0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.
Superb bi trebalo da ima iste celjusti kao golf r,a za njega ima track plocica,ako ga vec izvozis na stazu to ne bi bila losa investicija.Takodje na superbu od 18" ide 235 guma,na 17 je 215 ako se ne varam.P.S. Zanimljivo mi je da 90% tsi superbova koje vidjam ima iste felne kao tvoj.
Vuče brate ... moraš promeniti ime na forumu u "Floyd".Ima neki remixi dobri na YT za ovu pesmu: https://www.youtube.com/watch?v=Ih1vST-I38MI dok mi gledamo remix "Nacionalna klasa - Floyd" (Dado Topić), Vuk postavi neki mali video sa staze za pun užitak (ako ga ne mrzi).
ergela konja do francuske ti ne koriste , u ita je gužva a u hr i slo vrebaju presretači ...osim toga jurcanje s thulama i familijom nije sretno rješenje (osim ako nejdeš s" delijama" na skijanje ) .
Hmmm ... 270ks je momačka varijanta. Kao zimovanje .... ovo ono ... Ukebali smo ga. Sada je kompromitovan. Disclaimer: Zezam se.
Dalje, ja u potpunosti razumem zelju za 280ks i benzincem... Jednostavno nije isti osecaj u voznji... Niko ne kaze da ces voziti van ogranicenja, ali me takodje niko ne moze ubediti da je isto voziti 1.6 tdi i 2.0 tsi u okviru ogranicenja... Pogotovu kad se ukaze prilika i dobar put, 4x4 i 280 konjica u superbu sigurno ne mogu da se porede sa dizel kodiakom...Za potrosnju u gradu se moram sloziti da sumnjam da je realno ispod 13-14 u gradu. Takodje dalja prodaja je veoma diskutabilna...
Ako zelis sportsku voznju,ni jedan od pobrojanih ne ispunjava to na pravi nacin.
Takodje od gradske potrosnje od 10 litara na superbu 270 nema nista,meni dizel 190 dsg 4x4 trosi nikad ispod 8.5-9(i to na duzim relacijama od tvojih). Tako da racunaj 12 objektivno(a sa gazenjem nebo je granica,mada tu ni dizel nije imun),ali opet uzmi u obzir da je to nekih 3 litra razlike i na 10 000km to izlazi nekih 30000 dinara razlike na godinu dana,uzimajuci u obzir da je i benzin jeftiniji po litru od dizela.
Ja sam uzeo dizel iz specificnih razloga,a 2 stvar koje me nerviraju a za koje nisam znao buduci da sam pre toga 10 godina vozio benzince su tragicno sporo podizanje temperature i dpf regeneracije.
Svako ima svoju filozofiju. Lično više volim benzince ali ne bih uzimao Godzilu čak i da sam milioner. Mislim da bi čovek uzeo i slabiju varijantu 2.0 TSI 190ks DSG kada bi bilo sa 4x4 pogonom.
Pokretac teme treba da provoza oba auta pre kupovine istog. Definitivno 2.0tsi nije vozilo za grad niti je racionalna kupovina, ali je vozilo koje ce ostaviti mnogo veci osmeh na licu nego pomenuta dva slabija motora.
Da probam da pomognem mojim iskustvom sa 280ks.1. Potrošnja:- Novi Beograd 10-12- Cruise control (150km/h) - 9-9,5 letnje gume, 9,5-10 zimske
Nema puno pametovanja, auto jako dobro ubrzava i to pogotovo dolazi do izražaja na magistralnim putevima. Što bi rekao jedan moj prijatelj, pri obilasku ni ne gledaš da li nailazi neko sa druge strane, svakako ćeš obići na vreme. Što se tiče 4x4 pogona - dovoljno je dobar i za sneg i za led u smislu da uz normalnu vožnju i dobre gume u razumnim uslovima neće nikada biti problema.
3. ZaključakUkoliko nemaš želju i potrebu da koristiš auto u ekstremnim uslovima koje sam gore naveo, realno je dizelaš od 190ks odlična opcija. Verovatno bih i ja uzeo taj motor da sam normalan. Inače, ako razmišljaš o Kodiaqu sa 2.0 TDI od 190 konja, trenutno je na akciji u ACS-u, pa ti se možda isplati da pogledaš.Nadam se da sam pomogao bar malo
Nije ovo bas realna priča. Pretera ga.Jeste nov, moderan motor. Jeste za svoju snagu i činjenicu da je benzinac ekonomičan.. Ali jbg, bas da troši manje od dizela, oće qrac (ja bi voleo i odmah bi kupio).Imamo ovde na forumu benzince pa vidimo sta pisu oko potrošnje.
Nemoj da siris dezinformacije, to sto tebi trosi 10-11 litara je problem u tebi... kako meni trosi 6? Evo moze @dsnssc da kaze koliko njemu trosi 2.0 TSI, nekih 1-2 litre manje nego kod nas u Kodiju, ali nikako 5 litara kao sa onih slika.
Vidim ovde neko prepucavanje oko potrosnje. Ne znam sta nije jasno. Svi motori sa jednom ili vise turbina imaju potencijal da trose jako malo u medjugradskoj voznji a posebno na autoputu (uz umerenu brzinu), ali su moguce i velike varijacije u potrosnji u zavisnosti od nacina voznje. Na mojoj temi za mali turbo benzinac na istoj ruti (160 km ibarske magistrale) imao sam potrosnju i 3.8 l/100 i 6.3 l/100. To je preko 60% razlike, pri tome sasvim izvesno i donja i gornja potrosnja nisu moguci krajnji limiti!!! (Posebno je lako ali i rizcno imati veliku potrosnju...)2.0 TSI (u Oktaviji ili Superbu) na autoputu vozen u najvisem stepenu sa konstantnom brzinom od 90-100 km/c (bez cimanja i kocenja) na distanci od recimo 200 km, nema razloga da ne trosi i 4l/100. Druga je stvar sto niko ne vozi tako...
Zasto bi bilo ko vozio autoputem konstanto 90 ili 100km/h ako nije šleper? Da bi ovde pisao da trosi 4L? Znaci, zabode iza slepera, windtailing i onda posle ovde pise kako je moguce. Mislim, mene su ljudi pitali jesam li uzeo benzinca zbog plina i kad cu ga ugraditi. Ako se svelo na potrosnju, onda nesto sa 1.0 motorom i cao.