked closed
P2111 actuator stucked open
Ponekad auto samo ubrza sekund , i kad gasim čuje se udar zamajaca.Gasi sekund kasnije. Promenio sam i pedalu gasa ali nije do toga .
Molim za savet
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi