Autor Tema: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7  (Pročitano 2066 puta)

oflogic i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Filip BGZapočeo temu

interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« poslato: 10. Feb, 2020. 15:30 »
Dobar dan,
pročitao sam na nekom od stranih foruma da je interval zamene ulje kod novih "mokrih" DSG menjača sa 7 brzina dupliran. Nije više 60.000km, kao kod "mokrih" sa 6 brzina, već 120.000km.
Nisam odmah poverovao, ali tako piše i u servisnoj brošuri na Škodinom sajtu u Češkoj, gde reklamiraju prepaid servisne usluge.
Takođe interval zamene ulja u Haldex-u i VAQ-u (za njega sam pročitao u uputstvu za Golf 7 GTI) nije više 60.000km već 3 godine. Tu mi je čudno jer nije naveden i uslov vezan za kilometražu. Neka vozila za 3 godine pređu i 200.000km. Moguće je da u nekom opširnijem servisnom uputstvu, u nekoj fusnoti, stoji i uslov vezan za kilometražu.
Postavljam i sliku iz servisne brošure. Piše na češkom: Olej DSG - dle typu vozu pouze kontrola nebo výměna oleje a filtru po 60 000 km (6°DSG), nebo 120 000 km (7°DSG)
Pošto je ulje isto za DSG 6 i DSG 7 (molim da me neko ispravi ako grešim) očigledno je poboljšano nešto u vezi konstrukcije menjača, što za posledicu ima manje habanje. Stoga manje metalnih opiljaka završi u ulju pa ono može duže da traje.
Ovo je dobra vest za nas kupce polovnih automobila. Sada se može kupiti i polovnjak sa do 120.000 km sa „mokrim“ DSG 7 menjačem bez straha da li je menjano ulje u menjaču.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Van mreže crtacrta

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #1 poslato: 10. Feb, 2020. 16:29 »
dsg 6 ima mokre lamele koje se trose , jel?..znaci vise otpada u ulju  dsg 7 toga nema

osim toga interval ulja se dize zato jer kad kupujes novi auto istrazujes koliko i cega po planu treba mjenjati tj dati love za servise ..tu padaju odluke koji auto uzeti .

nadalje , ako auto vozi 200 000 u tri godine  znaci  da vozi autoput , tu se mjenjac  manje trosii nego netko tko vozi 60 000 u tri godine jer je je vjerojatno napravio u gradu ...to je prosjek , ima i bizarnih slucajeva ali oni ionako ne gledaju te brojike i citaju forum

 gdje se ti tu vidis?
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže Filip BGZapočeo temu

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #2 poslato: 11. Feb, 2020. 08:25 »
Mislim da i novi DSG 7 "mokri" menjači koji trpe obrtni moment veći od 250 Nm takođe imaju lamele u ulju.
Sebe vidim u budućnosti kao nevoljnog kupca "mokrog" DSG 7 menjača jer se sada ugrađuje u sve više kombinacija motora i pogona koje preferiram.
Kažem nevoljnog jer bih više voleo manuelni, ali jednostavno u budućnosti će ih biti sve manje u jačim motorima i jačim paketima opreme, pogotovo sa 4x4 pogonom. Razlozi su "ekologija" i zarada proizvođača. Ne verujem da je sada DSG menjač skuplji u proizvodnji 2000e od manuelnog, a toliko više košta u maloprodaji.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Van mreže crtacrta

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #3 poslato: 11. Feb, 2020. 16:46 »
ako sam ja dobro shvatio bravo2 tebe zanimaju servisni intervali za nešto što misliš kupiti u budučnosti?
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže Filip BGZapočeo temu

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #4 poslato: 12. Feb, 2020. 08:19 »
Dobro je gledati u budućnost, to je pozitivan pristup u životu :)
Ne mislim kupiti "mokri" DSG 7 u smislu da to želim, ali kao što rekoh, možda će tako biti.
Možda bi mogao da se javi i neko od članova ko je u poslednje 2 godine kupio novu Škodu sa "mokrim" DSG 7 menjačem (@Vladapetr @toleander @munja23 i drugi) i kaže da li su i servisi u Srbiji dobili informaciju o produžetku servisnog intervala. Ili im se to ne dopada pa će i dalje menjati ulje na 60.000km. Kao što pojedini menjaju filter goriva kod dizelaša na 15.000km, a preporučeni interval je 90.000 km za zemlje gde gorivo ispunjava DIN EN 590 standard. U njih spada i Srbija, tako Škoda piše u svom servisnom uputstvu. Za zemlje gde ovaj standard nije ispunjen interval zamene je 30.000 km.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Van mreže toleander

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #5 poslato: 13. Feb, 2020. 12:59 »
Ja sam jos daleko i od prvog redovnog servisa tako da ne znam nista o serisnom intervalu za DSG. Svakako cu se raspitati kada budem isao na redovni ali to nece biti pre leta.  :)
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG 2019

Van mreže djordje48

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #6 poslato: 13. Feb, 2020. 13:27 »
I stekaj kes za ulje. :( litar bese oko 4000, a ide 3 litra jel tako :-X

Van mreže crtacrta

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #7 poslato: 13. Feb, 2020. 18:02 »
da mi je vidjeti lica onih koji pakiraju "obični " atf u kantice i na njima upišu - only for dsg  =))
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Na mreži hakkler

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #8 poslato: 14. Feb, 2020. 00:11 »
I stekaj kes za ulje. :( litar bese oko 4000, a ide 3 litra jel tako :-X
5l..5.5 sa filterom...ugl. nije mala cifra.

Na mreži wkobre

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #9 poslato: 14. Apr, 2024. 21:36 »
Evo malo da osvežim temu oko servisa DSG DQ381, 7 brzina, duplo mokro kvačilo. Urađen servis na 123.000km, a evo kako to fino izgleda danas sa 150.000 na satu. Imao sam sreću i čast da je leš iz VAG-a sa fabričkom greškom došao kod mene. U četvrtak će biti gotov, na jubilarni 50i dan kako se raspao. Cena (ne znam hoće li biti i konačna, jer skače rapidno) 3650e  beer1
Evo i koja slika, da ne krijem ljubomorno ovaj melem za oči, uživajte  :))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži wkobre

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #10 poslato: 14. Apr, 2024. 21:37 »
Nije dalo sve u jednom postu, pa ostatak ovde.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Zdushan

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #11 poslato: 14. Apr, 2024. 22:15 »
Auu al te us*alo....
Raspao se ko da je od plastike

Na mreži wkobre

Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Odgovor #12 poslato: 14. Apr, 2024. 22:52 »
Ulje je bilo kao blato jer je samleven aluminijum i ko zna šta sve. Pumpa ulja je dezintegrisana, kao i nosači iste. Ne znam stručno da kažem kako se koji deo zove, ali neke cevčice koje služe za protok ulja su bile začepljene komadima aluminijuma i piljevine. Čini mi se i da ima tako neki dovod za mehatronik, ista priča.
Pored tog nekog propusta iz fabrike, u teoriji postoji mogućnost da je greškom ubacio 2 brzine odjednom i da je nastao cirkus. Neki zupčanik je isto iskrzan pa mora zamena. Ima još tu stvari, samo se ne razumem do te mere.
Jedino što je ostalo da valja i u super stanju je kvačilo.
Ulje nije imalo smrad kao da je izgorelo, relativno malo je i prešao sa njim. Osim toga sve je raspad.
Došlo mi je čak i da presečem, potpuno nov menjač da se kupi. Ali mi je cifra od 7000+ eura malo obrnula želudac. Da sam od samog starta znao da će ovako skakati cena popravke, možda bih išao tim putem. Mislio sam da će 2000e rešiti sve... ali eto, tu sam gde sam i nema nazad.  :)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K



Pretraga foruma [Google]